דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציורי אווירה - מוסיפים ססגוניות לבית 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 5659 פעמים ]

העלייה במודעות לעיצוב הפנים מביאה עימה בשנים האחרות מספר תופעות ססגוניות וצבעוניות לתוך הבתים שלנו כמו למשל ציורי אוירה.
אלו הם ציורים בעלי אופי ייחודי היוצרים דיאלוג מעניין עם חלל הבית. הם מעניקים לחדר בו הם נמצאים אופי ייחודי בעזרת שימוש בצבעים ססגוניים, גדלים וצורות שונות. ציורים אלו יכולים להשפיע בצורה ניכרת על האווירה אותה אתם מעוניינים לשדר בביתכם, להוסיף עניין ולשדרג את עיצוב הבית. ציורי אוירה מתאימים מאוד לחדרי ילדים אך לא רק. תוכלו להשתמש בהם גם בסלון או בכל חדר אחר, בנישות שונות ברחבי הבית וגם במקלחת ובשירותים. היום ניתן למצוא ציורי אווירה גם במשרדים שונים, קליניקות או חנויות למינהן.

ציורי אוירה בראי ההיסטוריה

ציורי אוירה הם לא דבר חדש בנוף העולמי וכדי למצוא את מקורם נצטרך לנדוד אלפי שנים אחורה. הטכניקה המקובלת ביותר בה השתמשו ציירים בתקופות מוקדמות יותר בכדי ליצור ציורי אוירה היא טכניקת הפרסקו. זוהי טכניקה בה הציור מצויר ישירות על טיח סיד טרי ולח כאשר הצבעים מתייבשים יחדיו עם הטיח ויוצרים את הציור. זוהי טכניקה העמידה לאורך זמן משום שכל עוד הטיח אינו מתפורר הציור נשמר. זוהי טכניקה שהייתה בשימוש כבר בעת העתיקה ביוון וברומא. בתקופת ימי הביניים והרנסאנס אומצה טכניקת הפרסקו על ידי גדולי האמנים בעולם שהשתמשו בה ליורים על קירות וגגות של כנסיות. בתקופה זו צוירו ציורי אוירה רבים כשהמפורסם שבהם הוא בריאת האדם של מיכאלאנג'לו מ-1511 הנמצא על תקרת הקפלה הסינטטית בוותיקן.

ציורי אוירה בחדרי ילדים

היום, ציורי אוירה הם פריט עיצובי פופולארי ביותר בעיקר בחדרי ילדים. חדר הילדים הוא המקום בו הילדים מבלים את מרבית זמנם ולכן חשוב שהאווירה שתשרור בו תהיה נעימה, נינוחה וחמה. ציורי אוירה הם דרך מצוינת ליצור את כל אלו. ילדים אוהבים צבעים, סיפורי אגדות וכוכבי על. ציורי אווירה יכולים להגשים עבורם פנטזיות רבות ולהקיף אותם בסיפורים ובדמויות שם הכי אוהבים. הילד ירגיש הרבה יותר נוח בחדר בו הקירות מעוטרים בכוכבים, דמויות מהאגדות ארמונות ופרחים אותם הוא הכי אוהב. עליכם לזכור כי לחדר הילדים השפעה מכרעת על מצבם הנפשי והתפתחותם ועל כן חשוב לדבר איתם, לשאול לדעתם ולהתאים את ציורי האווירה שעל הקירות לעולם הדמיון שלהם.

חושבים מחוץ למסגרת

אך ציורי אוורה טובים גם לחלקים אחרים בבית או במשרד. בעזרת בחירות נכונות תוכלו להוסיף על ידי הציורים מראה ייחודי לנישות בחדרים השונים בבית, לעטר אותם בדוגמאות של פרחים, ציפורים או כל פרט ציורי אחר שיתאים לקונספט העיצובי בו מעוצב ביתכם. כיום ישנם לא מעט אנשי מקצוע המספקים ציורי אוירה ברמה גבוהה מאוד. רובם מציגים את העבודות שלבם ברשת האינטרנט כך שתוכלו להתרשם ולבחור את האמן שהכי דיבר אליכם.
ציורי אוירה הם חשיבה מחוץ למסגרת, אם בא לכם להוסיף עוד מימד ייחודי של עיצוב לבית או למשרד אין לכן מה להסס - ציורי אוירה הם הדבר עבורכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב