דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם העסקים המתון בעולם הרשת הרווחי 

מאת    [ 13/05/2009 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2006 פעמים ]

כיום יותר ויותר עסקים נפתחים למרות האחוז המנצח של מספר העסקים שסוגרים, כמובן רוב בעלי העסקים הם אנשי מקצוע שרוצים לפתח את מקצועם מעבר כעיסוק בתוך חברה צומחת / צונחת כדי לצמוח בעצמם ולרכוש לעצמם שליטה מלאה על מצבם.
העניין הוא שבגלל המספר הרב של העסקים ומספר הנמוך של התושבים בישראל אנחנו בתחרות מתמדת של עיסוקים דומים ועסקים מתחרים על אותם לקוחות, אותה עיר ולפעמים אף באותו הרחוב.
עסקים בשוק הפתוח בארץ כגון:משרדי תיווך, חנויות צעצועים, ספרים ואפילו פיצוציות מתחייבים למחירים לא קלים לתשלום חודשי בגין שכירות העסק, סחורה, משכורות ואף דלק למכוניות החברה, מספר הרב שדיברתי עליו של עסקים שסוגרים לרוב זה מכיוון שההוצאות גדולות יותר מגודל ההכנסות בשנה הראשונה (כמעט תמיד) ולא כולנו יכולים לעמוד בלחץ או בתנאי הכלכלה של היום.
מכאן למדו חכמים מאיתנו שעסק מנצח הינו עסק עם הוצאות כלכליות קטנות לפחות בשנה הראשונה, כיום האינטרנט מגיע ליותר לקוחות / גולשים מכל עסק שעומד בפינת הרחובות הכי גדולים שיש בארץ, אתרים נפתחים מהר יותר מעסקים, השאלה היא איזה אתר לפתוח ותחת איזה עסק?
עסק מנצח לדעתי הינו עסק מקורי, כלומר עסק שיגרום ללקוחות להגיע עוד לפני שיבינו לאן הגיעו, אם אני לדוגמא יודע לצייר ורוצה למכור ציורים שלי, בשביל רמת המקוריות וחוסר תחרות אציב באתרי תחרות ציורים ולמקום הראשון שאבחר (כצייר אומן שאני) יימכר באתרי ללא עמלה וכל ההכנסות של הציור הנבחר יגיע לזוכה. לגרום ללקוחות להגיע לרוב זה מה שגורם לאתרנו להגיע לרמת תעבורה גדולה מהרגיל וגדולה מהמתחרים, יש לזכור שעסקים מתחרים באינטרנט כמעט לא באמת מתחרים, כי כמו כולנו חדשות נבדוק בכמה אתרים, משלוחים לאוכל נבדוק שוב בכמה אתרים, אין תחרות באינטרנט, הכול עניין של תעבורה והכול בסוף יוצא כשירות ללקוח שווה ערך.
אתר תדמיתי באינטרנט לא עולה יותר מרבע משכורת חודשית למשך כל השנה, מה שגורם לנו להוציא פחות כסף ולהשאיר אותנו עם תקציב גדול יותר לפרסום, לרוב גם הפרסום הוא חינמי ונותן לנו להירשם להמון אתרים המשמשים אינדקס עסקים חינם ונותנים לנו מרחב להתפרסם ברחבי האינטרנט, אם העסק שלך נותן את המקוריות, איכות ותוכן נכון התעבורה תגיע לבד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב