דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנחיה להשגת הריון בשיטת דימיון מודרך ו-N.L.P 

מאת    [ 21/05/2009 ]

מילים במאמר: 663   [ נצפה 4357 פעמים ]


א. התמודדות בגישת ה-N.L.P

מצב של הריון בלתי מושג הינו קושי הנוגע באישה עצמה במעגל האינטימי הקרוב אליה וכן במשפחה והסביבה המורחבת. קשר מתפתח בין המטפל והמטופלת המאמינים בהשגת המטרה הנם מפתח להצלחה.

לצורך כך נדרשת עבודה של "פרימת הקושי" ובירור מה מפריע ובאמת מונע ממנה להרות? בהרבה מהמקרים הקושי מורכב מאמונות וערכים שהופנמו בגיל הילדות. לעיתים ערך הולדה נתפש ככפיה משולל בחירה כלשהי. אישה צעירה שטרם השלימה את מסע התבגרותה מגלה לעיתים צורך למרוד. בעבר הורגלה לרצות את ההורים וכעת מסרבת ל"עמוד בקריטריונים" יתכן ולא יכולה להתנגד לנורמה החברתית ולציפיות הסביבה כך שגופה "מגיב בשבילה", או אפילו פשוט מורדת בערך שהחברה סוגדת לו. אצל אחרות מתעורר הצורך לבדוק את המקום שלהן והשתייכותן למשפחת המוצא, הכיצד יוכלו להמשיך לעבר הקמת משפחה משלהן כשנושא כזה איננו סגור?! ישנן נשים שזהותן הנשית/אימהית טרם גובשה החתונה, מאחוריהן אך חיי הזוגיות מקבלים עומק ומשמעות ביכולת הקבלה הנתינה וכן ביכולת ההכלה. ההכרות עם הבעל דורשת ממנה הכרות עם עצמה עוד בטרם הריון. אצל חלק מהנשים נדרשת פשוט הכרה בצרכים של עצמן ופעמים רבות ההתמקדות בצרכים ובזהות כבר מייצר את החיבור הפנימי, ויש הצלחה. ישנן אחרות המשיגות את החופש הפנימי להחליט ושולטות ב"תוכנות" חייהן וכך מושג גם ההיריון.

אין זה סוד שמחשבות כאלה מעוררות רגשות שליליים של כעס/טינה קונפליקט פנימי/חרדה וכדומה, שלא קבלו מענה. ברגע ש"פורמים את הקושי" ומגיעים לשורש הדפוס המכשיל ניתן לרפא להתפייס ולסלוח ובכך לשנות את הגישה. כל זאת באמצעות הדמיון משולב בטכניקות שונות מארגז הכלים העשיר של ה .N.L.P.- להזכירכם, שהמוח שלנו מפרש מצב דמיוני שיצרנו או אירוע מציאותי בדרך זהה. הווה אומר, שבעצם יש יכולת לערוך "תיקון בהיסטוריה". כשמושג ריפוי ושחרור המטופלת חווה שקט ורגיעה ופניות במוח להשגת מטרתה -ההריון.

הדפוס הרצוי של השגת ההריון הופך למוביל והדפוס הישן כבר איננו מופעל. במהלך הפגישות עובדים על חיזוק האמונה הרצויה, שאכן היא יכולה להרות! המטופלת רואה, מרגישה, ומפנימה בעזרת כל החושים את התוצאה ע"י שימוש בכוחו המופלא של הדמיון. התת מודע, גם הוא נחלץ לעזרתה ועובד בשבילה, מאפשר לה להיות שם, (כאילו זה כבר קרה) לחוות את ההצלחה ולממש את ההורות.


ב. כיצד אהפוך גם אני לאמא?

אישה יקרה באשר את, המתמודדת עם קושי בהשגת הריון. חשוב שתדעי שעליך להכיר ולקבל את המצב העכשווי, שכעת עוד אין הריון! לימדי כיצד להתבונן ופשוט לצפות במחשבותיך הכירי את עצמך, ושימי לב איזו תחושה מלווה אותך מעצם הצפייה במחשבה. אט אט תתפתח קבלה אצל עצמך של היותך אישה כפי שאת! עם הקושי. אהבי את עצמך איך שאת עם כל מי שאת וזכרי, שאת מחפשת את הדרך.

אינך יודעת איך בדיוק? אך את יודעת שאת הולכת לעשות זאת!!!

המטרה שלי כמטפלת להנחות אותך עד שתאמיני, שאת אכן יכולה. על ידי "פרימת הקושי" וחשיפת מרכיביו, שחרור כל מה שמיותר לך ובניה בסדר חדש המתאים כעת בשבילך. הפרימה כוללת עבודה רבה על האיך ולא על המה. התוכן רלוונטי רק בנגיעה בשורש הבעיה והחלפת הקוד המיצג לקוד הרצוי. העדכון החדש משנה את כל המערכת ותהיה לך הזדמנות לחוות "תיקון" המתרחש במעגלי חייך הנרחבים. כשהעניין נפתר הוא מחלחל להקשרים נוספים בחייך כמו יחסים במשפחה, עבודה חברים וכו' והתחושה המלווה - מוטבציה והצלחה. ואין זה מוגזם לומר שיתכן ותגידי לעצמך "עשיתי את זה, יש לי מה שלא היה לי קודם".

העבודה בשיטת ה-N.L.P. הינה ממוקדת מטרה, ותפקידי כמטפלת ליצור אלטרנטיבה ולהוביל אותך עד לרגע שתראי זאת בעיניך, ותקבלי את עצמך שכרגע, עוד אין הריון. את יודעת, שאת רוצה בהריון אך אינך יודעת איך להשיג אותו?! חשוב שתזכרי ותדעי שכרגע את מטפלת בעצמך, מנקה ומשחררת את כל מה שמיותר לך ואז תוכלי לבנות את התשתית בסדר חדש המתאים לך כעת! ובתוך הסדר החדש יתקיים גם ההריון ותמצאי את המקום להריון בתוך עצמך. בסדר העכשווי אין לך אותו אך בסדר החדש תבני את המקום ותפני מקום להריון. כשישתחררו כל הרגשות הקשים יתפנה מקום גם להריון.

התהליך בכללותו מחזק את המערכת הפנימית המחליפה את ההשפעה החיצונית של הסביבה (משפחה חברים וכו') באשר היא?! מערכת פנימית מוצקה יכולה לעמוד בתנודות ואף בסערות ואפילו להתחזק מההתנסות. הידיעה שאת משתכללת ולומדת את עצמך (ואפילו עם הזמן לומדת להינות מהדרך), מביאה אותך להשגת המטרה ואף למעלה מזה.

לפניות וייעוץ: איריס טנא, 050-4986580 iristene@gmail.com Mail:
מנחה ומטפלת
בדמיון מודרך ו-N.L.P


איריס טנא,
מנחה, מטפלת ומרצה ב-N.L.P ודמיון מודרך.

מתמחה בהנחיה וטיפול פרטני בדמיון מודרך N.L.P ושיטות של פסיכותרפיה גופנית. N.L.P Master Practitioner בוגרת מרכז "רטר" ומרכז רב תחומי - N.L.P PLUS
משלבת טיפול גופנפש - אינטגרטיבי. תלמידתו של אסף רולף בן שחר מאנגליה (Integrative Mindbody Therapy (IMT) כמו כן, כותבת ומנחה סדנאות ברחבי הארץ ומפרסמת בקביעות באתר "מאמרים" ובעתונים אחרים.

נייד: 0504986580
iristene@gmail.com
מושב בית חנן



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב