דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שירות קייטרינג 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 2424 פעמים ]

ארוחה טובה, מתוקים וקינוחים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע ומסיבה ולפעמים מהווה חלק מרכזי מהאירוע, תלוי באורחים והמשתתפים באירוע, במיוחד שמדובר בישראלים שרמת האוכל חשובה להם מדרגה ראשונה.מומלץ תמיד לפני שבוחרים שירות קייטרינג והסעדה, לעשות סקר שוק נרחב, לבקש המלצות, לבקש חוות דעת גם מחברים וגם ברחבי הרשת, לבקש תעודות אם זה תעודת עסק או כשרות למי שמקפיד ולקבוע פגישת טעימות עם שירותי קייטרינג מהרשימה המצומצמת שהפקתם לאחר סינון לפי הדרישות השונות שלכם. עוד מבעוד מועד הכינו רשימה של פרמטרים חשובים לגבי האירוע, קחו בחשבון את:


    • 1. מקום האירוע. זה יכול להיות אולם אירועים, גן אירועים ואז אולי יש לחפש שירות קייטרינג לגני אירועים המתמחה בכך,     בחיק הטבע או אולי בוילה המשמשת למסיבת רווקים ומסיבה פרטית כאירוע קטן, ו    אז תצטרכו שירות קייטרינג לאירועים קטנים.
    • 2. האם המקום מספק מטבח?
    • 3. כמה מוזמנים יש? האם חברת שירותי קייטרינג שאתה שוכר את שירותיה יש לה מגבלת מקסימום או מינימום של סועדים?
    • 4. יש לקחת בחשבון אורחים צמחוניים או אורחים בעלי סוג מסוים של צריכה למשל בעלי רגישות למאכלים מסוימים, יש מיקרים שהם מקרים של חיים או מוות.

  שירות קייטרינג מצוין יהיה מוכן לכל הפתעה וכמעט לכל דרישה שתציב לו, אבל קח בחשבון את העלות של גמישות זו מצד חברת הקייטרינג. לאחר סינון מקיף של חברות שירותי קייטרינג הגעתם לרשימה מצומצמת ועליכם לבחור את הנכונה ביותר בשבילכם, לכן יש לקחת בחשבון עוד מספר פרמטרים נוספים.   מהו התקציב שלך לרכישת שירות הקייטרינג: הכן מבעוד מועד תקציב, הצג סכום נמוך מזה, נאמר 15 אחוז פחות, בפני חברת הקייטרינג וברר לגבי האפשרויות העומדות לפניך לפי התקציב שהצבת לעצמך. ישנם מחירים שונים כלפי צורת השירות של חברת הקייטרינג, אם זה שירות עצמי של האורחים, או הגשה של המנות על ידי מלצרים לאורחים ישובים?! האם נדרשת התאמה של האוכל והתפריטים כלפי אופי האירוע, האם נדרש עיצוב מיוחד לאוכל שיתאים לאופי האירוע?! בקש מחברת הקייטרינג תפריטים שונים ואת המחיר הנקוב.גמישות התקציב שלך תקבע מה תקבל בקייטרינג. מיקום חברת הקייטרינג לאירועים: אף אחד לא ירצה שהאוכל שלו יהיה בכבישים שעתיים או שלוש עד שיגיע למקום האירוע. טריות המזון והציוד: האם שירות הקייטרינג משתמש במזון טרי או מזון קפוא? האם הכלים הם חד פעמיים? האם הכלים החד פעמים הם ניתנים למחזור, במידה ואתם דואגים לסביבה? במידה של כלים לא חד פעמיים, איך מתבצעת השטיפה? האם שוטפים ומכינים את הכלים יום לפני ומאחסנים אותם במקום סטרילי?   הפקת אירועים עיצוב ותפאורה: האם חברת קייטרינג לאירועים אליה פניתם מספקת שירות הפקת אירועים? האם השירות כולל עיצוב מיוחד, אם זה בסוג כלים ועיצובים ואם זה בסגנון האוכל ועיצוב המנות להגשה? תמיד לבקש צילומים ודוגמאות מאירועים קודמים שנעשו ולהשתדל להתאים את העיצוב לסוג ואופי האירוע ולטעמכם האישי. צוות הסעדה: לברר אם חברת שירות קייטרינג ספציפית מספקת גם צוות מלצרים ומגישים? במידה וכן חשוב לברר מי הם אותם עובדים? מהו קוד הלבוש לאירוע? מספרם וגילם? אופן התדירות של ההגשה, פינוי, ומילוא החוסרים?מומלץ לעשות ביקור באירוע בו הם נוטלים חלק על מנת להתרשם מטיב עבודתם. טיפ נוסף וחשוב הוא ללכת עם תחושת הבטן, אם נוצרים ויכוחים וחריקות עם שירות הקייטרינג, לא לנסות לפתור את הכול ופשוט לעבור לחברה הבאה, וטיפ זה נכון לכל דבר בחיים.וכמובן לא לשכוח ששילמתם ממיטב כספכם על השירות והאוכל זה אומר שבסיום האירוע לדרוש את המנות שנשארו. אף אחד לא התנגד לנשנש עוד כמה ממנות גורמה של קייטרינג לאירועים מוצלח. שורה תחתונה, שיהיה במזל !!!

נכתב על ידי שי ברקוביץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב