דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעת לחתונה 

מאת    [ 24/05/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2785 פעמים ]

טבעת לחתונה

אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייה של אישה הוא רגע החתונה וכל הקשור אליו, החל מהצעת הנישואין, המשך בבחירת הטבעת - הן טבעת האירוסין והן טבעת הנישואין - וכלה ברגע המרגש ביותר: החופה.

ידוע כי ביהדות על הגבר לקנות את טבעת הנישואין מכספו הוא. אך מה באשר לטבעת האירוסין? האם יש צורך בה? תלוי את מי שואלים. להלכה, אין שום צורך בטבעת אירוסין. התקופה אותה אנו מכנים היום תקופת אירוסין, מבחינה הלכתית למעשה אינה תקופת אירוסין כלל. האירוסין מתבצעים כיום מתחת לחופה, רגע לפני הנישואין. אולם אם נשאל כל אישה שהיא, נגלה כי צורך בטבעת אירוסין יש ויש. ולא רק טבעת - תכשיטים מכל סוג שהוא: צמידים, שרשראות, עגילים - כל תכשיט יתקבל בברכה ובשמחה. לא בכדי אמרו חז"ל שעל הבעל לשמח את אשתו בבגדים נאים ובתכשיטים.

בקרב אנשים רבים נהוג כיום שהחתן המיועד מעניק לכלה המיועדת לא מעט תכשיטים במסיבת האירוסין, הכוללים, בין היתר, צמיד, שעון, שרשרת, וכמובן - איך לא - טבעת אירוסין.
סוגי טבעות אירוסין וטבעות נישואין יש לא מעט: טבעת נישואין עם יהלומים, טבעת אירוסין עשויה מכסף וזהב, טבעות גדולות וקטנות. החוכמה היא לדעת מה בעצם לקנות. בכך תלוי אופן בקשת ידה של האהובה. אם החתן רוצה להפתיע את אהובתו בהצעת נישואין, מומלץ שיתייעץ עם אנשים המכירים היטב את טעמה האישי בבגדים ובתכשיטים, האם היא אוהבת יהלומים או דוקא טבעת עדינה ופשוטה, טבעת עם מראה עתיק או דוקא בעלת עיצוב מודרני. אם בני הזוג יודעים ומתכננים מזה תקופה את החתונה, אזי חייו פשוטים יותר. שני בני הזוג יכולים לגשת לחנויות ולבחור ביחד הן את טבעת הנישואין והן את טבעת האירוסין.

בעוד שאת טבעת האירוסין על החתן לבחור בעצמו אם הכלה המיועדת אינה יודעת על ההצעה, טבעת הנישואין נבחרת על ידי שני בני הזוג גם יחד. גם כאן יש סוגים שונים של טבעות נישואין, ועל בני הזוג להחליט מה ברצונם לרכוש - האם הם מעוניינים בטבעת סטנדרטית על דגמיה השונים, או שברצונם לרכוש דוקא טבעת נישואין בעיצוב אישי. לעתים בני הזוג אף אינם מעוניינים לרכוש טבעת - במשפחות רבות ישנה טבעת נישואין עתיקה שעוברת במשפחה מדורי דורות, וגם הזוג הצעיר יינשא באותה טבעת.

מומלץ להגיע מוכנים לחנויות לבחירת הטבעת. כדאי גם לדעת מהו אופי הטבעת בו אתם מעוניינים. למשל, ישנן טבעות עשויות זהב ומשובצות באבני חן, ישנן טבעות סוליטר הכוללות יהלום מרכזי יחיד ועוד. אם החתן מעוניין להגיע ולבחור לבד את טבעת הנישואין או האירוסין, הוא יכול להגיע עם טבעת אחרת של הכלה המיועדת כדי לקבל מידות נכונות של אצבעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב