דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגיעה ראשונה 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2809 פעמים ]

היא פותחת קופסת עץ קטנטנה ופשוטה ומוציאה ממנה טבעת מוזרה המורכבת מכמה סלילי מתכת דקיקים ואלסטיים הכרוכים כנחשים זה סביב זה. היא עושה לי סימן שאתן לה את כף ידי ועונדת את הטבעת על אצבע המורה שלי. מבנה הטבעת מאפשר לסלילי המתכת לנוע על אצבעי, יוצרים תחושה עדינה ונעימה. היא מגלגלת את הטבעת מספר פעמים לאורך כל האצבע שלי. הסלילים מתהפכים סביב עצמם, מתרחבים ושוב נעשים צרים לפי גאוגרפית אצבעי. "כמה זה נעים," אני אומר בעיניים עצומות. היא מחייכת בשתיקה ומעבירה את הטבעת אל האצבע האמצעית שלי. האצבע הבתולית מתענגת על ראשוניותה של התחושה.

קצב פעימות לבי מתחזק. אני שואף אויר באטיות, עדיין בעיניים עצומות, ואז משחרר נשיפה ארוכה, חווה את הדופק ואת הריגוש. "לאט," אני אומר לעצמי, מודע לכך שחלק לא מבוטל ממני רוצה לזנק, לשלוף אותה מבגדיה, לתת לידיי וללשוני חופש פעולה על כל שדות גופה. אני מנסה להשקיט את מחשבותיי, לא לרוץ קדימה עם תכניות הסתערות אלא להיות בתוך החמימות התמימה של כף יד, טבעת, ואצבע. אני רוצה להבטיח לעצמי שעל אף רצונותיו של היצר הגועש אדע להציב לעצמי גבולות. אני פוקח את עיניי ומביט בה. היא יפה. היא מיוחדת. היא אחת שמתאהבים בה. אני רוצה להתאהב בה. אני רוצה להכיר אותה יותר. אני מרגיש שיש בה משהו עמוק שהייתי רוצה לצלול אליו ולגלות אותו. הייתי רוצה שהצלילה הזו תארך חיים שלמים, שכל הזמן יתגלו עוד ועוד רבדים חדשים והפתעות. היא מסקרנת אותי ומושכת אותי. מעולם לא ראיתי מבט כמו שלה. עיניה לועו של הר געש העומד להתפרץ בזה הרגע. לבה כלבה אדומה, רותחת וקופצת, זעה בתוך כל גופה. בניגוד לכל הסערה הזו, היא ישובה על הרצפה בגו זקוף המשדר איפוק מתוק ורוגע יודע.

אצבעותיה גולשות מאחיזתן בטבעת, לראשונה נוגעות ישירות באצבעי. לרגע קט אנחנו חודרים אחד את השנייה דרך העיניים, אך עיניי שבות ונעצמות מעוצמת מגע אצבעותינו. אני שוב מנסה להבטיח לעצמי שלא אתן ליותר מכך להתרחש היום. לא להרוס, לא לרוץ מהר מדי. די במגע אצבעותינו להיום. אני שוב מביט בה. היא פותחת את שפתיה לומר דבר מה אך הן נסגרות ללא מילה. נשימתה מתעצמת ושוב שפתיה מתרחקות זו מזו, הפעם לוחשות לעברי, "ההתחלות הן הדבר הכי יפה. כמה חבל שלא נרגיש יותר אי פעם את מה שאנחנו מרגישים עכשיו." אני עוצם את עיניי, ומבעד ערפלי הבלבול בהם עטפו אותי מילותיה אני חש את שפתותיה נוגעות בשלי ואת לשונה ממיסה בקלילות את דרכה אל פי.
זהר צמח וילסון
יועץ תזונה ובריאות הוליסטית

תזונה אינטגרטיבית: הדרכה ואימון לשיפור ויצירת אורח חיים בריא

הידעתם: התזונה ואורח החיים משפיעים על מערכות יחסים.

פרטים נוספים באתר:
http://www.zemach.org



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב