דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נעים להכיר: קוסמטיקה רפואית 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2067 פעמים ]

נעים להכיר: קוסמטיקה רפואית

קוסמטיקה רפואית מהווה קוסמטיקה מסוג אחר

נטע לי בר אור
פורסם: 26/03/09 13:44

למעשה, קוסמטיקה רפואית משתמשת במגוון טכניקות ואמצעים רפואיים כדי למגר בעיות אקוטיות של עור הפנים. שלא כמו בקוסמטיקה רגילה קוסמטיקה רפואית מתבדלת בכך שהיא כוללת טיפול רפואי לעור.

לא כל קוסמטיקאית יכולה לעסוק בתחום, לצורך ההתמחות צריך לעבור הכשרה מוקדמת באוניברסיטאות ובמכללות השונות כאשר בסוף התהליך ניתן אישור של משרד בריאות אשר מקנה רשות לעסוק בתחום. יש לשים לב שאינכם מפקירים את עורכם בידי מישהו שאינו מוסמך, לכן, חשוב לבדוק את מידת ההכשרה של המטפל.

קוסמטיקה רפואית למעשה מטפלת בכל תחלואות העור הכוללות אם אתם אקנה, פיגמנטציה, יבלות, פטריות , עור יבש במיוחד ועוד. כלל ניתן לומר שהקוסמטיקה הרפואית למעשה מטפלת בבעיות חמורות יותר של העור ומשלבת טיפול רפואי לצד טיפול קוסמטי.
הקוסמטיקה הרפואית למעשה עוסקת בעיקר ב"פילינג רפואי". קוסמטיקאיות רפואיות הן בעלות הכשרה למתן טיפול פילינג מקל עד בינוני טיפול פילינג עמוק הוא רק ע"י רופא עור. רוב הקוסמטיקאיות הרפואיות עובדות במקביל לרופא עור, רופא העור יבצע את הפילינג העמוק והן תמשכנה עם הטיפול בעזרת תכשירים שיבטיחו את המשך הצלחת הטיפול.

הקוסמטיקה הרפואית משתמשת בתכשירים לעור כגון : אקנה וולגריס, או סבון אנטימקרוביאלי, שמהווים ניקוי עמוק של עור הפנים. תכשירים אלו בעיקר מותאמים עבור מטופלים הסובלים מאקנה קשה.

תהליך הטיפול לעיתים הוא מורכב ודורש מעקב תמידי של המטפל.יכול להיווצר מצב של טיפול בפילינג, קל עד בינוני שדרוש מעקב כדי לבחון את התוצאות. רבים מהפונות לטיפול זה נבהלות בתחילה מתהליך ההבראה של העור, לכן חשוב להגיע למעקב כדי לראות עם העור אכן נמצא בתהליך ריפוי כשר ואין תופעות לוואי אשר דורשות התערבות רפואית.

גם תכשירים לעור אשר מרכזים חומצות שונות יכולות ליצור תופעות לוואי, במקרה של תופעות לוואי חמורות ניתן להחליף את התכשיר . הקוסמטיקה הרפואית גם כוללת שימוש בתכשירים מחומרים טבעיים בלבד. אם אינכם רוצים להשתמש בחומרים שכוללים חומצות ניתן לטפל בתכשירים טבעיים שמבטיחים תוצאות .יש קוסמטיקאיות רפואיות שעברו גם הכשרה בקוסמטיקה טבעית. למעשה, קוסמטיקאית מקצועית תעבור הכשרה במס'''' תחומים וכך תוכל לתת מענה לכל בעיה באשר היא. יתרה מכך, מטפלה מקצועית תוכל לאפשר לכם לבחור ממגוון שיטות טיפול שונות.

כך או כך, אסטתיקה רפואית אינה עניין של מה בכך. חשוב לבחור מטפל מקצועי ומהימן, כמו כן, לערוך אבחון והתאמה אשית של הטיפול הכולל מעקב. אך חשוב לציין שכל תהליך טיפולי דורש התמדה וסבלנות מצד המטופל. שהרי אין תכשיר קסם וכל טיפול כולל בתוכו זמן החלמה משוער של העור. כמובן שזה משתנה ביחס מצב העור, אך עם אתם סובלים מבעיה אקוטית רצוי שתדעו שהתהליך דורש טיפול מקצועי, טיפול ביתי בהתאם למוצרים שניתנו ומעקב אחר הסתגלות העור לתהליך הריפוי .קוסמטיקה הרפואית אינה מבטיחה ניסים אלא טיפול ממושך בבעיית העור. לכן, חשוב להתאזר בסבלנות, כדי לזכות בעור חלק ונטול פגמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב