דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי חזה- כל מה שרצית לדעת 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 1847 פעמים ]

ניתוחי חזה- כל מה שרצית לדעת

כיום, נשים רבות בוחרות לעבור ניתוחי חזה.

נטע לי בר- אור
פורסם: 24/03/09 14:45

המבחר רב וניתן לבצע ניתוח להגדלה להקטנה או להרמת החזה. החזה הנשי מאז ומתמיד היווה גורם משמעותי בזהות העצמית של האישה. לכן נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח כדי לתקן או לייפות את האיבר שרבות דובר עליו ועוד ידובר- החזה.

ניתוח להגדלת חזה מהווה כיום את הניתוח הפופולארי ביותר, ורק בארה"ב בוצעו למעלה מ- 329 אלף הגדלות חזה בשנת 2006. נשים רבות בוחרות לעבור את הניתוח .גם אם הן נאלצות לסחוב גוף זר בגופם כדוגמת הסיליקון. הניתוח נחשב פשוט, החדרה של שתלי סילקון לפי התאמה למבנה הגוף ולדרישת הלקוחה.

ניתן לבחור בין שני שתלי סיליקון :
שתל סיליקון עגול - מעניק מראה כדורי ומעט מלאכותי. דומה לאפקט שנוצר בעקבות לבישת חזיית "פוש אפ" .
שתל סיליקון אנטומי - שתל זה הינו הדומה ביותר למבנה הטבעי של השד. השתל . כמו כן, ניתן לבחור ממספר דגמים, שמאפשרים התאמה אישית ותוצאה טבעית.

לאחר הבחירה של סוג השתל ניתן לבחור גם את מיקומו. מתחת לשריר בית החזה -ניתוח מורכב יותר אך היתרונות הם שהשתל יהיה פחות ניתן למימוש . מעל שריר בית החזה (ומתחת לבלוטת השד) -ניתוח פשוט אך החסרונות הם בכך ש השתל נגיש למימוש .

זמן ההחלמה הראשונית נמשך כשבוע והוא כולל בתוכו כאבים ונפיחות ויתכנו גם שטפי דם. בנוסף, יתכנו גם שינויים בתחושה בשדיים אך התחושה הטבעית חוזרת במלואה כעבור מספר חודשים לאחר הניתוח.

ניתוחי הרמת חזה גם מהווים ניתוח נחשק בקרב הנשים. הטיפול הוא הרמה ועיצובו של החזה. הרי עם השנים, הלידות והתהפוכות ההורמונאליות השדיים יכולים לשנות צורה או לחלופין לצנוח מטה.
כמובן שהכול תלוי במידת הצניחה של השד. במידה והצניחה קלה יחסית נדרש ניתוח קטן ופשוט הכרוך בצלקת זעירה. הניתוח כולל חתך דמוי טבעת סביב ההילה, דרכו מרימים את החלק התחתון של השד, דוחפים את ההילה למעלה ומסירים את עודף העור. הצלקת הסופית היא עיגול עדין בקו שבין העור הכהה של ההילה והעור הבהיר של השד עצמו.

במקרים אחרים, יש להקטין את המעטפת כדי ליצור תמיכה חדשה לרקמת השד המחזיקה אותו מלמטה בדומה לפעולת החזייה. במקרה כזה הניתוח כולל חתך כפול, גם סביב ההילה וגם בקפל התת-שדי ובקו המחבר את שניהם.

ניתוחי הקטנת חזה הינם הניתוחים המורכבים ביותר. רוב הנשים שבוחרות להקטין את מה שהתברכו בו פועלות ממניעים בריאותיים. חזה גדול אומנם נחשב לסמל היופי והפריון אך בעצם הוא מהווה מטרד לא קטן. יש השלכות בריאותיות רבות לחזה גדול הכוללות כאבי גב, פטריות מתחת לעור, סרבול ואי נוחות. יש נשים שגם החזה אינו פורפוצינאלי למידות גופם, או לחילופין נשים שאינם מרוצות מתשומת הלב שהחזה מעורר בקרב המין השני.

הניתוח כולל גם הרמת החזה ועיצובו. כי רוב הנשים סובלות גם מצניחת השד. ניתוחי חזה מסוג הקטנת חזה כוללים שיטות רבות ומגוונות אבל כולן כוללות צלקות לאחר הניתוח. בלתי ניתן להימנע מצלקת אלא רק לטשטש את מיקומה. הניתוח הרי כרוך בהקטנה של נפח השד מבפנים, ובהקטנה של המעטפת החיצונית של העור.

חשוב לציין כי גם ב90 אחוז מהמקרים בלתי ניתן להניק לאחר הניתוח. לכן רוב הנשים פונות לניתוח לאחר מס'' לידות. כמו כן, יכולה להיות בעיה באזור של הגירוי הארוטי בפטמה, יכולה להיווצר בפגיעה בתחושה. הניתוח, עצמו נערך כשלוש שעות, בהרדמה כללית. ומחייב אשפוז ליממה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב