דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים סוגים וחומרים 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2849 פעמים ]

שערים נחלקים לסוגים שונים המתואמים לפונקציות שימוש שונות. שערים ניתן להשיג בעיצובים מגוונים ומחומרים רבים כמו עץ, מתכות וחומרים פלסטיים. שערים ניתן להתקין בבית הפרטי, בחניונים, בתי עסק וכל מקום הדורש פתרון סגירה לפתחים גדולים או קטנים.

שערים נחלקים לידניים לשערים אוטומאטיים או שערים חשמליים. שערים נותנים לנו שקט נפשי כשהם מאפשרים שליטה בגורמים הנכנסים או יוצאים מהמבנה. השערים הרווחים ביותר כיום הם שערי מתכת כיון שניתן להתאימם לסוגים שונים של מטרות תוך שמירה על רמה אסתטית גבוהה.

שערים העשויים עץ מתאימים מאד לכל מבנה שדורש ליצור אווירה ביתית וחמה. שערי עץ אף הם יכולים להיות בעלי מנגנונים חשמליים ועיצובם אף הוא יצירתי ובעל אפשרויות רבות.

כאשר אתם מתכננים קניית שער, עליכם לערוך רשימה של כל תפקודיו החשובים ביותר ורק אז להתחיל ולחפש את העיצוב המתאים.

שערים יכולים להגיע בצורות שונו של פתיחה: ישנם שערי כנף הנפתחים ממש כמו דלת, שערי הזזה הנעים לצדדים על גבי מסילות מיוחדות, שערי הרמה שנעים על מנגנון מכאני או חשמלי כלפי מעלה, ועוד.

לא משנה באיזה סוג שער תבחרו, עליכם תמיד לזכור כי שערים הם אלמנט המצוי בשימוש יומיומי תכוף ואמורים לעמוד בעומסים רבים. לכן הקפידו כי קל לתפעלם והם אינם מסורבלים מידי, כבדים מידי, או מתוחכמים מידי. שערים פשוטים הם המחזיקים מעמד זמן רב.

שערים חשמליים הם שם המשחק כיום. אנו כמעט לא מתערבים בפעולתם. הם נפתחים באמצעות לחיצה על מתג או באמצעות חיישנים מיוחדים הקבועים בסמוך אליהם. כיום ניתן לשלוט בשערים אפילו מתוך הרכב הפרטי שלכם- אם התקנתם שער חניון חשמלי, תוכלו בפעולה פשוטה של לחיצה על שלט שקבוע ברכב, לפתוח את השער שאופן אוטומאטי.

שערים אמורים להיות נוחים לשימוש של כל דיירי המבנה. אי לכך יש לדאוג כי מנגנון הפתיחה שלהם קל ונוח לתפעול וכי הידיות מותאמות גם לשימוש של ילדים או זקנים שאין בידם כוח רב.

חברות המייצרות שערים תשמחה להציג לפניכם את המילה האחרונה בתחום באמצעות קטלוגים שהם מפיקות או באמצעות גלריות אינטרנטיות המצויות באתרים שלהן. היכנסו לאתרים, התרשמו מהמפרט הטכני ומהמחירים ובחרו עבורכם את השער המתאים ביותר.

שערים העשויים ברזל חייבים לעבור תהליך גלוון. גלוון יעניק לשערים חסינות מפני לחות ורטיבות ולא תיווצר חלודה.

עליכם לוודא כי העשרים חלקים ואין עליהם זיזים או שאריות של חומרים או ברגים שיכולים לגרום לפגיעות. צירי השערים אמורים להיות איכותיים ולא להשמיע רעשים בזמן הפתיחה והסגירה.

שערים חייבים בתו תקן כמו כל מוצר אחר, ואתם הלקוחות חובתכם לחפש את המדבקה המורה על תקינותם. בנוסף דאגו כי עם קניית השער, אתם מקבלים תעודת אחריות שמתייחסת לחלקי השער השונים כמו מנגנון הפתיחה, סוגי המנעולים, מנגנונים חשמליים וצבע השער. כמו כן דרשו אחריות עבור תהליך ההתקנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב