דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב אופנה - קריירה עם סטייל 

מאת    [ 27/05/2009 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2346 פעמים ]

לימודי עיצוב אופנה - קריירה עם סטייל !


לימודי עיצוב אופנה כהכשרה אקדמית

לימודי עיצוב אופנה הם אחת מהבחירות המרתקות ביותר למסלול לימודים ולמסלול תעסוקתי בתחום העיצוב. לימודי עיצוב אופנה ניתנים במתכונת של תואר אקדמי או במתכונת של קורסים מקצועיים וספציפיים כגון ציור ואיור אופנה, תדמיתנות (סטיילינג), תפירה וביצוע, עיצוב קולקציות אישיות, עיצוב בגדים כבגדי ערב, שמלות כלה ומערכות לבוש מתקדמות, עיצוב פריטים ואביזרים כגון כובעים, נעליים, חגורות ותיקים, וכיוצא באלה. תכניות לימודי עיצוב אופנה בישראל מוצעות בבתי הספר לעיצוב אופנה כהכשרה אקדמית, למשל, בבית הספר שנקר - בית ספר הגבוה להנדסה ולעיצוב, ובאקדמיה לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה.

קורסי לימודי עיצוב אופנה

לימודי עיצוב אופנה ניתנים, כאמור, לא רק כתואר אקדמי, אלא גם בצורה של קורסים מקצועיים ומדורגים ברמתם, שההתאמה אליהם מתבצעת באופן אישי, שהולם את רמתו הבסיסית של הסטודנט, את הניסיון המעשי שלו, ואת אופן ההתקדמות שלו בתהליך הלימוד. כך למשל, יכול אדם שכבר עוסק בתחום האופנה, למצוא עצמו פונה לקורסים ספציפיים של לימודי עיצוב אופנה על מנת להתמקצע ולהתקדם בתחום, לרכוש ביטחון נוסף ומיומנויות נוספות ומתקדמות יותר, ובכך להרחיב את יכולותיו ואת נתח השוק שאליו הוא פונה. למשל, אדם המבצע גזירות אופנה בסטודיו, מתוקף כישרונו, יכול לשאוף לפתוח עסק עצמאי של אופנה מורכבת יותר, ולשם כך יומלץ לו לפנות לתכנית של לימודי עיצוב אופנה המותאמת לרמתו ולצרכיו. אדם אחר העוסק באופנה רק בהיבט של איור, ציור או תדמיתנות, יכול לחוש צורך להרחיב את ידיעותיו הפרקטיות בתחום התפירה, ולבחור בתכנית של לימודי עיצוב אופנה ספציפיים למטרה זו.

לימודי עיצוב אופנה - דרישות והתמדה

לימודי עיצוב אופנה במתכונת האקדמית הם לימודים האורכים ארבע שנים, ומצריכים עבודה קשה והתמדה מרובה. לא בכדי תנאי הקבלה לתכניות לימודי עיצוב אופנה אינם פחותים מתנאי הקבלה של יתר תחומי העיצוב, ומצריכים רמה בסיסית של יכולות ויזואליות ואסתטיות, תיק עבודות, ציון מספק במבחן הקבלה, ומעבר בהצלחה של ריאיון אישי.

על פי רוב המורים המקצועיים בבתי הספר ללימודי עיצוב הם עצמם מעצבי אופנה ועוסקים במקצועות האופנה. מורים אלו מגיעים כשבידם ידע מעשי, ומצפים להתקדמות ולרמה מספקת שתבטיח את יכולתם של הסטודנטים בעת יציאתם לדרך עצמאית, עם תום הלימודים. כדי להגיע לרמה כזאת, לימודי עיצוב אופנה כוללים תכנית לימוד רחבה, החל מהכלים הבסיסיים ביותר בתחום העיצוב והתפירה, וכלה בטכניקות ובמיומנויות המורכבות יותר, שמושתתות על לימודי הבסיס. התקדמותם של סטודנטים לאופנה היא כה חיונית ומשמעותית, עד שניתן לראות הבדלים עצומים בין הרמה הראשונית של תלמידים בשנה הראשונה ללימודיהם לבין תלמידי לימודי עיצוב אופנה בשנתם האחרונה או לאחר סיום הלימודים. תלמידים כאלה מעידים על עצמם כי במהלך השנים הם חווים תהליך נפשי עמוק, ועוברים דרך ארוכה ומלאת סיפוק.


לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות
www.cavim.co.il


לימודי עיצוב אופנה במכון קווים - לימודי עיצוב: לימודי עיצוב פנים, לימודי אדריכלות, עיצוב אופנה ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב