דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה ללא ניתוח 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 7056 פעמים ]

תמיד חלמת על שיפור מראה גופך, אבל חששת מניתוח? המקרולן, נוסחה חדשה בעולם הפלסטיקה, מאפשרת לך לקבל תוצאות של ניתוח פלסטי, ללא הניתוח!

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר על התחום:


חלומה של כל אישה הוא לעצב את גופה כראות עיניה, אך הפחד מניתוח לעיתים מרחיק אותנו מהחלום. מחקרים רבים מראים כי הסיבות הנפוצות לכך שנשים לא מבצעות ניתוח פלסטי הן פחד וחששות. לכל החוששות והחוששים, יש בשורות טובות. כיום, ניתן לעצב את הגוף ללא ניתוח, בעזרת חומר חדשני הנקרא "מקרולן".

מדובר בטיפול פשוט שבמהלכו מזריקים את המקרולן, נוסחה חדשנית של חומר מילוי המבוססת על חומצה היאלורונית. החומצה ההיאלורונית היא מולקולה גדולה של סוכר (פולימר של סוכר) המורכבת מחומצה גלוקורונית ואצטיל גלוקוז אמין, שעברו פולימריזציה (תהליך של חיבור יחידות כימיות חוזרות). ההבדלים בין חומרי המילוי השונים המבוססים על חומצה היאלרונית הם במספר החזרות של היחידות הסוכריות.כלומר,אורך השרשרת וגודל המולקולות, ובמספר קשרי הצילוב (חיבור כימי בין שרשראות פולימריות).

החומצה ההיאלורונית מהווה מרכיב חשוב ברקמות של כל היצורים החיים והיא חיונית לשמירת נפח ולחות, סיכוך חלקים נעים בגוף והשפעה על תהליכי תנועה של תאים והתרבותם.

טיפול המקרולן נעשה במרפאה ולאחר בדיקה וסימון של הרופא, מוזרק החומר לאותם מקומות בהם הוא נדרש ללא ניתוח פולשני או צלקות. מסיבות אלו, הטיפול מתאים במיוחד לאותם אנשים המעוניינים להימנע מניתוח. החומר המוזרק מחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים כך שהוא מתאים גם לנשים המתלבטות לגבי ניתוח פלסטי ורוצות להתחיל את השינוי עם טיפול שלא ישנה את גופן למשך כל חייהן.

לאחר כשעה מתום הטיפול ניתן לחזור לפעילות רגילה, ללא צורך בתקופת החלמה. מאחר והחומצה ההיאלורונית מצוייה בגופנו באופן טבעי, מערכת החיסון שלנו מתייחסת אל המקרולן כאילו הוא חלק מהרקמות ולא מגיבה נגדו. מסיבות אלו מקרי האלרגיות והסיבוכים מהחומר הם נדירים ביותר. הזרקת המקרולן קיבלה את האישור האירופי (CE) ואישור משרד הבריאות הישראלי.

המקרולן מתאים בעיקר לטיפולים הבאים:

? הגדלת חזה למראה מלא וצעיר
? מילוי חסרים בשד ותיקון חוסר סימטריה
? תיקון פטמות שקועות
? עיצוב ומילוי העכוז
? מילוי צלקות שקועות
? עיצוב ומתן מראה שרירי לגבר בפלג הגוף העליון או התחתון

ניתן גם להשתמש בחומר על מנת לשפר ולתקן ניתוחים פלסטיים. לדוגמא, לאחר שאיבת שומן יכולה להיווצר א-סימטריה בבטן, עכוז או ירכיים. א-סימטריה זו ניתנת לתיקון על ידי הזרקת המקרלון לשקעים שנוצרו, למתן מראה אחיד וחלק.

חשוב לזכור כי כיום הזרקת מקרולן מוגבלת לכ-100 סמ"ק לאיזור כך שהטיפול לא מתאים למקרים בהם נדרש נפח גדול יותר. ברוב המקרים של הגדלת חזה, הנפח של השתלים הוא מעל 250 סמ"ק לכל צד כך שהטיפול לא מהווה תחליף להגדלה רגילה.

מסביר ד"ר נמרוד פרידמן: "אני רואה את תפקידו העיקרי של החומר בתחום תיקון חוסר סימטריה, שקעים ופגמים ברקמות, בין אם הם כתוצאה מניתוח או מולדים. אישה שעברה הסרה של גוש מהשד וכתוצאה מהניתוח נוצר שקע בשד, מילוי השקע עם מקרולן יכול לפתור את הבעייה ללא ניתוח וללא אשפוז. אזורים נוספים שבהם המקרולן יכול לזכות להצלחה רבה הם בעיצוב והדגשת העכוזים והירכיים. כמנתח פלסטי שמרבה בניתוחים אסתטיים, אני שמח על הכנסת המקרולן מכיוון שהוא משמש ככלי נוסף אשר עוזר לנו לתת למגוון רחב יותר של נשים וגברים את הפתרונות האסתטיים אותם הם מבקשים."

ד"ר נמרוד פרידמן
מומחה לכירוגיה פלסטית ואסתטית
לקביעת פגישת ייעוץ: 03-5626464
http://www.drfriedman.co.il
רחוב האומנים 7, תל אביב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב