דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבה בעבודה ! 

מאת    [ 18/05/2009 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2887 פעמים ]

מכירים מישהו ששואלים אותו כמה כסף יש לך בארנק? אומר, 100 ש"ח וכשפותח מגלה, שיש לו דווקא 200 ש"ח אדם כזה מפגין הערכה נמוכה, זהיר בהתחייבות בלתת ולקבל אולי לא קל לו לפתוח גם את הלב ולתת ולקבל, בעצם אהבה?. יתכן שלא מספיק בטוח בעצמו ובמה שיש לו ונזהר שלא להיפגע!? כך, שמוריד בערכו, מנמיך צפיות וככה מרגיש בטוח ומוגן יותר. אותו אדם העסוק בעבודתו ושואלים אותו תגיד מה קורה כמה עבודה יש לך? אומר: "המון! מעל הראש! אני פשוט לא מספיק, רץ כמו עכבר מסומם, עושה סדרי עדיפויות ופשוט לא מספיק ...יש לי המון..." שם, בעבודה מוכן להרחיב ולהשקיע ולתת ולקבל. שם, מאמין בעצמו ביכולתו, במקצועיותו ובחשיבותו. שם, מאמין ביצירתיות מחשבתו ובאינטגרציה, שיכול ליצר. בבואו לכתוב דוח מסכם כבר למד והכיר היטב את כל ההיבטים, מאמין ובטוח בעצמו, שיכול ליצר את מבוקשו ולהצליח!!!

בתחום העבודה מרגיש חופשי להלך בין המצבים, לפי הצורך. בזירת העבודה נראה לו טבעי, להסתכל על המקרה בהיבט שלו, לדלג (בדמיונו) בגמישות אל הצד שכנגד וכן להפוך בדמיון למשקיף מהצד. אם ראה את הסיטואציה בהיבטים השונים, היה לרגע בדמיונו גם "בעיניים של האחר" ושל "המתבונן מהצד" יגדל הסיכוי, שיוכל ליצר את הגישור הנדרש ברגישות ובגמישות תוך שמירה על צרכי כולם. את זאת ניתן ללמוד וליישם גם בשטחים אחרים של החיים. ניתן ללמוד את מבנה ההתנהגות, מה אכן "עובד בשבילו" בעולם העבודה ולהעתיקו (כמו במחשב - העתק +הדבק) למישור האישי אל עולם הקשר הזוגי אל עולם האהבה. לעיתים, אדם יכול לשמש מודל לעצמו, לעשות שימוש ביכולת בגזרה אחת ולהעביר אותה לאחרת. העברת יכולת כזאת הינה אחת הדרכים היישומיות לשינוי והצלחה והיפה הוא, שאנשים מגלים כיצד להלך בתוך עצמם ולהפיק את שרצו מזה זמן...

אז מה השתנה אצלך? "אני מעיז לנסות, מרגיש יותר בטוח ואת יודעת? התחלתי להכיר את עצמי ולחייך ככה סתם כשאין איש בסביבה". ומה זה נותן לך? "נהנה ממי שאני! רגוע! ואף מחבק בדמיוני את הקרובים אלי כאילו מרגיש קרוב יותר אליהם ואל עצמי".

שים לב, כשאתה עושה אהבה זו עבודה טובה ולהיות אהוב זה לקבל עבודה. כשאתה אוהב אתה עושה עבודה טובה, כשאתה מחבק אתה נותן מעצמך ויוצר עבודה טובה. אהבה גדולה זו עבודה מצוינת. להרגיש אהוב זה לקבל עבודה טובה, לאהוב את עצמך זה לדעת, שעשית עבודה טובה!!!


050-4986580 הכותבת מנחה ומטפלת במצבי גוף-נפש
בשיטת דימיון מודרך ו-N.L.P
איריס טנא,
מנחה, מטפלת ומרצה ב-N.L.P ודמיון מודרך.

מתמחה בהנחיה וטיפול פרטני בדמיון מודרך N.L.P ושיטות של פסיכותרפיה גופנית. N.L.P Master Practitioner בוגרת מרכז "רטר" ומרכז רב תחומי - N.L.P PLUS
משלבת טיפול גופנפש - אינטגרטיבי. תלמידתו של אסף רולף בן שחר מאנגליה (Integrative Mindbody Therapy (IMT) כמו כן, כותבת ומנחה סדנאות ברחבי הארץ ומפרסמת בקביעות באתר "מאמרים" ובעתונים אחרים.

נייד: 0504986580
iristene@gmail.com
מושב בית חנן



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב