דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מחשבים - איזה אפשרויות עומדות בפניכם ב-לימודי מחשבים? 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 2353 פעמים ]


1. לימודי מחשבים - קורס טכנאי מחשבים - קורס מחשבים זה מכשיר את התלמיד לעבוד כטכנאי שירות ותחזוקה למחשבי PC. חשוב ש-לימודי מחשבים אלו יעשו במעבדה "על" תקלות אמיתיות, ומול לקוחות - בזמן אמת.

2. לימודי מחשבים - קורס JAVASCRIPT - קורס לימודי מחשבים זה עוסק בהכרת התכנות בצד הלקוח (הגולש), מבוא לתכנות, אימות נתוני קלט בטפסים, יצירת DHTML אובייקטים ב-javascript , אינטראקציה עם הדפדפן, אירועים


3. לימודי מחשבים - קורס אוטוקאד - מטרת קורס מחשבים זה היא להכשיר לעבודה בתוכנת השרטוט המובילה: אוטוקאד. לימודי מחשבים אלו מיועדים להנדסאים/מהנדסים ושרטטים מתחום האדריכלות, עיצוב הפנים או מכניקה, לשרטטי מכונות, חשמל ועוד.

4. לימודי מחשבים - קורס וובמאסטר - קורס Web Master מכשיר את בוגרי הקורס לבנות, לנהל ולתחזק אתרי אינטרנטלימודי מחשבים אלו מאפשרים לבנות אתרים תדמיתיים, מסחריים ואתרים הכוללים מסחר אלקטרוני.


5. לימודי מחשבים - קורס MCSA - הסמכה מבוקשת זו כוללת ארבעה מבחני הסמכה של חברת מיקרוסופט בתחום ניהול רשתות מתקדם של רשת 2003 Windows , הרשת הנפוצה ביותר בעולם. בוגרי קורס לימדי מחשבים זה זה יוכלו להיקלט במגוון רחב של מקומות עבודה ותפקידים.

6. לימודי מחשבים - קורס MCSE - לימודי מחשבים אלו מקנים ידע רב ותעודה יוקרתית המאפשרים השתלבות קלה בעולם המחשבים וההייטק כמהנדס רשת 2003 MCSE.


7. לימודי מחשבים - קורס MCPD - מה מעניק קורס MCPD? קורס לימודי מחשבים זה ייתן לכם הסמכה כמפתח תוכנה מוסמך מטעם מיקרוסופט (MCPD-Microsoft Certified Professional Developer), שהיא ההסמכה הבכירה ביותר למפתחים ולמתכנני פתרונות מחשוב.

8. לימודי מחשבים - קורס שפת C - שפות התכנות C ו-שפת C++ הן מהוותיקות ביותר בין השפות הקיימות היום בעולם התוכנה. השימוש העיקרי של שפת C, שפת C++ כיום הוא בעולם החומרה, במערכות זמן אמת ובתחום האקדמי.


9. לימודי מחשבים - קורס C SHARP - שפת #C (שפת c sharp) משלבת את קלות הפיתוח של ויזואל בייסיק (Visual Basic) , יכולות של תכנות מונחה עצמים, ואת התחכום של ++C. השפה נלמדת בסביבת פיתוח Net. - הסביבה עבורה פותחה שפה זו במקור.

10. לימודי מחשבים - קורס בנייה ועיצוב אתרים - מסלול לימודי מחשבים זה נותן לתלמיד רקע והבנה מעמיקה בתוכנות הגרפיות ובתכנות בסביבת אינטרנט כאחד.

11. לימודי מחשבים - קורס SQL SERVER - הדגש בלימויד מחשבים אלו הוא על הצד המעשי של ניהול בסיסי הנתונים בסביבת SQL Server של מיקרוסופט (סביבה קלה ללימוד ותפעול) ועל הכרת כלים המאפשרים השתלבות מהירה וקלה בשוק העבודה בתום קורס SQL למפתחים.

12. לימודי מחשבים - קורס אבטחת מידע - אבטחת מידע עוסקת בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור פרצות במערכות המידע של הארגון. אבטחת מידע הינו תחום שכל חברה משקיעה בו משאבים ומאמצים רבים. לימודי מחשבים שיאבטחו אתכם...


13. לימודי מחשבים - קורס PHP - לימודי מחשבים אלו עוסקים בשפת תכנות בקוד פתוח, שמיועדת בעיקר לשימוש ברשת האינטרנט, שנכתבת ומייצרת HTML.

לימודי מחשבים - קורס דוט נט - לימודי מחשבים אלו מתמקדים בסביבת הפיתוח 2008 Visual Studio תחת 3.5 NET Framework עם התמקדות ב- ASP.net , AJAX ו-WCF

14. לימודי מחשבים - קורס MCITP - לימודי מחשבים אלו לתואר מהנדס רשתותMCITP Microsoft Certified Information Technology Professional (מוכשר אינפורמציה טכנולוגית מטעם מיקרוסופט) מקנים ידע רב ותעודה יוקרתית, המאפשרים השתלבות קלה בשוק העבודה.

15. לימודי מחשבים - קורס קידום ושיווק אתרים - בוגרי קורס קידום אתרים יחשפו לשיטות קידום אתרים מתקדמות, ויטמיעו את הכלים המקצועיים, המאפשרים ניצול מקסימלי של כל האפשרויות העומדות בפני בעלי אתרים להשגת חשיפה גדולה יותר מול המתחרים דרך מנועי החיפוש.


16. לימודי מחשבים - קורס לינוקס - לימודי מחשבים אלו יעסקו במערכות ההפעלה יוניקס (Unix) ולינוקס (Linux), המשמשות כמערכות אלטרנטיביות לשרתים כבדים בתעשיית המחשבים, באקדמיה וגם כמערכות הפעלה למחשב אישי, בנוסף או במקום Windows.

17. לימודי מחשבים - קורס JAVA - קורס לימודי מחשבים זה מתמקד בפיתוח אפליקציות לאינטרנט באמצעות שפת Java. את המסלול נתחיל בלימוד סביבה כללית לבניית אתרים ונתעמק בתכנות מונחה עצמים ב-java של חברת סאן.


18. לימודי מחשבים - קורס אבטחת איכות תוכנה - לימודי מחשבים בתחום אבטחת איכות התוכנה (SQA) התפתחו בשנים האחרונות לתחום המציג היצע רב של משרות למתחילים, עם אפשרות להתקדם לתפקידים בכירים. אנשי אבטחת איכות תוכנה מעורבים בכל שלבי הפיתוח של מוצר תוכנה, ומשפיעים על התייעלות הארגון, הגדלת המכירות ושיפור איכות המוצר.

19. לימודי מחשבים - קורס מחשבים בסיסי - קורס לימודי מחשבים בסיסי זה מיועד לחסרי כל רקע בעבודה מול מחשב. קורס מחשבים בסיסי יאפשר לכם להשתמש במחשב לגלישה באינטרנט, התכתבות באמצעות הדואר האלקטרוני ולטובת שימוש בסיסי במעבד תמלילים.

20. לימודי מחשבים -קורס אופיס - קורס לימודי מחשבים זה מקיף את חבילת תוכנות ה-office של מיקרוסופט המשמשות אותנו כל יום, בעבודה ובבית. ניתן לקחת כל תוכנה בנפרד, לשלב חלק מהנושאים לקורס הכרת המחשב או לקחת את חבילת ה-office המלאה.
נשיא טכנולוגיות הינה מכללת מחשבים ותיקה ואמינה המתמחה בתחום ההכשרה המקצועית בעיצוב גרפי, לימודי מחשבים ולימודי טכנולוגיה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב