דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כן זה אפשרי, הסרת משקפיים לתמידות 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2286 פעמים ]



כן זה אפשרי, הסרת משקפיים לתמידות

נטע לי בר אור
פורסם: 26/03/09 13:02

מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

רבים עברו את הניתוח פלסטי בהצלחה והחלו לראות ללא אמצעי עזר. את התהליך להסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה אפשר לעשות רק אצל רופא עיניים מומחה. משרד הבריאות מאוד מקפיד בתחום ולכן כל רופא עיניים אשר רוצה לבצע טיפולים להסרת משקפיים חייב באישור משרד הבריאות. כמו כן, גם מרפאות אשר מתמחות בהסרת משקפיים חייבות לקבל אישור ולעמוד בכל התקנים של משרד הבריאות.

הניתוח אינו פשוט, עיניים זה דבר מאוד רגיש לכן חשוב לעבור את הניתוח אצל מישהו ממוחה בתחום וכמובן בעל אישור משרד הבריאות. בפנייה הראשונה לרופא הוא יערוך תשאול לגבי מצבכם הבריאותי.
הניתוח להסרת משקפיים כולל הרדמה מקומית ולאחר מכן הרופא יפתח חלון קטן בעין זאת על יד מכשיר הלייזר. הרעיון הוא ללטש את הקרנית ולעצב את קמירותה באופן שתראה כמו עדשה של משקפיים. לאחר מכן תפונו לחדר התאוששות ותוכלו ללכת הביתה עוד באותו יום. למרות שהניתוח נשמע פשוט כמו כל ניתוח הוא כולל תופעות לוואי כגון עין יבשה וזמן החלמה ממושך. אך אפשר למגר את הפחד הגדול ביותר, ניתוח להסרת משקפיים אינו גורם לעיוורון או לאובדן העין חלילה.

הניתוח מיועד לכלל האנשים למעט נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים שנוטלים תרופות באופן קבוע ואנשים שרק בזמן האחרון אבדו את כושר הראייה.למעשה, 75 אחוז מכלל מרכיבי המשקפיים, יכולים לעבור ניתוח זה. הניתוח לא יתבצע בנשים בהריון, נשים מניקות, אנשים שלוקחים תרופות באופן קבוע, או מי שראייתו השתנתה בשנה האחרונה.

כיום יש מס'''' שיטות להסרת משקפיים בלייזר. השיטה הוותיקה והידועה ביותר היא שיטת PRK, שיטת ליטוש הקרנית מצידה החיצוני ושינוי בקמירות של הקרנית.
שיטה נוספת ידועה היא שיטת לאסיק. השיטה כוללת קילוף של את השכבה העליונה של הקרנית, ושיוף החלק הפנימי של הקרנית, לאחר מכן הרופא מחזיר את השכבה העליונה למקומה. היתרונות בשיטה זו שהוא הליך פשוט שאינו כולל כאבים, מיועד בעיקר לאנשים שסובלים מרוחק רוא חמור.

שיטת אינטרלאסיק נחשבת כשיטה המתקדמת ביותר להסרת משקפיים בלייזר. הטיפול כולל שני שלבים, חתך בקרנית באמצעות מכשיר הלייזר ליטוש הקרנית ועצובה מחדש

שיטת לאסק. מיועדת לבעלי קרנית דקה ולבעלי מספרים גבוהים. השיטה כוללת מתלה מהשכבה החיצונית של הקרנית, וזה מאפשר ללטש את הקרנית כאשר החיבור בין השכבות נחלש. לאחר מכן, הרופא מחזיר את המתלה למקום ובכך נוצר חיבור בין שתי השכבות , ואז מתבצע ליטוש של הקרנית. בסוף הטיפול מחזיר הרופא את המתלה למקום והחיבור בין שתי השכבות, חוזר למקומו. אחרי טיפול זה, יש צורך בהרכבת עדשות מגע טיפוליות למשך מספר ימים.

חשוב לציין כי טיפול להסרת משקפיים בלייזר, הוא טיפול בטוח מאוד, גם אם בחרת בשיטה זו או אחרת. הטיפול למעשה מאפשר להיפטר מהמשקפיים או עדשות מגע ולראות לא מבעד העדשות אלא באופן בלתי אמצעי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב