דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בושם ושימושיו 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2246 פעמים ]

בושם ושימושיו

בושם שימש בעבר לכל סוגיו למרפא יותר מעניין הריח וההרגשה הטובה שהוא מעניק לאיש או לאישה ולסובבים אותם.

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

בושם

בושם שימש בעבר לכל סוגיו למרפא יותר מעניין הריח וההרגשה הטובה שהוא מעניק לאיש או לאישה ולסובבים אותם. למוצרי בושם כמה מטרות, בושם לאישה, ריח שיקי ועדכני שיחדור לאופנה במהירות ויגבור על המתחרים. בתחום מוצרי בשמים קיימת תחרות רבה בשוק. קיימים בשמים רבים עם ריחות מגוונים החל מהריחות החמוצים וכלה בריחות ביניים ולבסוף ריחות מתוקים. הריחות החמוצים מתבססים על לימון וניחוחותיו, סוגי הביניים של הריחות עוברים שילוב בין הסוגים השונים מין קוקטייל בשפה פשוטה. הריחות המתוקים לעומת זאת מתבססים על פירות מתוקים. כל הבשמים מיוצרים במעבדות החברות הגדולות ולפני יציאתם לשוק הם עוברים בדיקה מדגמית באמצעות סקרי שוק כאשר למשל לוקחים קבוצה מסוימת ונותנים לה להריח מספר סוגים של בשמים כאופציה לבחירה ולחוות דעת. קבוצת הביקורת מחווה את דעתה על הריחות ועל פי זה פועלת החברה.

בושם הוא גם מוצר של תשוקה. לפני יציאות לאירועים כמו חתונות או בילויים במועדונים מקפידים המבלים לבשם את עצמם במבחר סוגי הבשמים על מנת להיות במיטבם. בישום משמש גם לקידום עסקים כאשר גבר או אישה לפני פגישה עסקית שמים על עצמם בושם בכמויות נדיבות השיחה הופכת לנינוחה ביותר וסגירת העסקה בקרובה מתמיד. בושם בתרבויות העתיקות היה סמל לחיזור ושיטה למשיכת בן זוג. גם כיום בעידן המודרני המפותח משמש הבושם כשיטה למשיכת בת זוג באמצעות עירור חוש הריח. לחוש הריח יש בעולמנו מקום מיוחד במסגרת חמשת החושים עימם עובדים בני האדם ביום יום. יש את חוש המישוש שנודע לחוש דברים ביד, יש את חוש הטעם כאשר אנחנו אוכלים מזון לראות שהוא איננו מקולקל ויש את חוש הריח שרגיש לריחות רעים ומזהיר אותנו מריחות מסוכנים או ריחות רעים שמתקרבים לפתחנו כמו גז או שריפה. חוש הריח הוא אחד הדברים הנדירים שניחנו בהם בתור בני אדם, חוש שמסייע לנו ביומיום ונותן לנו אות אזהרה מפני דברים מסוימים, מין התרעה על אמת. חוש הריח הביא את המדענים לפתח את הבושם, מוצרי בושם הם מוצרים שהאף האנושי רגיש להם ונהפך לערני במיוחד לגביהם. כאשר גברת מבושמת מגיעה לאירוע מיד אתה יודע באיזה בושם היא התבשמה ולא פעם בני המשפחה או הקרובים שואלים אותה לגבי סוג הבושם או מחירו. מהיכן היא קנתה את הבושם והאם המבצע לא נגמר. תהליך המכירה של הבושם מחל אצל האדם המתבשם בו כאשר הבושם מיחצן את עצמו ואת החברה שמייצרת אותו. כיום לכל בושם יש ריח מיוחד ואופייני לו ואף ניתן לומר ריח ייחודי לו.

בושם או מוצרי בשמים הפכו היום למוצרים פופולאריים על המדף בפארמים או בחנויות הכל בו שם הם נמכרים באמצעות מבצעים. המבצעים נועדו לפנות מקום במדף לבשמים עדכניים שיצאו לשוק לטובת בשמים שהצרכן רווה מהם. כל עונה יוצא בושם חדש ועדכני שנחטף מהמדף. הפופולאריים ביותר הם הבשמים של החברות הגדולות שמיוצרים במעבדות החברות בתהליך מיוחד. תהליך הייצור של מוצרי בושם במעבדות החברות האפוף על פי רוב סודיות משווה לבושם רקע של מיוחדות שאין אצל מוצרים אחרים. לא מדובר על עוד מוצר מדף אלא מדובר במוצר יוקרה כמו יין.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב