דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בהפרעות קצב לב 

מאת    [ 24/05/2009 ]

מילים במאמר: 987   [ נצפה 9179 פעמים ]

אינני רופא. אני אזרח מהשורה הכואב את כאבם של הסובלים מהפרעות קצב לב ואין מושיע. סיבלם של החולים ולעתים מותם יכול היה להמנע לולא יהירות הרופאים, אטימותם ומערכת הרפואה בארץ המונעת על ידי טייקוני יצרני התרופות. ברצוני לציין שאיני שרלטן ואין מטרת רווח בפעילותיי.

חקרתי במשך שנים את תופעת הפרעות הקצב למיניהם. שאלות רבות שהיפנתי לרופאים נשארו ללא מענה. בבתי הספר לרפואה מלמדים כיצד לרפא מחלה במקרה הטוב אך אינם מלמדים כיצד למנוע אותה. אחת התופעות השכיחות לסובלים מהפרעות הקצב היא העובדה שרוב הפרעות הקצב קורות אחר הצהרים המאוחרות ובערב, ובדרך כלל במנוחה לאחר מאמץ!.

כיצד זה שבבוקר הנך מרגיש טוב ואחר הצהריים הפרעות הקצב מתחילות לכאורה ללא סיבה נראת לעין? אם זה קורה לנו רק בסוף היום המסקנה היחידה שאליה הגעתי היא שמשהו חסר בגופינו או שאנו סובלים מעודף כלשהוא בסוף היום!!!
התחלתי לנבור בזכרוני ואט אט התמונה החלה להתבהרה. נזכרתי שהרפואה הסינית דוגלת בחוקנים לניקוי הגוף. אחד האיסורים הן שאין עושים חוקן לחולה הסובל מהפרעות קצב. כמו כן נתקלתי במאמרים על חיילים שהתייבשו ולא טופלו בזמן והם נפטרו. ראה קישור (http://www.navehpharma.co.il/download/article_soldiers.pdf )
מסתבר שאדם שמתייבש מאבד מינרלים ובמיוחד מגנזיום שאחראים על ההולכה החשמלית בגופינו. ללא מגנזיום אין ביכולתו של הלב לקבל את הזרמים החשמליים הנשלחים אליו ואחראים על הפעלתו. אדם כזה ימות בסופו של דבר עקב פרפור ובסופו של דבר יחווה דום לב. ללא טיפול נאות.
בחזרה לחוקן, הסיפור די דומה: אדם שמטופל בחוקן מאבד מגנזיום ומכאן הסכנה לפירפור ובסופו של דבר דום לב.
התמונה התבהרה מאליה והייתה חד משמעית: המכנה המשותף לסובלים מהפרעות קצב הלב הוא המחסור במגנזיום!!!
מסקנה שאינה נסמכת על נסיון רפואי או רקע לימודי בתחום הרפואה אך הגיונית להחריד.

כאחד שסבל מפעימות מוקדמות ומפירפור פרוזדורים מגיל 15 (כיום בן 59) כולל אישפוזים רבים, הגבלות גופניות ופעילות גופנית מצומצמת מאוד, אין ספור ניסיונות בקוקטיילים שונים ומשונים, ועברתי אף אבלציה ללא הצלחה (צריבה של שריר הלב בגלי רדיו). כל זה הפכני לאדם מסוגר, שכל שרציתי לעשות בהתקפות של הפירפורים זה לישון. ניתקתי קשר עם הסביבה הקרובה. הפחד מהתקף לב הממשמש ובא הפך לכאורה כל התקפה כזו להתקף חרדה מפני המוות והגבלתי את עצמי מטיולים במקומות רחוקים ממקומות ישוב שמא יקרה לי משהו ולא אצליח להגיע לטיפול בזמן.

האינטואיציה שלי והמסקנות שאליהן הגעתי דירבנו אותי להמשיך ולהכנס לעובי הקורה. בכתובים ישנם מספיק ראיות שחוסר מגנזיום עלול לגרום להפרעות קצב! אבל משום מה אין בספרי הרפואה יזכור למתן תוספת מגנזיום לאדם שסובל כבר מהפרעות קצב.
הדבר הבא שלמדתי הוא שאין בדיקה זמינה שתבדוק את רמת המגנזיום התוך תאי. . בדיקה תוך תאית היא בדיקה יקרה, ( כמה מאות דולרים) לוקח זמן רב עד שמקבלים תשובה, והיא לא נעשית בארץ.
בדיקת דם רגילה אינה מדוייקת היות ורק 1% מסך המגנזיום בגוף נמצא בדם, יתרת המגנזיום הוא בתוך תאי הגוף. זו האשליה נוספת שציבור הרופאים מפיצים ומעבירים לפציינטים: "אם בדיקת הדם מוכיחה שיש רמת מגנזיום מספקת בדם אזי אינך זקוק לתוספת מגנזיום".






מאמר נוסף שקראתי היה פרוטוקול מישיבת וועדת משרד הבריאות בכנסת משנת 2004 שממנו למדתי עד כמה מאומתים מסקנותיי. כמו כן למדתי שיש אסכולות הדוגלות בלקיחת תוספת של 400מ"ג מגנזיום עד ל- 1050 מ"ג תוספת ליום. ראה קישור -http://www.navehpharma.co.il/download/magnesium_in_il.pdf
לאחר שהבנתי שמהרופאים לא תצמח ישועתי פניתי לבית המרקחת הקרוב למקום מגורי וקניתי טבליות מגנזיום 250 מ"ג. באותו יום בערב התחלתי לקחת את המגנזיום, למחרת בבוקר לקחתי את הטבלית השנייה.
מרגע זה השתנו חיי. לא עוד הפרעות קצב. לא עוד חרדות ומגבלות.
כיום, לאחר ארבע שנים שהנני נוטל 500 מ"ג מגנזיום ליום (250 מ"ג בוקר ו- 250 מ"ג בערב) איני סובל יותר מפירפור הפרוזדורים או פעימות מוקדמות, אני שוחה כל יום שעה בלי הפסק בקצב שלא היה מבייש צעירים ובריאים. בעקבות הבלוגים שפירסמתי קיבלתי במשך השנתיים שחלפו אלפי שיחות טלפון ואימיילים ששלחו לי אנשים שסבלו מהפרעות קצב. כולם הודו שאכן המגנזיום שינה את חייהם, אחדים כינו זאת כנס אחרים פשוט כעסו על כך שהרופאים לא המליצו להם לקחת תוסף מגנזיום ובכך לפטור אותם מהסיוט המתמשך שנקרא: "הפרעות קצב". תוספת מגנזיום איננה מומלצת לסובלים מתפקוד כליות לקוי.
אני שמח שעזרתי לרבים לחזור למסלול חיים נורמלי. מלחמת חורמה מצד הרופאים וכתבות אין ספור נגדי הם לחם חוקי מדי יום. ישנם דוגמאות לא מעטות לפלאים שהמגנזיום חולל בחולים.למשל נערה בת 18 שסבלה מ - s.v.t שאחת לשבועיים הייתה מפונת לבית החולים והייתה מועמדת אף לאבלציה.
אשה בת 69 עם קוצב לב מושתל בחזה שהמשיכה לסבול מהפרעות קצב ולאחר שקראה את כתבותיי ביקשה מרופאה מגנזיום, מיותר להזכיר שאיננה סובלת יותר מהפרעות קצב. גבר בן 47 עם אותה בעייה, פנה אלי בגין הפרעות קצב למרות שקוצב לב מושתל בחזהו. ההסבר הוא פשוט: קוצב לב אכן שולח בצורה מסודר פולסים חשמלים ללב אבל באין הולכה חשמלית נאותה בגלל המחסור במגנזיום אובדים פולסים אלו בדרך ואינם מגיעים ליעדם.
תוספי מזון אינם בחומר הלימוד בפקולטות לרפואה ולכן מתעלמים הרופאים מהנושא היות והם פשוט לא יודעים. חברות התרופות שלהם לובי חזק בעולם מתעלמות ביודעין מהנושא היות ואין רווח גלום ביצור המגנזיום. הרווח הוא בתרופות הקונבציונליות. מדוע הרפואה הנאורה של היום מתעלמת מהאפשרות לתת מגנזיום בהפרעות קצב? מדוע לא מוכנים להודות לעובדה שמלאי המגנזיום בגוף מדלדל לקראת סוף היום או לאחר הזעה ומאמץ גופני? זו היא הסיבה האמיתית הגורמת לתופעה. כל כך פשוט שהרפואה אינה מסוגלת להודות שיש דברים בגו.

אלפני כשנתיים הוספתי 100 מ"ג אשלגן פעמיים ביום שתרם לשיפור ניכר במצבי הגופני ובהרגשתי הכללית. גם זאת לאחר זמן רב שחקרתי את הנושא. כמובן שהעברתי את מסקנותיי לחולים שפנו אלי ואכן, בשנתיים האחרונות מיושם אף תוסף האשלגן לטיפול בהפרעות הקצב ומסתבר שישנם חולים שהמגנזיום לבדו אינו פותר כליל את הפרעות הקצב ומפעם לפעם חוו "תזכורות קטנות". לאחר שהוסיפו את האשלגן נעלמו לחלוטים הפרעות הקצב.

לפני כשנתיים הוספתי 100 מ"ג אשלגן פעמיים ביום שתרם לשיפור ניכר במצבי הגופני ובהרגשתי הכללית. גם זאת לאחר זמן רב שחקרתי את הנושא. כמובן שהעברתי את מסקנותיי לחולים שפנו אלי ואכן, בשנתיים האחרונות מיושם אף תוסף האשלגן לטיפול בהפרעות הקצב ומסתבר שישנם חולים שהמגנזיום לבדו אינו פותר כליל את הפרעות הקצב ומפעם לפעם חוו "תזכורות קטנות". לאחר שהוסיפו את האשלגן נעלמו לחלוטים הפרעות הקצב.

אם הנך סובל מהפרעות קצב, סביר להניח ששורות אלו מדברות אל ליבך.
מבטיח לענות לכל פניה כפי שעשיתי בארבעת השנים שחלפו. joshspa@gmail.com
עבדכם הנאמן שוקי

joshspa@gmail.com
עבדכם הנאמן שוקי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב