דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


VSEO - Video SEO 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 3807 פעמים ]

היום כבר כולנו יודעים, אם האתר שלכם לא בעמוד הראשון של גוגל, הוא כמעט ולא קיים. ובשנתיים האחרונות לא רק שמתחוללת תחרות עזה על המקום המצומצם בעמודים הראשונים, כעת החלו מנועי החיפוש להציג בתוצאות גם תמונות, כתבות חדשותיות ושתיים או שלוש תוצאות של וידאו. ההשתלטות של יו-טיוב וקולגות הוידאו על המדיום האינטרנטי הולידה לתחום האופטימיזציה, SEO, אח - ה-Video SEO. כעת מתחילים להבין שלא רק שכל אתר אינטרנט חייב להתהדר בסרטון וידיאו, הרי שגם כדאי להתייחס להפצה (ביו-טיוב, מטהקפה, פליקס ושאר אתרי השיתוף), ולבצע אופטימיזציה של הוידיאו - Video SEO, VSEO, כך שמנועי החיפוש ידרגו אותו גבוה יותר בתוצאות. אופטימיזציה של וידאו אינטרנטי מורכבת משלושה חלקים - אופטימיזציה של תוכן הוידאו (אפילו לפני שמתחילים לכתוב את התסריט, וכמובן שגם בעת ההפקה והעריכה), הפצת הוידאו ברחבי הרשת, והמטה-דאטה - כותרות, תגיות והתיאורים של הוידאו.

הבסיס של ה-Video SEO

אם עשיתם את הצעד החשוב של יצירת וידאו אינטרנטי, הרי שמלבד הטמעתו באתר שלכם, כדאי שתפיצו אותו גם במנועים השונים. כך יוכלו מנועי החיפוש להגיע לתוכן שיצרתם יותר בקלות. כל אתרי השיתוף מציעים גם הוספה של תיאור, כותרות ותגיות לכל וידאו שתעלו אליהם. המטה-דאטה משמש לא רק למנועי חיפוש, כמובן, אלא בעיקר לגולשים אנושיים. ממש כמו בעבודת SEO גם ביצירת VSEO המחשבה היא קודם כל על הגולשים, ולאחר מכן על המנועים.

* כותרות טובות צריכות להיות ממוקדות בביטוי חיפוש אחד. חשבו על המענה שהוידאו שלכם נותן לגולשים. כיצד הוא עונה על שאלה? איזה צורך הוא מספק?
* תגיות יסייעו לכם להגיע לקהלים הנכונים, ולמנועי החיפוש להבין במה בדיוק עוסק תוכן הוידאו שלכם. הזהרו שלא להציף בתגיות, המנועים מאוד לא אוהבים זאת.
* בתיאור הוידאו כדאי שתסבירו בקצרה מי אתם ומה אתם עושים. אפשר גם להשחיל באלגנטיות כתובת אתר אינטרנט, ואולי אפילו איזה אימייל עסיסי.

הכול מתחיל מהבית, אתר הבית

אם אתם מארחים את הוידיאו על האתר שלכם, חובה להשתמש במטה-דאטה - כותרות, תגיות ותיאורים. מתכנת האתר שלכם יכול להטביע אינפורמציה זו בקוד האתר. מלבד זאת, כדאי מאוד שתבקשו מיוצר הוידיאו שיטביע את המטה-דאטה בתוך קובץ הוידאו. תוכלו לשלוח לנו אימייל בנושא, ונסביר לכם כיצד לעשות זאת ביעילות.

תחום ה-Video SEO הופך לאפקטיבי יותר ויותר. זה הזמן של כולנו, יוצרי הוידאו, והלקוחות שיוצרים וידאו, למנף אותו. התחום עדיין חדש לגמרי, וחברה מסחרית שתבצע Video SEO, בעוד המתחרות אפילו לא שמעו על התחום, תרוויח בגדול.
אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:kesher@splashing.co.il" kesher@splashing.co.il">target="_blank">kesher@splashing.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב