דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גוגל אדוורדס - 7 טיפים לקמפיין אדוורדס מוצלח 

מאת    [ 11/05/2009 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2733 פעמים ]

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופלרי ביותר בעולם ומערכת ה-PPC שלו (Adwords) נחשבת לטובה מכולן. היום, רק מערכת ה PPC של MSN ה- (Adcenter) מצליחה להתקרב לגוגל אדוורדס, מבחינה טכנולוגית אך לא מבחינת הכנסות.

אם אתם רוצים להזרים תנועה גדולה של מבקרים לאתר שלכם, עליכם לשלוט בגוגל אדוורדס. המערכת קצת שונה משאר מערכות ה-PPC. אם אתם לא יודעים כיצד לעשות בה שימוש נכון, אתם יכולים לגרום לתוצאות איומות כמו עלויות גבוהות עם תוצאות בינוניות.

עכשיו הרשו לי לחלוק אתכם שבעה טיפים להרצת קמפיין מוצלח בגוגל אדוורדס:

1. אם גוגל אדוורדס חדש לכם, קודם כל יש לכבות את רשת התוכן. אני ממליצה לכם קודם כל להתחיל ברשת החיפוש ולשלול בשלב זה את רשת התוכן. זאת מכיוון שאם אינכם בקיאים בכיצד מערכת התוכן עובדת, אתם תמצאו את עצמכם מוציאים המון כסף לחינם.

2. תקבעו תקציב יומי ועלות מקסמילית לקליק (CPC) בעבור מילות המפתח. תקציב יומי יבטיח שלא תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם. אז תקבעו כמה כסף אתם רוצים להוציא על גוגל אדוורדס. לאחר מכן חלקו את זה ל-30 ימים. בנוסף, אתם יכולים לקבוע את העלות המקסימלית לקליק בעבור כל מילת מפתח. מחיר העלות המקסימלי CPC מאפשר לכם לקבוע את המחיר הגבוה ביותר שאותו תשימו לביד של מילת מפתח ספציפית.

3. שימו ביד על מילות המפתח הנכונות. אם תשימו ביד על מילות מפתח לא רלוונטיות, המחיר בעבור כל קליק יהיה גבוה יותר ואתם תשלמו יותר בעבור הקמפיין. לכן, תמיד תערכו מחקר מילות מפתח מעמיק בכדי לוודא שיש לכם רשימה של מילות מפתח שקשורה למה שאתם מציעים באתר שלכם.

4. מקמו את מילות המפתח בקבוצות המודעות (ad group) הנכונות. אם תשימו את כל מילות המפתח שלכם בקבוצת מודעות אחת, יהיה קשה מאד לכתוב מודעה שתהיה מותאמת לכל מילות המפתח. כאשר המודעות שלכם לא מותאמות, פחות אנשים יקליקו עליהם. זה יקטין את יחס ההקלקות שלכם (CTR) ויגרום לכם לשלם יותר בעבור כל קליק.

5. עשו מבחני ספליט (Split testing) ע"י הרצת שתי מודעות במקביל. תמיד תריצו 2 מודעות במקביל בכדי לוודא שאתם ממשיכים להגדיל את ה-CTR של המודעות שלכם. עם CTR גבוה יותר, אתם תשלמו פחות בעבור כל קליק.

6. מקמו את מילות המפתח שלכם בכותרת ובתיאור של המודעות שלכם. כאשר אתם ממקמים מילות מפתח בכותרת ובתיאור של המודעות שלכם אתם משפרים משמעותית את ה-CTR שלכם, אשם ניתן לתרגם לעלות נמוכה יותר בעבור כל קליק. אבל זה אפשרי רק אם אתם ממקמים מילות מפתח רלוונטיות בקבוצות מודעות שונות.

7. השתמשו במילות מפתח שליליות. אם אתם חושבים על מילת מפתח שיכולה לגרום למודעות שלכם להופיע אך היא לא קשורה לקמפיין שלכם, וודאו שאתם שמים אותה כמילת מפתח שלילית, מה שיגרום לאדוורדס לא למצוא התאמה בין החיפוש למילת מפתח זו לבין המודעה שלכם.

ואל תשכחו לבצע מעקב אחר הביצועים של הקמפיין שלכם. אתם יכולים להשתמש בגוגל אנליטיקס בכדי לעקוב אחרי התנועה, המרות ו-ROI.

בואו ללמוד ולקבל בחינם את כל הכלים להם אתם זקוקים בשביל להתחיל לקדם ולפרסם תוכניות שותפים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב