דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך משכנתא - לוקחים משכנתא בראש צלול. 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 3155 פעמים ]

מדריך משכנתא הוא חברו הטוב והנאמן של כל נוטל משכנתא. מאחר ומשכנתאות הן הלוואות מורכבות, יש טעם להבין היטב לאן נכנסים עוד בטרם אתם מבצעים את עסקת חייכם.

 

מדריך משכנתא יכול להיות יועץ פיננסי מוסמך או אתר אינטרנט מקצועי שמגולל בפנינו את השלבים השונים הכרוכים בנטילת הלוואה בסדר גודל שכזה. מדריך משכנתא יכול גם להיות פורום משכנתאות שבו ניתנות תשובות מאת יועצים פיננסים מוסמכים בזמן אמת לשאלות הגולשים. כל הכלים הללו יכולים לעזור לכם על מנת להגיע להחלטה נבונה באשר למסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם.

 

כאמור, משכנתאות הן הלוואות הניתנות לאורך זמן, הן טומנות בחובן הבנה של תהליכים ומונחים רבים ביניהם: משכנתא בריבית פריים או ריבית קבועה, מחזור משכנתא או משכנתא הפוכה ועוד כהנה וכהנה מונחים בנקאיים מסועפים. מדריך משכנתא איכותי יכול לסייע לכם לנווט טוב יותר בין המונחים הללו ולספק לכם תשובות מקצועיות ומיידיות.

 

משכנתאות  הינן הלוואות  הניתנות לנו משני גופים עיקריים: בנקים או חברות ביטוח. כאשר אנחנו שוקלים מסלולי משכנתא שונים, בדרך כלל נפנה לפקיד הבנק או לסוכן הביטוח ומהם נקבל את המידע הדרוש לנו. אך כידוע, פקידים אלו מייצגים גופים גדולים יותר ולהם אינטרסים משלהם. מדריך משכנתא אובייקטיבי ונטול פניות – יכול להוות כלי חיוני עבור אנשים החושבים לקחת משכנתא ורוצים לקבל מידע ממקורות בלתי תלויים אודות כדאיות ההלוואה.

 

מדריך משכנתא – שנותן לך יותר...

 

מדריך משכנתא נותן לך הרבה יותר ממה שתקבל במפגש עם פקיד הבנק או סוכן הביטוח שלך, כך למשל תוכלו ללמוד באם ניתן לשאת ולתת באשר לגובה הריבית, תוכלו לקבל מידע מקיף באשר לכלל ההוצאות הכרוכות ברכישת נכס חדש: דמי טרחת עורך דין, הובלות, הוצאות על שיפוץ, ריהוט וביטוח משכנתא. מדריך משכנתא יכול לחשוף אתכם למיסים השונים (למשל מס רכישה ומשמעותו), לחשוף אתכם להשלכות במקרים בהם תרצו לפרוע מוקדם את הלוואת המשכנתא, לספר לכם עם מי כדאי לדבר בבנק ועם מי לא, מדריך טוב יאפשר לכם לקבל מידע מצליב באשר לגובה החזר המשכנתא למשל באמצעות שימוש בכלי מחשבון משכנתא, יבהיר לכם למה הכוונה במדדים השונים ומה ההשלכות של כל ריבית וריבית – על איכות חייכם, מהו גובה ההחזר הרצוי לכם ומהו המסלול האופטימאלי ביותר עבורכם.

 

בין אם תבחרו בשירותי מדריך משכנתא ממוחשב ובין אם תבחרו בשירותי יועץ אנושיים, חשוב לקבל ייעוץ זה מגופים ומקורות שאינם סובייקטיביים ובעלי אינטרסים. מאחר ורכישת נכס היא צעד גדול עבור רובנו  ובעל השלכות משמעותיות על חיינו – חשוב לבדוק היטב את טיב העסקה ואת כדאיותה ולהשתמש בחוכמה בכל האמצעים העומדים לרשותכם: פורום משכנתא, מחשבון משכנתא וכל מדריך משכנתא זמין ומקצועי אחר שיכול להביא לעסקה טובה יותר – בשבילכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב