דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרמת חזה בקרב נשים 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2705 פעמים ]

הרמת חזה בקרב נשים

הרמת חזה היא פופולארית בקרב בנות צעירות או נשים צעירות.

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

הרמת חזה

ניתוח של הרמת חזה הינו נפוץ כיום. הרמת חזה היא פופולארית בקרב בנות צעירות או נשים צעירות. נשים רבות סובלות כיום מחזה נפול. חזה שנופל לא נכר בבגדים בתחתונים מאחר שהחזייה תפקידה להרים את החזה אולם בחוף הים למשל האישה רוצה להיראות במיטבה עם חזה זקוף. חזה זקוף מסמל זקיפות קומה ונשיות מודגשת בקרב נשים. ניתוח של הרמת חזה מסייע להרים את התדמית אצל האישה מתדמית נפולה לתדמית מורמת. ניתוח של הרמת חזה הוא ניתוח יחסית פשוט ולא מורכב ודומה לניתוח של מתיחת פנים כאשר המנתח מושך את העור טיפה לאחור ובכך מביא להרמת עור הפנים ובמקרה שלנו העור מסביב לחזה מורם ונמשך לאחור כך שהחזה בתוצאה הסופית שלו מורם למעלה ועומד יפה.

לקראת החגים יוצאות הקליניקות במבצעים של מחירים נמוכים בכל הקשור לניתוחים קוסמטיים שונים ביניהם ניתוח של הרמת חזה. העלייה בפעילות הנפח הפרסומי לקראת החגים היא רבה. ללא ספק רואים את זה בשטח, עמודי הפרסום העיתונות מקבלים נפח גדול, גם תיבות הדואר שלנו קורסות מפלאיירים פרסומיים. חברות ההפצה ההדבקה של לוחות המודעות עושות הרבה כסף מהתחומים האלו וכולם יוצאים נשכרים. בפרסום כידוע לא פרסמת לא עשית וחשוב גם לפרסם אולם חשוב גם להיות אמין בפרסום ולא להשתולל כמו שאומרים. הדוגמאות בעיתונות לתחום ניתוח של הרמת חזה וההצלחות שהוא מביא עימן הינם להמחשה כלומר להעניק דוגמה מוחשית אולם לא דוגמה אמיתית כיצד ייראה החזה של האישה הממוצעת ברחוב, לכל אישה יש מוטיבים אחרים בגוף וגוף שונה משל חברתה ולכן כל אישה תקבל טיפול שונה של ניתוח של הרמת חזה. יש נשים שאצלם בהתאם למידת וצורת החזה העבודה מורכבת ומסובכת. חשוב לגשת לאנשי מקצוע מבינים עניין בתחום אנשים שיש מאחוריהם הרבה שנות וותק ארוכות ומשמעותיות בתחום.

ניתוח של הרמת חזה למרות היותו חיצוני ולא כירורגי כמו ניתוחים להגדלת חזה למשל שם מוחדר שתל הסיליקון בהליך כירורגי סבוך, כאן התהליך פשוט יותר ומתאים יותר להגדירו בהליך קוסמטי. כיצד מגיעים ללקוחות? ימי הפרסום בתחום הם כימי עולם ואין ספק כי הקליניקה שמצטיינת בפרסום אולם בעיקר מפרסמת דברים אמיתיים יוצאת נשכרת ואיננה חוזרת ריקם. חשוב לציין בפרסום את הוותק של הקליניקה ואת האמינות שלה ואת מספר המטופלים שעברו בה עד ליום זה ואם אפשר להציג באתר האינטרנט של החברה את מכתבי התודה שהגיעו לשערי החברה בעקבות ניתוחי חזה מוצלחים. לאישה יש ערך להוצאות הרבות שהיא מוציאה על הניתוחים הקוסמטיים אולם להרבה נשים זה שווה את הכסף. ניתוח של הרמת חזה מרים את המורל אצל נשים רבות. המורל והביטחון העצמי חשובים אצל האיש כמו כן אצל האישה והדברים נכרים בביטחון העצמי שלה ובתחושות שלה לגבי גופה. הערכים המודרניים מחייבים מראה מעודכן ומודרני וגוף צעיר של דוגמנית צעירה עם חזה מושלם ומורם כמו שמופיע בפרסומות הוא חלומה של כל אישה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב