דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באוסטרליה 

מאת    [ 12/05/2009 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3820 פעמים ]


אוסטרליה האי הגדול ביותר בעולם הנמצא מדרום מזרח ליבשת אסיה, מוקף שלושה אוקיינוסים ובו הכי הרבה חופים סביב קו החוף. אוסטרליה מחולקת לשש מדינות: ניו סאות' ויילס, ויקטוריה, קווינסלנד, אוסטרליה הדרומית, אוסטרליה המערבית וטסמניה. רוב היבשת היא מדבר או מדבר למחצה המכוסה בדיונות חול, אולם ניתן לדמיין חול לבן, ים טורקיז חמים וכחול שמיים, והמון אפשרויות של שילוב עבודה והנאה.


? סוגי עבודה באוסטרליה
אנגלית היא השפה הרשמית באוסטרליה, על כן יש מהגרים רבים המשלבים עבודה וטיולים. ישנו מגוון של עבודות לצעירים, עבודה באוסטרליה בקטיף המתאימה בעיקר למטיילים המעונינים בגמישות ובדיור, עבודה אשר אינה דורשת ניסיון קודם אך יש לציין כי מדובר בעבודה פיזית קשה אשר חשופים בה לאיתני הקטיף והטבע. עבודה באוסטרליה בתחום האבטחה, השכר הוא על פי שעה וזו עבודה רצינית ליוצאי יחידות קרביות, המעוניינים באבטחה בבתי קזינו, קציני ביטחון סמויים ברשתות מזון וביגוד, אבטחת מרכזי קניות ועוד. עבודה באוסטרליה במכירת מוצרי ים המלח שקיימת כמעט בכל פינה בעולם, גם באוסטרליה יש עגלות מכירה של מוצרי טיפוח מים המלח, אשר המוצר מוכיח את עצמו.

? עבודה באוסטרליה והוצאת ויזה
אזרחי כל המדינות, למעט ניו זילנד, זקוקים לוויזה כדי להיכנס לאוסטרליה. ויזת תייר תקפה בדרך-כלל לשישה חודשים אך ניתנת להארכה בעוד 6 חודשים במקרים מסוימים. ויזת סטודנט ניתנת רק לאחר הקבלה למסלול הלימודים המבוקש ותשלום של סמסטר אחד לפחות. הסטודנטים צריכים לעמוד במספר תנאים. ויזת עסקים, קטגוריה זו מתחלקת לויזת עסקים קצרה שמאפשרת שהייה של פחות משלושה חודשים, וויזת עסקים ארוכה שמאפשרת שהייה של עד ארבע שנים. יש לשים לב שהויזה הקצרה לא ניתנת להארכה באוסטרליה ולא מאפשרת עבודה. אין שיתוף פעולה בין ממשלת ישראל לאוסטרליה על כן עבודה ללא אישורים מתאימים עלולה להוביל לגירוש והכתמת הדרכון.


? עבודה באוסטרליה משלבת שתיית בירה וחיי הלילה
בלשון המעטה האוסטרלים אוהבים את הבירה שלהם. חמש אחר הצהרים באוסטרליה ידועה כ"שעת הבירה" (Beer O'clock). הפאבים מתמלאים באנשים שרק סיימו את עבודתם, ושותים בירה אוסטרלית מקומית. בנוסף אוסטרליה כמדינה קוסמופוליטית מספקת חיי לילה מגוונים, במיוחד בערים הגדולות. ניתן למצוא מועדון לילה מזרחי, מועדון אירי, מועדונים לגאים ועוד.


? עבודה באוסטרליה משלבת ספורט והימורים
ספורט הוא חלק אינטגראלי מהתרבות האוסטרלית. אוסטרליה שולטת בספורט האנגלוסקסי כגון רוגבי, קריקט והוא הנפוץ והאהוד ביותר ברחבי היבשת. לאוסטרלים גם ספורט משלהם הנקרא פוטי ומשוחק על מגרשי הקריקט. ענפי ספורט נוספים הם: מרוצי סוסים, גולף, ריצה, מרוצי מכוניות וענפי השייט הפופלאריים. בנוסף האוסטרלים הם עם מהמר, מעריכים ש 40 אחוז מהמרים באופן קבוע ועל כל אירוע. אינדיקציה נוספת להיקף היא העובדה שאחוז המהמרים הכפייתיים באוסטרליה עובר את אחוז המכורים לסמים. בתי ההימורים לא יסגרו במהרה כייוון והם תורמים אחוז וחצי לתוצר הלאומי של אוסטרליה.


? עבודה באוסטרליה משלבת עולם חי וספארי ימי
למרות שרוב היבשת צחיחה, התפתחו ביבשת יצורים ייחודיים, אשר כ-400 מהם ייחודיים למדינה זו. מיני היונקים המקומיים נחלקים לשתי קבוצות עיקריות: כיסאים וביבאים. בנוסף בעולם התת מימי ישנה את שונית המחסום הגדולה היא שונית האלמוגים הגדולה בעולם. הריף העצום בגודלו מול חופיה המזרחיים של אוסטרליה, מורכבת מ - 3000 שוניות ו 900 איים המשתרעים לאורך 2,600 ק"מ, מראה עוצר נשימה.

עתה נותר לכם לבחור בחברה רצינית שמציעה חוזה, שכר בסיס, תנאי עבודה הוגנים, הכשרה מקיפה ועבודה חוקית. תודאו כי עמדת המכירה מצליחה, תנאים טובים ותתקיים עמידה בהבטחות.

אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, הנאה עם עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות. בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב