דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה בידי אמן 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2314 פעמים ]

הגדלת חזה בידי אמן

הגדלת חזה אצל האישה הוא כיום מוצר פופולארי שנעשה ביד אומן.

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

הגדלת חזה

הגדלת חזה הוא תחום מתפתח ומודרני. הגדלת חזה אצל האישה הוא כיום מוצר פופולארי שנעשה ביד אומן. יש שיטות רבות להגדלת חזה תוך כדי שימוש בחומרי סיליקון שונים החל מהזרקת סיליקון וכלה בהחדרת שתלים דרך חתך מתחת לשד. השיטות הם שיטות שעובדו במכוני הרפואה השונים. כיום בקליניקות מציעים למטופלת שיטות שונות של הגדלת חזה כאשר לכל שיטה יש את העלות שלה. נדגיש שבעניין זה מתבצע ניתוח כירורגי לכל דבר מאחר שמדובר בחדירה חיצונית לגוף ולכן לתהליך זה חשוב שיהיה הקפדה על תעודת רופא מאחר שמדובר בניתוח לכל דבר. מידי פעם אנחנו נתקלים בתוכניות תחקירים של אמנון לוי או רפי גינת על שרלטנים שמגיעים משום מקום ונכנסים בין לילה לתחום הגדלת חזה לוקחים את הכסף יחד עם ההבטחות ונעלמים תוך כדי כך שהם מותרים את המטופלת מצולקת. חשוב בתחום זה לבדוק את הקליניקה ולראות תעודות ואישורים ממשרד הבריאות וכן לא להתבייש לבקש לראות אותם אם הם לא תלויים במקום בולט כפי שמקובל כיום.

הגדלת חזה היא פופולארית בקרב נשים בעלות חזה קטן, הגדלת חזה מאפשרת להגדיל את הביטחון העצמי של אותם נשים. הגדלת חזה נעשית גם אצל נשים נשואות או מבוגרות והיא איננה חזון נדיר אצלם כפי שהיה מקובל לחשוב בטעות. נשים נשואות או מבוגרות מחדשות את נעוריהן באמצעות ניתוחים של הגדלת חזה או הרמת חזה. חידוש הנעורים הוא כיום תחום פופולארי הן ברפואה והן במקרה שלנו באסטטיקה. יש בשוק כיום חוץ מניתוחי הגדלת חזה גם ניתוחים למתיחת פנים ולהרמת גבות, יש גם ניתוחי אף וכן ניתוחי הבלטת סנטר או עיבוי שפתיים. הניתוחים הללו יוצרים תוצאה של מראה שלא נושק לגיל האישה כאשר האישה נניח נמצאת בגיל 60 ועם טיפולים מתאימים וניתוחים יכולה להיראות כמו בת ארבעים וזה כבר לא מקרה נדיר היום במקומותינו. העידן המודרני הביא עימו ללא ספק שינויים מבורכים ביניהם את תחום הניתוחים הפלסטיים שיוצרים מציאות אחרת אצל האישה המנותחת.

כיום נערות רבות מגיעות בגיל העשרה לקליניקות השונות ובסיוע ההורים עוברות ניתוחים של הגדלת חזה. לא תמיד ממליצים הרופאים על הגדלת חזה בגילאים מסוימים ואף בגילאים נמוכים מידי הפניות אף נדחות. בתחום של הגדלת חזה סבורים המומחים וכן הרופאים בקליניקות השונות כי חשוב במיוחד עניין תוצאת הניתוח והגדת חזה שהיא פרופורציונאלית לגוף. הגדלת חזה עם סיליקון בכמות מוגברת עלולה לגרום אף לבעיות גב קשות וכיום מועלות בכתבי העת הרפואיים בעיות רבות עם אי התאמה של שתלים לגוף האישה. רופא טוב הוא ללא ספק רופא מקצועי שאף במקרים מסוימים ייעץ למטופלות שלו לא לעבור את סוג הניתוח של הגדלת חזה במיוחד כאשר לערכתו כמות הסיליקון או הגיל הצעיר של האישה לא שווה את העניין הגדלת חזה. הגדלת חזה היא כיום דבר פופולארי במיוחד במדינות דרום אמריקה כמו למשל ברזיל שם זה נחשב לעוד מוצר קוסמטי על גוף האישה. ברזיל היא חלוצה בתחום זה ללא ספק, שם זה נפוץ ביותר אצל נערות ונשים בגיל העמידה שרוצות להתחדש.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב