דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 20/05/2009 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2324 פעמים ]


ריהוט מוסדי הוא בעצם כל מה שנמצא בסביבת העבודה שלנו וכולל בין השאר את השולחן במשרד, כיסאות העבודה, כסא המנהלים שלנו, כיסאות אירוח, השולחנות בחדרי הישיבות, ארונות המשרד, הכוננית של המחשב, וכו'. בעידן בו רבים עובדים למעלה מ - 12 שעות ביממה, חשוב שהריהוט המוסדי יענה על כל הצרכים שלנו, הן מבחינה פרקטית, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה בטיחותית.
בעזרת ריהוט משרדי נכון ואפקטיבי, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה, בה נרגיש ממש כמו בבית. כמובן שיש לתת חשיבות גם לנושא הבטיחותי והבריאותי, ולבנות את סביבת העבודה כך שתהיה בטוחה ובריאה.

ריהוט מוסדי מקביל כמעט באופן מוחלט לתחום הריהוט הביתי, כל מה שנמצא בביתנו כיום קיים גם במשרד, עם התאמה לסביבת העבודה.
ישנם סגנונות רבים של משרדים המותאמים לאופי השונה של בעלי עסקים שונים. יש שאוהבים שולחנות גדולים ורחבים עליהם אפשר לפזר את כל כלי הכתיבה ויש כאלה המעדיפים שולחו קטן ואינטימי. מלבד השולחן יש כמובן את כסא מנהלים. עובד היושב שעות רבות מול מחשב חייב להתאים כסא באופן אישי עבורו. ההתאמה חייבת להיות מבחינת הנוחות, הגובה, המשקל ומבנה הגב של העובד. כסא שאינו מתאים יכול לגרום לבעיות חמורות בגב.
הכסא והשולחן הם הבסיס אך ישנם רבים האוהבים שבמשרדם יש גם ספה קטנה לאורחים, כסאות מעוצבים, שטיחים מעניינים ואפילו פרקט. גם במנורות ובאהילים רבים משקיעים - הכל על מנת להפוך את המשרד למקום שנעים להיות בו.

הריהוט המוסדי הוא כמובן לא רק עבור המנהל אלא גם עבור העובדים. כל משרד צריך כסא ועמדה למזכירה, כסאות המתנה לאורחים, וילונות מתאימים, מזנונים, דלפקים, עמדות מחשב ועוד. כל אלה עולים לא מעט וחשוב לעשות סקר שוק מקיף לפני הקניה. כמובן שיש להתאים את אופי הריהוט לאופי של המשרד או של בית העסק. ריהוט עבור משרד עורכי דין יהיה שונה כמובן מריהוט עבור משרד אדריכלים או משרד פרסום.

כמו ריהוט לבית, גם הריהוט המוסדי מגיע באין ספור דגמים, חומרים ועיצובים. יש להחליט מראש על הקונספט העיצובי של המשרד ולרהט בהתאם לקונספט הזה. רבים מתייעצים עם אנשי מקצוע בתחום על מנת להחליט מהו המראה המתאים ביותר עבור המשרד. חברות פרסום למשל מרוהטים לעיתים קרובות עם מיטב המותגים בסגנון צבעוני ויצירתי, ובאופן כזה שיהיה ברור לכל מי שנכנס למשרד שמדובר במשרד פרסום. מוסדי עורכי דין לעומת זאת מרוהטים בדרך כלל בשמרנות על מנת להקנות למקום מראה מכובד. הכל תלוי בסוג העסק ובבעליו.
ריהוט מוסדי משפיע פעמים רבות על האווירה במשרד. במשרד עם ריהוט הייטקי ומודרני האווירה תהיה שונה בדרך כלל מאשר במשרד עם ריהוט כפרי או ריהוט עתיק.

אין ספק כי שנת ה - 2000 הביאו עמם גם סגנונות חדשים בתחום הריהוט המוסדי. תרבות השפע ושעות העבודה הארוכות הנהוגות כיום משפעיות לא רק על שעות הפנאי של האנשים אלא גם על השעות בהן הם נמצאים במשרד, והריהוט בסביבת העבודה הוא חלק בלתי נפרד מכך
חברת אופיס גולדן ליין מציעה ריהוט משרדי איכותי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב