דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רואים את זה יחד ב- Watchitoo:העידן הבא של שיתוף תוכן ורשת חברתית מושק בגרסת בטא פרטית ב- 18 במאי 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 715   [ נצפה 2944 פעמים ]

ניו יורק ותל-אביב, 18 במאי 2009 - Watchitoo (www.watchtoo.com), הרשת החברתית הראשונה המאפשרת לקבוצות לבצע אינטראקציה מקוונת תוך צפייה ביחד בו-זמנית באותם קבצי תוכן, מושקת היום (18 במאי) בגרסת בטא פרטית.
Watchitoo שפותחה בארה"ב ובישראל, היא השלב הבא בהתפתחות של שיתוף תוכן ורשתות חברתיות, ומאפשרת גם עבודה על אותו תוכן באופן מסונכרן תוך צפייה האחד באחר בוועידת וידאו, כאשר התוכן יכול להיות סרט, תמונה, או כל מסמך אחר.

הטכנולוגיה של Watchitoo, עבורה הוגשה בקשת פטנט, עושה אותה לאתר האינטרנט הראשון והיחיד המאפשר למספר בלתי מוגבל של משתמשים לשתף ביניהם מדיה חברתית תוך יכולת שיחה, תגובה ושיתוף רגשי.

" את ההשראה ליצירת Watchitoo קיבלתי אחרי שראיתי עד כמה בני מחובר למדיה חברתית מקוונת, וראיתי את ההזדמנות להתחבר אליו שם", אומר רוני צארום, מייסד ומנכ"ל של Watchitoo. "גיליתי כי כיום אין דרך יעילה המאפשרת לתקשר בזמן אמת תוך שיתוף בתוכן או צפייה בו, ואפשר רק לבצע משימות באופן נפרד. Watchitoo מאפשרת לחברים, בני משפחה, ואפילו לאנשים חדשים איתם נוצר קשר, לשוחח בעוד הם צופים בווידאו או בתמונות, או מאזינים למוזיקה. עם Watchitoo אנו מקווים ליצור social collaboration - שת"פ חברתי, כאשר לראשונה יכולה קבוצת אנשים לשלוט על תוכן באופן אינטראקטיבי".

פלטפורמות שיתוף תוכן קיימות כיום, מ- YouTube עד HuffingtonPost, מאפשרות למשתמשים לצפות בתוכן ולהגיב על תוכן, אך הדבר לא מתבצע בסביבת זמן אמת, בעוד רשתות חברתיות ומסרים מיידיים מאפשרים שיחות בזמן אמת, אך לא ניתן לעשות זאת תוך צפייה בתוכן משותף.
Watchitoo פועלת לצרף יחד כל פלטפורמות אלה - אתרי תוכן, רשתות חברתיות ומסרים מיידיים - ויוצרת פורטל המאפשר למשתמשים למשוך תוכן מתוך אתרי שיתוף תכנים, וכן להעלות תוכן משלהם, לצפות בו בעת ובעונה אחת, לבנות רשת חברתית סביב התוכן, ולהיות מעורבים בשיחה בזמן אמת עם משתמשים אחרים. האינטראקציה בזמן אמת מתבצעת בצורה של מסרים מיידיים ווידאו צ'אט, מה שמוסיף לחוויה רמה נוספת של התאמה אישית ואינטימיות.

"Watchitoo היא הצעד הטבעי הבא בהתפתחות של פלטפורמות מדיה חברתית", אומר רוני צארום. "היא לוקחת את השימושים הפופולאריים ביותר של האינטרנט ומשלבת אותם, מאפשרת שיתוף בזמן אמת בין אנשים, ומקדמת את החוויה של להיות ביחד ולהיות מקוון".

פלטפורמת Watchitoo אידיאלית עבור מספר סיטואציות, כולל חברים המשתפים ביניהם קבצי מוזיקה, בני משפחה החולקים ביניהם תמונות משפחתיות, או אפילו מורים החולקים ביניהם מסמכים. היא מספקת שיתוף פעולה בזמן אמת, שהינו הדבר הטוב ביותר הבא לשיתוף באופן אישי.

בנוסף, למשתמשים יש שליטה מלאה על הפרופילים שלהם, אותם ניתן ליצור ללא תשלום באתר. עם הכניסה יוצרים משתמשים דמות אישית (avatar), מחפשים ומוסיפים חברים, משאירים הודעות סטאטוס ומסרים מיידיים אחד לאחר, ומשוחחים בווידאו על-ידי השארת תמונת דמותם לחברים בחלון וידאו צ'אט, וכמובן מחפשים תכנים קיימים או מעלים תכנים משלהם ליצירת "מצגת" (show).

מצגת ב- Watchitoo יכולה להיות מוגדרת כמצגת ציבורית הזמינה לכל אחד לצפייה, או מצגת פרטית הזמינה רק דרך הזמנה פרטית.
משתמשים יכולים ליצור עד ארבע מצגות, ובתוך כל מצגת לטעון עד 100 תמונות או קטעי וידאו. אחרי שמשתמש יוצר מצגת, הוא יכול לבחור לחלוק אותה עם הציבור הרחב או להזמין חברים לצפות בה. חברים אלה אינם צריכים להיות משתמשי Watchitoo, והם גם אינם צריכים להירשם כדי לצפות במצגת. הם פשוט מקליקים על קישור ונכנסים ישירות לתוכן המשותף, בלי להירשם (עם זאת, כדי להיכנס לעומק האתר, הם יצטרכו להירשם). כאשר למצגת יש קבוצה של משתמשים, יכול מנהיג הקבוצה להתחיל במצגת, וכולם יכולים לצפות בה יחדיו ולחלוק ביניהם תגובות והערות באופן חי.

הטכנולוגיה של Watchitoo, עבורה הוגשה בקשת פטנט, מתגברת על מגבלות הזמן והשטח שקיימות כיום באינטרנט על-ידי אירוח כל התכנים בשרת עצמאי. המשמעות היא שכל משתמש, בלי חשיבות לדרך הקישור שלו או למשאבים זמינים, יכול להשתתף בצפייה בתוכן ובאינטראקציה בלי ההפרעה של דילוגים (skipping) או אגירת תוכן (buffering).

החל מהיום יכולים משתמשי בטא פרטיים לבקר באתר האינטרנט שלWatchitoo להוספת התכנים המועדפים עליהם וליצירת מצגות משלהם. Watchitoo מתכננת להשיק אתר ציבורי ביוני 2009. למידע נוסף, בקרו ב- www.watchtoo.com.

אודות Watchitoo
Watchitoo, שהוקמה בתחילת 2008 על-ידי היזם רוני צארום, מגדירה מחדש את הגבולות של שיתוף תוכן ורשתות חברתיות, באפשרה למשתמשים להיות באינטראקציה דרך מסרים מיידיים ווידאו צ'אט, תוך צפייה במגוון רחב של תכנים, כולל וידאו, מוזיקה, תמונות, מסמכים ועוד.
הטכנולוגיה של Watchitoo, עבורה הוגשה בקשת פטנט, יוצרת את האינטראקציה החברתית הראשונה והיחידה בזמן אמת תוך צפייה בתוכן, על-ידי התגברות על מגבלות הזמן והשטח הקיימות באינטרנט. משתמשים יכולים לשוחח דרך וידאו צ'אט חי ומסרים מיידיים תוך צפייה במצגות ציבוריות בהן יכול כל אחד לצפות, או במצגות פרטיות הניתנות לצפייה בהזמנה בלבד.

לפרטים נוספים: יעל בן- חמו, דורן תקשורת, 09-77500778, 050-8333137
דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, 09-7750786, 054-4508259


אודות Watchitoo
Watchitoo, שהוקמה בתחילת 2008 על-ידי היזם רוני צארום, מגדירה מחדש את הגבולות של שיתוף תוכן ורשתות חברתיות, באפשרה למשתמשים להיות באינטראקציה דרך מסרים מיידיים ווידאו צ'אט, תוך צפייה במגוון רחב של תכנים, כולל וידאו, מוזיקה, תמונות, מסמכים ועוד.
הטכנולוגיה של Watchitoo, עבורה הוגשה בקשת פטנט, יוצרת את האינטראקציה החברתית הראשונה והיחידה בזמן אמת תוך צפייה בתוכן, על-ידי התגברות על מגבלות הזמן והשטח הקיימות באינטרנט. משתמשים יכולים לשוחח דרך וידאו צ'אט חי ומסרים מיידיים תוך צפייה במצגות ציבוריות בהן יכול כל אחד לצפות, או במצגות פרטיות הניתנות לצפייה בהזמנה בלבד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב