דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקט 'מחשב לכל ילד' העניק השבוע 20 מחשבים חדשים לילדי שלומי 

מאת    [ 17/05/2009 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1563 פעמים ]

פרויקט 'מחשב לכל ילד' העניק 20 מחשבים חדשים לילדי שלומי. ערכת המחשב כוללת: מחשב חדש, קורס הדרכה של 60 שעות במיומנויות השימוש במחשב לילדים ולהוריהם, סל של תוכנות ולומדות ומנוי לספריות מקוונות, חיבור לאינטרנט וכן אחריות ותמיכה טכנית בבית המשפחה למשך שלוש שנים.

טקס הענקת תעודות למסיימי הקורס נערך במרכז לגיל הרך בנוכחות מנהל מחלקת החינוך מר שלומי סעדיה ומנכ"ל פרויקט 'מחשב לכל ילד' אורלי תמיר.

בין התורמים המרכזיים של הפרויקט: מיקרוסופט ישראל, שתורמת את כל תוכנות המחשבים לפרויקט משנת 1996, קרן אדמונד ג'יי ספרא, קרן ג'ון גנדל, סימנטק בע"מ, בית הכנסת הספרדי "תפארת ישראל" של יהדות לוס אנג'לס ועוד.

לדברי אורלי תמיר, מנכ"ל פרויקט 'מחשב לכל ילד': "הפרויקט פועל לסגירת 'הפער הדיגיטלי' במוקדי התהוותו באמצעות השוואת התנאים הבסיסיים בתחום המחשוב, לרבות הציוד, זמן השימוש והידע בין ילדי השכבות המבוססות לבין ילדי השכבות החלשות. אנו מאמינים שסולידאריות חברתית וערבות הדדית, היא לא רק חובה שמוטלת עלינו אלא גם זכות גדולה שתשפר את חיי כולנו. פרויקט 'מחשב לכל ילד' הנו היחיד הפועל בבתי הילדים והשפעתו חושפת את כל בני המשפחה לשימוש במחשב ובמאגרי המידע".

מנהל מחלקת החינוך מר שלומי סעדיה אמר בטקס כי "עתה ילדים נוספים יוכלו להנות ממחשבים חדשים שיחשפו אותם למאגר ידע עצום. אנו נמשיך לפעול ביחד עם פרויקט 'מחשב לכל ילד' לצמצום הפערים בחברה".

אודות מחשב לכל ילד
פרויקט 'מחשב לכל ילד' מיסודו של עמותת המפעל הלאומי לפיתוח חברתי (ע"ר) הוקם בשנת 1995 ביוזמת אנשי עסקים מובילים בישראל ובחסות ממשלת ישראל, בכדי להעניק מחשבים, ערכות תוכנה והדרכה לילדים שידם אינה משגת לרוכשם. מטרת הפרויקט - לאפשר לילדים משכבות מצוקה לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע. אלה יסייעו בפיתוח חשיבה יוצרת, יתרמו להתפתחות הילד ולהעלאת דימויו העצמי, וישמשו מנוף לצמצום הפער החברתי. היעד - להעניק לפחות 6,000 ערכות מחשב בשנת 2009 ולהעלות בהדרגה את כמות המחשבים המוענקים ל-10,000 בשנה. במימון הפרויקט שותפים: העמותה (באמצעות גיוס תרומות), משרד ראש הממשלה, הרשויות המקומיות ומשפחות הילדים (בשיעור סמלי). בין התורמים המרכזיים של הפרויקט: מיקרוסופט ישראל, שתורמת את כל תוכנות המחשבים לפרויקט משנת 1996, קרן אדמונד ג'יי ספרא, קרן ג'ון גנדל, סימנטק בע"מ, בית הכנסת הספרדי "תפארת ישראל" של יהדות לוס אנג'לס ועוד. בשנות פעילות הפרויקט הוענקו למעלה מ- 32,000 ערכות מחשב ב- 165 ישובים שונים ברחבי הארץ. יו"ר הפרויקט הוא הפרופ' אריה סקופ לשעבר יו"ר מיקרוסופט ישראל ומנכ"ל הפרויקט היא גב' אורלי תמיר. אתר 'מחשב לכל ילד': www.maly.co.il

'מחשב לכל ילד': www.maly.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב