דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחונים רבותיי... מקלחונים !!! 

מאת    [ 24/05/2009 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 3027 פעמים ]

מקלחונים או אמבטיונים ?
הבדל עיקרי אחד בין שניהם. כאשר מדברים על מקלחון מדברים על מסגרת זכוכית מעוצבת בלבד לעומת האמבטיון שמכיל בתוכו מערכת שלמה אשר אמבטיה בבסיסה ומקלחון בראשה. לכן, כאשר אין בסיס מסויים (מלבד פתח ניקוז למים) לאיזור בו אתם מבקשים להקים הגנה בדמות מסגרת זכוכית, מקלחון הוא המוצר בשבילכם. לא רק שההוצאה קטנה הרבה יותר ברכישת מקלחון, אלא גם הוא דורש פחות מקום פנוי בחלל חדר הרחצה, מגביל פחות את התנועה ומאפשר השתלבות קלה יותר עם כל סוג של חדר רחצה.
בסופו של דבר, למי שמבקש למצוא פתרון חסכוני במקום ובכסף בכדי לבלות בו את דקות ההתרעננות היומית, הבחירה בשבילו היא המקלחון. האמבטיון, יהיה מנת חלקם של אלו אשר לא מסתפקים במקלחון ואשר להם חשוב גם השימושים השונים בו כך שיידמה ככל האפשר לשימוש באמבטיה, כגון יציבות המתקן ואפשרות לרחיצת ילדים קטנים.
לאחר שהתרעננתם עם מקלחון חדש, זה הזמן לבדוק גם מה עם המשטח עליו אתם דורכים בעת המקלחת, אם לא רוצים להסתפק ברצפה או משטח בטון לא נעים לעין, כדאי לבדוק את שוק האגניות:אגניותלמקלחונים
אגנית הנה רצפת האמבט, בחלק שמתחת לטוש. זהו המשטח המותקן ברצפת המקלחון ועיקרו הוא למעשהלנקז את המים אל צינור הביוב. במהלך השנים התפתח תחום האגניות וכיום ניתן למצואמבחר רב של אגניות המתאימות לכל צורך: אגניות פינתיות, אגניות חצי פינתיות, אגניותמרובעות ועוד. ישנן גם אגניות מעוצבות המתאימות לכל סגנון מקלחת: אגניות עגולות,מוגבהות ובצורות גיאומטריות שונות וכו.
אגניות כיום מיוצרות עם פיתוחים שוניםהמונעים החלקה ומחומרים כגון חרסינה וחומרים אקרילים ומאפשרת הצמדתה לכל חלקי החדרהשונים, כגון ארונות אמבטיה.
אגניות המיועדות עבור מקלחונים קיימות בדגמים וגדלים שונים,שתואמים למבני המקלחונים. קיימות אגניות שטוחות מאד שגובהן כמעט מתיישר עם מפלסהרצפה ואחרות בעלות פנל רחב יותר, כ- 108 ס"מ. האגניות עשויות מחרס, חומריםאקריליים או פח.
מבחינה עיצובית מאפשרת האגנית, נגיעה טרנדית ואופנתית למדיובמקרה של מגבלות תקציב אין חובה לחפות את שאר הקירות באותו החומר. האגנית תעשה אתהעבודה עבור המקלחון, תגנוב את ההצגה ותשווה לחלל מראה מעודכן וייחודי.
ישנוהבדל בין אגנית משולבת עם מקלחון לבין אגנית למקלחת הממוקמת בחלל פתוח. אגנית מקלחתפתוחה מאפשרת תיחום שטח הרחצה ומעניקה מראה אסתטי מאוד לחלל. באגנית מקלחון רצוילבחור בדלת זכוכית שקופה אשר תאפשר לראות את האגנית דרכה, או לחילופין, לעצבהמקלחון ע"י עיצוב בזכוכית, דבר המוסיףלמראה הכללי ולאווירה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב