דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש בתוכן לקידום ושיווק אתר 

מאת    [ 31/05/2009 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2693 פעמים ]

לאחר שהקמנו אתר אינטרנט, עלינו להבטיח כי אתר האינטרנט יתחדש ויתעדכן כל הזמן, כך שימשוך לקוחות חדשים, אנשים אשר מחפשים מידע בתחום פועלנו וכמובן יקודם טוב יותר במנועי חיפוש. אחת הדרכים לעשות זאת, הינה באמצעות מאמרים מקצועיים, אשר נכתבים בהתאמה לחוקיות הברורה של גוגל.

למה מאמרים מסייעים לעסק שלנו ולאתר שלנו
מאמרים מקצועיים מסייעים להפוך את העסק שלנו למומחה בתחומו, כך שמי שמחפש מידע אודות התחום בו אנו פועלים, יוכל למצוא אצלנו מידע מקצועי ורלוונטי. חישבו על כך, כאשר הינכם מבקשים לקבל שירות כלשהו מעסק, האם לא תעדיפו לקבל שירות זה מבעל ידע רחב בתחום, אשר מסוגל לספק לכם מידע עדכני ומקצועי -
ידע מעיד על ניסיון ומומחיות ולפיכך מושך לקוחות. משוואה פשוטה.

מעבר לידע וליצירת רושם מקצועי ואמין למול לקוחות פוטנציאלים, מאמרים מקצועיים אשר נכתבים בהתאמה למנועי חיפוש, מסייעים לקידום האתר שלכם בגוגל.

למה בעצם -
ברמה בסיסית, כאשר אדם מבצע חיפוש כלשהו הוא מקליד מילות חיפוש במקום המיועד לכך ומקבל תוצאות רלוונטיות למילת החיפוש שלו. גוגל קובע אילו תוצאות יעלו בהתאם לרלוונטיות של האתר ושל התוכן המופיע בו, כך שאם האתר שלכם מכיל תוכן רלוונטי לנושא, הוא יעלה בתוצאות החיפוש. (כמובן בהתאם למידת התחרות בתחום ) ככל שיהיו לכם יותר תכנים מקצועיים רלוונטיים, כך תהיו איכותיים יותר בעיני גוגל.

אם כך האם מספיק להכניס פעם אחת מאמרים וזהו -
כמובן שמאמרים פעם אחת עדיפים על העדר מאמרים, אולם על מנת להמשיך ולקדם את האתר, חובה להכניס מאמרים מקצועיים חדשים. ככל שיש יותר חומר רלוונטי, כך אתם יותר רלוונטיים. מלבד זאת, גוגל סורק את האתר שלכם אחת לתקופה (לפי פרמטרים שונים) באם הוא מוצא כי לא שינתם כלום באתר במשך X זמן, הוא מבין שאין מה לבקר אצלכם בתדירות גבוהה (אתם סטטיים) כך שיכול להיות שהאתר שלכם יקודם פחות טוב כתוצאה מכך.

חשוב לזכור, לא תמיד מאמרים מקצועיים חייבים לשבת באתר הראשי שלכם, עם קצת יצירתיות ודמיון תוכלו לקדם באמצעות מאמרים גם בדרך אחרת איך, הקימו אתר מאמרים תומך.
כאשר אתה מקים אתר מאמרים בעבור העסק שלך, אתה למעשה יוצר מרכז ידע מקצועי המתעדכן אחת לחודש. לבניית אתר מאמרים יתרונות ברורים גם למול הגולש וגם למול מנועי החיפוש.
היתרון הראשון הינו ביצרת אתר חדש המגדיל את ההתפרסות שלך באינטרנט. כאשר יש לך רק אתר אחד, ברור שגולשים יכולים למצוא אותך רק במקום אחד, הגדלת היקף הפעילות באינטרנט תסייע לך להיחשף לגולשים שאולי יגיעו ממקומות אחרים דווקא אל אתר המאמרים ולא אל האתר שלך.

כמו כן, אתר מאמרים מסייע לקדם את האתר המרכזי שלך, היות והוא מכיל קישורי תוכן רלוונטיים מאתר המאמרים לאתר העסק ובנוי על מערכת מותאמת גוגל. קישורי תוכן מדורגים גבוה מבחינת מנועי חיפוש היות והם קישורים איכותיים, כך שהדבר מסייע לקידום האתר. עובדה נוספת המסייעת לקידום הינה העובדה שהתוכן באתר מאמרים מתעדכן אחת לתקופה, כך שגוגל יודע שהאתר שלכם שומר על רלוונטיות לתחום, עם האצבע על הדופק. זכרו, גוגל תמיד חושב על טובת הגולש ומעריך אתרים שנותנים לו ידע מקצועי וערך מוסף.

מלבד אתר מאמרים כמובן שקיימת אופציה גם של הכנסת התכנים לאתרי מאמרים, פורטלים מקצועיים בתחום או כל אתר אשר יכול לתת לכם במה ולקשר באמצעות תוכן. בניית מערך קישורים באתרים רלוונטיים תסייע מאוד הן לביסוס המיתוג שלכם (יותר אנשים שומעים וקוראים עליכם) והן לקידום האורגני שלכם במנועי החיפוש.

יש לי ידע מקצועי, אבל אני לא יודע לכתוב מאמר ואין לי מושג מה גוגל מחשיב רלוונטי
בדיוק בשביל זה ישנם כותבי תוכן מקצועיים אשר מתמחים בכתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום, תוך התאמה למנועי חיפוש. כתיבת מאמרים הינה מקצוע כמו מעצב שיער, יועץ השקעות או מעצב גרפי ומי שיש לו את הכלים לכתוב, יוכל לכתוב על כל תחום (לאחר תחקיר קצר כמובן )




סטודיו דף בית כתיבת תוכן לאתרים http://www.dafbait.com/ מפתח אתר פרופיל און ליין http://www.onlineprofile.co.il
פרופיל חברה מקצועי כותב על ידי מומחי תוכן תוך 48 שעות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב