דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול משא ומתן מתקדם - ניהול מכירות מקצועי 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 2540 פעמים ]

אין זה סוד כי מכירות היו ונותרו סם החיים של כל ארגון. השאיפה להשיג לקוחות חדשים ולהרחיב את פעילותם של אלה הקיימים, הנה המפתח להתרחבותו של כל עסק, חברה או תאגיד לא משנה גודלו ותחומי פעילותו. בתקופות משבר הנושא אף חשוב שבעתיים. לא אחת אנו מגלים כי אנשי מכירות רבים, לא קיבלו הכשרה מתאימה בתהליך המכירה. העובדה המרשימה עוד יותר - אנשי מכירות שעברו הכשרה מעמיקה בתחום המכירות שיפרו את ביצועיהם באחוזים ניכרים.


אנו מאמינים כי שיגור איש מכירות, ללא הכשרה מתאימה, אל ג'ונגל העסקים המצוי בתחרות כה חריפה, כמוה כשליחת חייל אל שדה הקרב בידיים ריקות. ללא הבנה מושלמת של מחזור החיים השלם של תהליך המכירה ומרכיביו, איש המכירות יפסיד עסקאות רבות שיכל לזכות בהן ללא קושי". אנו שמחים לציין כי לא מעט מהחברות שזכו לקבל תמיכה וליווי בתחום טיפוח ואימון "כוחות המכירה" הבכירים מציינים כי בעקבות יישום השיטה נוצר גידול מתמשך ויוצא דופן בהיקפי המכירות של אנשי ומנהלי המכירות שעברו את ההכשרה.


המתודולוגיה של תוכנית המכירות אותה אנו מובילים ומיישמים אחרי ניתוח צרכים ואפיון שווקי המטרה, מספקת כלים שיאפשרו לארגון, למשתתפים ליצור ולפתח צורך, למכור בקלות רבה יותר ולקצר בצורה משמעותית את משך מחזור המכירה ואף להגדיל משמעותית את יחס הסגירות והיקף העסקאות. העוסקים בניהול בכיר ובהובלת ארגונים להצלחה כמנכ"לים יודעים כבר שנים רבות שמיומנויות ניהול משא ומתן ומיומנויות לניהול מכירות מורכב אינו עניין לאינטואיציה. הם מבינים כי זאת תורה שלמה הנלמדת הן בתיאוריה והן בעיקר במעשה. ניהול משא ומתן מורכב יחד עם יכולת מוכחת של ניהול מכירות מהווים סימן הכר של חברות וארגונים עסקיים מצטיינים.


אנו מגיעים מהעולם העסקי, מכירים היטב את עולמות השיווק המכירה והשרות. פתחנו מתודולוגיה המציעה ליווי שטח ותמיכה יחד עם מתודולוגיה לימודית, מוכחת המספקת כלים להשגת לקוחות חדשים, משפרת את המיומנות שלהם להתמודד עם הצורך בלקבוע פגישות, לאיתור והחזרתם של הלקוחות 'רדומים' ולסגירת מספר עסקאות רבות ואיכותיות יותר במהירות ובקלות. חלק עיקרי מעבודתו של מנכ"ל או מנהל בכיר היא ניהול מערך יעיל ואפקטיבי של ניהול משא-ומתן, ושל מערך ניהול מכירות אגרסיבי. עליו לבחור נכון את מנהל המכירות לדאוג כי האחרון משקיע באיתור המוכרנים הטובים ביותר בשוק ויחד עם זאת יודע לנהל ולתמרץ אותם להישגיים ארוכי טווח.


המחויבות הניהולית שלך כמנכ"ל להניע תדיר מערכי מכירות מצטיינים מחייב אותך למנהיגות ולהנעת סמנכ"ל המכירות ומנהלי המכירות לשמר את הפער האיכותי מול המתחרים ולרכוש תמיד ידע והתנסויות בתחום זה להרחבת הפערים אל מול המתחרים בשוק. סקרים שנעשו בקרב אנשי מכירות ברחבי העולם חשפו מספר בעיות אופייניות בתהליך המכירה כגון: קושי בהגעה למקבלי החלטות בארגון, הרחבת הפתרון המוצע ללקוח לתחומים נוספים בהם מתמחה החברה, יצירת בידול מהמתחרים, הקטנת המשקל של מחיר המוצר ויצירת ערך עסקי גבוה לפתרון כמכלול ועוד.


נושאים אלה מטופלים במסגרת תוכנית המכירה שלנו הבנויה על פי צרכי הארגון ועל פי רמתם של אנשי ומנהלי המכירות . אנו שמחים לתת מענה ותועלות מוכחות ואפקטיביות ומספקים לארגון ולכוחות המכירה שלו כלים ומיומנויות מתקדמות להתמודדות טובה יותר אל מול הבעיות שווקים תחרותיים מציגים. אנו עוסקים בהדרכה ופיתוח כוחות מכירה ומנהלים בהצלחה רבה. תוכנית לשיפור מיומנויות מכירה וניהול מכירות נותנת למנהלי המכירות ולבכירים בארגון כלים ממשיים ואופרטיביים ליישום מיידי בעבודתם. לפיכך אנו במהלך התוכנית עוסקים בשיפור יכולות ניהול משא ומתן ושיפור מיומנויות ניהול מכירות מורכב.


אנו נלמד את עקרונות ניהול מו'מ, כיצד להתכונן לניהול משא ומתן מורכב וכיצד להתקדם לעבר היעדים שהוצבו על ידנו בתחילתו. בתוכניות ובסדנאות לשיפור מיומנויות ניהול מכירות ו-ניהול משא ומתן נלמד על חשיבותה של התקשורת בינאישית והשפעותיה על התנהלותו של ניהול משא ומתן מתקדם. במהלך הקורס הסדנא או התוכנית, נעסוק בהרחבה בשיפור מיומנויות בתהליכי ניהול משא ומתן מורכב יחד עם שיפור תהליכי ניהול מכירות והגדלת אחוזי הסגירה והמכירות החוזרות. נעשה סימולציות וניתוחי אירוע מחייו של הארגון ושל איש המכירות.


נלמד על שיפור מיומנויות בתחום ההתגברות על ההתנגדויות, נייצר תוכניות פעולה אפקטיביות יותר בתחום ניהול מכירות ואו ניהול משא ומתן מורכב בשוק תחרותי. ננתח שגיאות אופייניות ונלמד הכיצד ניתן להימנע מהן. נלווה ונעקוב אחרי תהליכים אמיתיים מראשיתם ועד סופם וננתח את הגורמים שהביאו להצלחות ואו לכישלונות. ננתח את השגיאות שבוצעו במהלך התהליכים ונציע דרכי פעולה אפקטיביים יותר. בין היתר, נקיים פאנלים ודיוני "סיעור מוחות" בהשתתפות מנהלים בכירים וצוותי המכירות והשרות בארגון כחלק מלמידה והתפתחות קבוצתית ואישית.

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי.
החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה.
כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net
משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב