דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסכות ונשים 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2518 פעמים ]

מסכות ונשים


מסכות נועדו ליצור שכבת עור חדשה אצל המטופלת. כל אישה חולמת על פנים עם זוהר נקי. מסכה טבעית לפנים היא מוצר בריאות ללא ספק. קוסמטיקה ומוצרי מסכות הם חלק מסקאלה רחבה של מוצרי יופי וכן מוצרי טיפוח לאישה. ברוב חנויות הפארמים יש כיום סל נרחב של מוצרי יופי, בריאות וטיפוח וכן מוצרי מסכות לאישה וכן לגבר.



קיימים בשוק מספר סוגים של מסכות יש את מסיכות הלחות לעור יבש במיוחד, מסכות הלחות נועדו לטיפול בעור יבש במיוחד והם מוסרות לאחר משהו כמו עשר דקות או רבע שעה של פעולה אינטנסיבית על העור באמצעות טישו, הסרה קלה שמשאירה חלק מהחומר על הפנים ולא הסרה טוטאלית.



יש את מסכות הבוץ והחמר לעור שמן. מסכות אלו סופחות אליהן את השומנים והלכלוך וכן את התאים המתים בעור ומתייבשות אחרי חמש דקות או עשר דקות. הם מוסרים באמצעות רחיצת הפנים במים.



יש את מסיכות הקילוף שהם שייכים למוצרי הפילינג עם גרגירי הפלסטיק הקטנים ששורטים את העור ודומים בעיקרון למסכות החמר. למסכה יש פעולת קילוף קלה. יש את המסכות המתקלפות עם הג''ל לכל סוגי העור, המסכה מסוג זה מחדשת את העור. יש את המסכת ג''ל לעור רגיל וכן לעור שמנוני, מסכה שמקררת את העור. אחרי שימוש במסכה ובמוצריה מומלץ לעשות שימוש בקרמים של לחות להרגעת העור על מנת לא לייצר אדמומיות על העור. בכדי לשמור על העור אחרי הטיפול החודרני של המסכה מומלץ על הצמדת הטיפול של המסכה, הצמדת קרמים של לחות המיוצרים במיוחד לשם כך. יש לציין כי מסכות הם מוצרי קוסמטיקה לכל דבר ועניין, מוצרי קוסמטיקה עם תו תקן והקפדה על איכות בכדי שללקוח לא ייגרם נזק בשימוש במוצר. על כל מוצר מסיכה יש הוראות שימוש רבות, מפורטות ומדויקות בדרך כלל.



לעיתים קרובות אנחנו שומעים את המשפט: "שלום, תביא לי את מסיכת הבוץ הזאת עם חבילת הבוץ, כמה זה יעלה לי?" המוכר משיב משהו כמו עשרים שקלים בבקשה! מי היה מאמין שמאה או מאתיים גרם בוץ יימכרו ברשתות השיווק כמוצר יוקרתי המשמש לארסנל הנשק הנשי, היופי. מסתבר כיום שקיא של תנינים משמש להשקת בשמים, פלא שהבוץ ומוצריו הפכו למוצרי יוקרה ויופי. מוצרי מסכות כיום נפוצים ביותר ומה שנפוץ יותר הוא גם טיפול במסכות בוץ אצל קוסמטיקאיות מוסמכות. כספים רבים נשפכים על מוצרי מסיכות ועל מסיכות בוץ למיניהם. הבוץ במאה העשרים הפך למוצר מייצר רווח ונוכל אפוא לדבר על מהפיכת הבוץ מבלי כמובן להתלכלך בבוץ. לבוץ ולמוצרי מסיכות יש יכולות לחטא אזורים בעיתיים בפנים ולהעלים כתמים, זה לא נתגלה מהיום אלא עוד בעבר מה שמכונה תרופות סבתא תפס היום תאוצה. ענף הקוסמטיקה מקבל לתוכו את כל האופציות האפשריות בתנאי כמובן שהן נותנות תוצאות טובות ויעילות אחרת אין טעם בכל הניסיונות סרק האלו והם גם לא יחזיקו מעמד לאורך ימים אם הם אינן אפקטיביים כלל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב