דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוצאים מהמינוס, מתחילים עכשיו 

מאת    [ 11/05/2009 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3738 פעמים ]

עבור אנשים רבים, משיכת יתר היא אכן מקור לצרות. מינוס בבנק קיים מכיון שאנו מוציאים יותר כסף ממה שאנחנו מכניסים, זה חשבון פשוט. אם נכניס יותר כסף ממה שאנו מוציאים, או נוציא פחות כסף ממה שאנו מכניסים, הרי שנצליח לשנות את המשוואה הבעייתית הזו ואנו בדרך הנכונה לתוכנית סוגרים את המינוס שלנו.
הסיבה שסגירת מינוס בבנק קשה לרוב האנשים: הלא אם היה לנו יותר כסף ממה שאנו מוציאים, מראש לא היינו נכנסים למינוס, נכון? אז איך נחזיר כל חודש גם כסף שלא היה לנו וגם את הריבית על משיכת היתר?
הבנק כמובן יודע שאם החודש אין לנו כסף ולכן נכנסנו למינוס, אין שום סיבה נראית לעין להאמין שחודש הבא פתאום יהיה לנו אפילו עוד יותר כסף כדי גם לסגור את המינוס שיצרנו וגם לשלם עבור הריבית על המינוס. אך הוא בכל זאת מאפשר לנו להיכנס למינוס מכיון שזה המוצר שהבנק מוכר. הבנק מוכר לנו כסף , והבנק הוא איש שיווק מצוין. הוא מוכר כסף בכל צורה אפשרית: הלוואה, מינוס, כרטיסי אשראי וכולי, ואנו משלמים ריביות על כסף שקנינו. כל בעל עסק רוצה שיקנו מהמוצרים שלו כמה שיותר, נכון? הבנק לא שונה מבחינה זו, ולכן יודע להיות נדיב בהתחלה ולתת לנו להכנס למינוס, וכשהמצב קצת מסתבך, אפילו להציע לנו כסף לסגירת המינוס, בצורת הלוואה.
פירוק המשוואה. המשוואה הגרועה ביותר היא זו שהכניסה אתכם למינוס בבנק: כלומר, הוצאתם יותר כסף ממה שהכנסתם. המטרה היא לשנות את המשוואה הזו ולעשות שני דברים במקביל, עד כמה שניתן: ראשית, להתחיל להוציא פחות כסף ממה שאנחנו מכניסים. את זאת נעשה באמצעות עריכת רשימת הוצאות מול הכנסות, שתהיה מדויקת עד כמה שניתן: הוציאו לצורך כך פירוט חשבונות בנק, מידע על הלוואות, ריביות שאתם משלמים וכולי, פירוט התשלומים בכרטיסי אשראי, צ'קים חודשיים והוצאות חד פעמיות, חד שנתיות וכדומה. ארגנו את כל המידע לכדי סכום כסף חודשי אחד. עברו על כל ההוצאות שלכם והתחילו לקצץ: כאן מתחיל שלב הוויתורים. בטלו לחלוטין כל הוצאה גדולה מיותרת, ואח"כ עברו להוריד גם הוצאות פחות מיותרות, אך עדיין לא הכרחיות. ככל שההוצאה החודשית גדולה יותר, כך משתלם יותר לוותר עליה. חוגים, כבלים, סיגריות, מניקור, שטיפת רכב, מוניות, מסעדות, טייק אוואי, שופינג וכדומה.
לאחר שביטלתם לחלוטין הוצאות לא הכרחיות, קצצו והפחיתו עלויות מהוצאות הכרחיות. למשל: חסכו כסף על חשבון חשמל, חסכו כסף על חשבון הטלפון, שיחות בסלולרי, חיסכו כסף בקניות בסופרמרקט וכולי.
לבסוף, חישבו איך להגדיל הכנסות, אפילו לזמן קצר: עבודה מהבית , עבודה נוספת, אפילו בחצי משרה, מכירת חפצים מיותרים שיש לכם בבית ויכולים להניב קצת כסף בזמן הקרוב, למשל מכשירי חשמל כפולים, גאדג'טים וכדומה. אפשר למכור דרך האינטרנט ולהכניס עוד קצת כסף החודש.
תאמו ציפיות, תכננו פעולות יחד. אם בני הזוג או המשפחה לא יהיו שותפים להחלטה ולאופן הביצוע שלה, יהיה לכם הרבה יותר קשה. קל וכיף לעבוד בצוות, והתוצאות ידרבנו אתכם להמשיך יחד.
קראו עוד על איך לסגור את המינוס ואיך לחסוך כסף



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב