סקס , סמים ופרסומות.....
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סקס , סמים ופרסומות..... 

מאת    [ 27/05/2009 ]
מילים במאמר: 374   [ נצפה 2649 פעמים ]

 
 
סקס , סמים ופרסומות...כולם מתנגדים ...... אבל כולם בעצם רואים מפנימים ומושפעים !!


אז אולי כדאי שנודה כי ברוב המקרים שימוש במניות בפרסומות מעניינת אותנו ומושכת את תשומת ליבנו .

בתקופה שבה כולנו מקצצים , הדוחות משפיעים על קבלת ההחלטות אנו לא מרשים לעצמנו להיות מושפעים מפרסומות כמו בעבר ולכן קליטתנו היא סלקטיבית .... כל זה בתוך מעגל הצרכנות משפיע על המפרסמים ומוביל אותם לשיטות פרסום בסיסיות ונמוכות חברתית בעזרת מסרים מיניים כגון גברים ונשים חטובים וכמובן ערומים למחצה .


שימוש במסרים מינים בפרסומות בשנים האחרונות הולכים ונתפסים בעייננו כשיגרה , אנו נחשפים כמעט מידי יום בכל המדיות התקשורתיות לפרסומים בעלי אופי מיני מרומז או ישיר , האם פרסומים אלו משפיעים עלינו - האם פרסומים אלו אפקטיביים למפרסם -


משפיע עלינו - מין עבור בני האדם מטבעו מעניין מאוד ,ולכן מושך את תשומת ליבנו כמעט באופן מיידי גם עבור אלו המצניעים זאת מטעמים שונים וכמובן מיותר לציין כי גברים מושפעים ומגיבים באופן חיובי יותר לפרסומות מנשים .

כל אחד מאיתנו בזמן זה או אחר בחייו מנצל את מניותו אם זה בהתנהגות הבסיסית ביותר בכדי למשוך את המין השני ואם זה בעבור מניפולציות במצבים שונים בחיים בכדי להשיג עבודה , מעמד או כל דבר אחר .

כמובן שהמפרסמים עושים את אותו הדבר עלינו , משתמשים במסר מיני בכדי למשוך את תשומת ליבנו . לפעמים המסר הוא סמוי כגון בחורה שלוגמת מהבקבוק מעלה במוחנו אסוציאציה מינית ועד שימוש מיני מובהק בפרסומות למותגי בגדים ובגדי ים .

המוח שלנו קולט את המסר המיני באופן מיידי ולפי אגו האדם הוא מחליט אם להציפו למודע או להדחיקו , אך הוא נקלט באופן מלא ומפעיל את כל הגירויים הבסיסיים אצלנו .


אפקטיבי למפרסם - ישנם מחקרים שונים התומכים בפרסום מיני כאשר מימד ההקשר בינו לבין הפרסום הוא נכון , לדוגמה כאשר הקשר בין המסר המיני לפרסום הוא ישיר - פרסומת לבגדי ים ולבנים כנראה שההשפעה תהייה חיובית יותר מאשר פרסום לירקות ע"י גבר או אישה בבגד ים .

צריך להבהיר שהמפרסמים משתמשים במין כפתרון זול כלכלי ורעיוני אשר מצריך משאבים דלים ומקסימום תשומת לב מצד הצופה .


כיום בתקופת משבר הפתרון הזול והקליט הוא השימוש במיניות כמעט לכל מוצר , לדוגמא : בימים האחרונים רצה פרסומת של "המרכז הישראלי לריהוט " את תמונת הגבר החצי עירום בטענה כי "יש מה לראות" זהו קונקשן זול המנסה למשוך תשומת לב , ללא כל יצירתיות או משמעות לריהוט .... אבל זה עובד .

אז כנראה שזה כדאי למפרסם ובטוח מעניין אותנו !!!!

אלי סבג ,
תואר שני למנהלים (EMBA) במנהל עסקים של המכללה למנהל .
תואר שני (EMS) מה- City University of NY
עובד כ 9 שנים בהייטק , כיום מנהל שיווק ומכירות ארצי בחברה אמריקאית .
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב