דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנק משכנתא עבורכם 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2876 פעמים ]

 בנק למשכנתאות - יש עם מי לדבר !

 

בנק למשכנתאות זהו שם כולל לגוף הוותיק ביותר במדינת ישראל המורשה להעניק הלוואת משכנתא לאזרחים. עד לא מכבר היה מונופול בידי הבנקים והבנקים למשכנתאות והם היו הגופים היחידים שהיו מורשה לספק הלוואות בסדר גודל שכזה, אולם לאחר רפורמת בכר, בשנת 2005, נכנסו למשחק גם חברות הביטוח וכעת ניתן לרכוש משכנתאות גם מהם.

 

חשוב להבין כי בנק למשכנתאות בישראל יהיה על פי רוב מוסד בן של בנק גדול ומוכר. כך למשל, בנק משכן הינו שלוחה של בנק הפועלים, בנק לאומי למשכנתאות הוא שלוחה של בנק לאומי וכן הלאה . בנק משכנתאות למעשה מאפשר לנו, נוטלי המשכנתא ליהנות מהלוואות בתנאי החזר נוחים העולים בקנה אחד עם היכולות שלנו.

 

בנק למשכנתאות יכול לספק לנו מידע רב באשר לכדאיות מסלולי המשכנתא השונים ומידע זה ניתן להצליב עם מקורות אחרים כגון פורום משכנתא או יועץ פיננסי מקצועי. מאחר ומכירת משכנתא הוא עיסוקו העיקרי של בנק משכנתאות , אזי לרוב נוכל לקבל שם תנאים טובים יותר ומסלולים מגוונים יותר ולכן גדל הסיכוי למצוא את המשכנתא המתאימה ביותר עבורנו דווקא בבנק למשכנתאות.

 

בנק למשכנתאות - מנפצים מיתוסים

 

בנק למשכנתאות זהו בנק ייעודי שכל עיסוקו היא מתן הלוואות גדולות לאזרחים. אחת ההנחות הרווחות היא כי אם אני לקוח של בנק מסוים אז יהיה עלי ליטול משכנתא מבנק זה. הנחה זו היא מוטעית וחשוב להגיד את זה. ניתן לרכוש משכנתא בבנק שלכם, אך אין הכרח. תוכלו בהחלט להיות בעלי חשבונות בנק בבנק אחד וליטול משכנתא בבנק אחר, שאיננו שלוחה של הבנק שלכם.

 

מיתוס נוסף הקיים כיום הוא כי לא כדאי לרכוש ביטוח משכנתא בבנק (או בנק למשכנתאות) וכי כדאי יותר לרכוש ביטוח משכנתא בחברות ביטוח מאחר וחברות הביטוח גובות מחירים נמוכים יותר. ובכן, זהו רק צד אחד של המטבע. הצד השני של המטבע הוא שרכישת ביטוח משכנתא דרך בנק משכנתאות יבטיח לכם החזר כספי ביטוח מהירים יותר מאשר החזרים בחברות הביטוח מאחר והבנקים נחשבים ללקוחות מועדפים בקרב חברות הביטוח. בנוסף, רכישת ביטוח משכנתא דרך בנק למשכנתאות או דרך הבנק תוריד מכם את הצורך לחפש בכל שנה חברת ביטוח שונה.

 

מיתוס נוסף שראוי לנפץ קשור ליכולת הניעות והניידות בין הבנקים. בין אם לקחתם משכנתא דרך בנק או דרך בנק למשכנתאות זה או אחר - תוכלו בקלות להעביר את הלוואת המשכנתא לבנק אחר לגמרי ואינכם כבולים לבנק זה או אחר לכל אורך תקופת ההחזר. תוכלו לקפץ בין הבנקים השונים ובין המסלולים השונים - בהתאם למצבכם ובהתאם למסלולי המשכנתא המשתנים המוצעים דרך הבנקים השונים.

 

אם כן, נראה כי בנק למשכנתאות עדיין נחשב לערוץ מועדף עבור נוטלי משכנתאות. ניתן לקבל מהם ייעוץ מקצועי ומהימן וליהנות מתנאים נוחים ומשנים של ניסיון בעולם המשכנתאות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב