דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אושר קיים 

מאת    [ 12/05/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3463 פעמים ]

אושר קיים / מאת נגהה לורד


1. אושר קיים. אני חווה אושר כאשר אני מחוברת לעצמי, כאשר תשומת לבי ממוקדת בהווה, ב'כאן ועכשיו'. איני יכולה להנות ברגע זה כאשר תשומת לבי נמצאת ברגע הבא. אושר, סיפוק, שלווה, אהבה, בטחון, עולים כאשר אני מרגישה אחד עם אלוהים. אחדות עם יהווה - אהבה, ניתן להרגיש רק בהווה.

2. אף אדם ושום מצב בעולמי החיצוני לא יכולים למנוע ממני, או לתת לי אושר. כי אושר וסבל נובעים מבפנים, מהגישה שלי. סבל אינו נובע ממה שקורה לי, אלא מהפרשנות שלי על מה שקורה לי. הפרשנות היחידה שהיא נכונה היא - שכל הקורה בא מאלוהים והכל לטובה. כל פרשנות אחרת נובעת מתוך בורות והיא מבוססת על דמיון בלבד. כל הקורה, בדיוק כמו שזה קורה בא לשרת אותי, גם אם איני רואה זאת ברגע זה.

3. אושר ושמחה יבואו כאשר אשנה את הגישה שלי לקורה בעולמי הפנימי והחיצוני. אני זאת שמחליטה אם להתבונן וכמה להתבונן. אני בוחרת אם לקבל דברים או להתנגד להם. אני בוחרת לאיזה קולות להאמין ואיך לפרש את הדברים. אני מחליטה אם לתת לדברים להצטבר או לתפוס אומץ ולתקשר. אני בוחרת מתי ואיך לתקשר.

4. יופי ושלמות קיימים בחיים. כאשר אני מנותקת מעצמי איני מסוגלת לראות את השלמות. כאשר אני משווה את הקורה למה שהייתי מעדיפה שיקרה. כאשר אני מתנגדת לקורה ושופטת. כאשר אני נסחפת אחר מחשבות מן העבר ועל העתיד. כאשר אני מאמינה שמה שהיה שוב יהיה ושאין לי שליטה על גורלי. כאשר אני עושה מאמצים לשנות דברים מבלי להבין את הגורם לקיומם, כל אלה פעולות שמונעות ממני לחוות אושר.

5. אושר הוא המצב הטבעי שלי כשאין לי הסחות דעת. כאשר אין לי צורך להיות במקום אחר מאיפה שאני נמצאת, ואין לי צורך שאחרים יהיו במקום אחר, אני אהיה חופשיה ופנויה לחוות את השלמות הקיימת כאן ועכשיו.

6. הגישה שמה שקורה צריך להיות שונה, מפריעה לי ומערערת את הבטחון והשלווה שלי. כאשר אני ארשה לעצמי להנות כשטוב לי, לחוות שלווה כאשר אני בשלווה, לחוות כעס כאשר אני בכעס, לחוות פחד כאשר אני בפחד וכדומה, ואני מאפשרת זאת גם לאחרים, אוכל לחוות אושר וסיפוק לעיתים יותר קרובות.

7. האושר שאני מחפשת ורוצה נמצא כאן, איתי, כל הזמן. כאשר אני מחליטה החלטה נחושה להשלים עם מה שקורה בתוכי ומסביבי, גם אם איני מבינה וגם אם איני מסכימה, אהיה מסוגלת להשתחרר מעולם של ניגודים, תסכולים, התנגדויות ומגבלות, ולהיכנס לעולם של הרמוניה, שלווה, קבלה ואין סוף אפשרויות.

8. אושר ניתן לחוות אך ורק בהווה, רק ברגע זה. בכל פעם שאני מחזירה את תשומת לבי לנשימה, שמחברת אותי לנשמה שלי, אני חוזרת לשלווה. שלווה מביאה לי בהירות וצלילות. בהירות וצלילות מאפשרים לי לראות בבירור את מה שקרה, מה שקורה ומה שיקרה. ואז כאשר אני רואה את השלמות בחוויות שאני עוברת, ובשיעורים שאני לומדת, אהיה שמחה ומרוצה.




נגהה לורד
מורת אמת, מלמדת ומעבירה סמינרים להתפתחות "הרמוניה בחיים" מעל ל- 40 שנה.
המאמר מובא מתוך הסיפרון "ויטמינים לנפש - מזון לנשמה" - ניתן להזמינו במייל jasmin.lev@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב