דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי עור וסוגיהם 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2680 פעמים ]

מוצרי עור וסוגיהם

מוצרי עור כיום הם סקאלה רחבה ביותר של מוצרים מסוגים שונים

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

מוצרי עור

מוצרי עור באים עם מגוון מוצרים שונים לשימושם של הצרכנים החל ממשחות להרגעת העור וכלה במשחות קשות ויסודיות ביותר של פילינג ומוצרי מסכות למיניהם שחורשים פשוטו כמשמעו את העור ויוצרים בו פלאים יש לציין. מוצרי עור כיום הם סקאלה רחבה ביותר של מוצרים ממוצרים שונים. מוצרי עור מורכבים ממשחות ומשמנים מרגיעים שנמכרים בשוק יש גם את מוצרי האיפור שנותנים לעורה של האישה מראה יפה. האיפור הוא הממלכה של האישה, מוצרי עור ומוצרי קוסמטיקה הם מילה נרדפת לאותה תוצאה שהיא מוצרים שעובדים על העור.

שימוש יומיומי בתחום מוצרי עור יכול להביא לתוצאות מדהימות שם כאשר מוצרי עור מחוללים פלאים על העור ומונעים מכל מיני מחלות או פצעונים להתפתח על העור בצורה רנדומאלית. מוצרי עור מהווים גם תרופה למכה כמו שאומרים ומטפלים בנזקי העור עוד לפני התפתחותם בעור. עור האדם חשוף לפגעים רבים החל ממכות קור וכלה בשמש שמשאירה עליו את רשמיה החזקים. מוצרי עור בנויים להתאמה מלאה לעור, חשוב לקרוא את ההוראות על כל המשחות היטב ולבדוק את אנחנו רגישים לתופעות לוואי שונות כתוצאה ממריחת המשחה. מוצרי עור יוצאים לשוק על ידי חברות הקוסמטיקה השונות כאשר כל חברה מוציאה סל מוצרים שאמור להכיל בתוכו את כל סוגי ומיני המוצרים ושונים המתאימים לכל אדם ואדם וכן לכל סוגי העור בין אם הוא ג''''ינג''''י או שחום או לבן או בעל גוון ביניים או שהוא בעל עור רגיש שמשחה מסוימת ללא קשר לצבע עורו.

כשאנחנו מבקרים בסופר במדור הקוסמטיקה אנחנו נתקלים במוצרים רבים כמו בשמים, מסקרה, קונסילר, ליפסטיק וכן משחות שונות להבהרת העור ולמראה נקי של העור. יש את הפודרה וכן את איפור הגבות, יש את מוצרי השיער השונים כמו שמפו וקונדישינר וכן את המשחות כפי שאמרנו, משחות המשמשות לכל נושאי העור החל במשחות להסרת פצעי בגרות או למשחות להסרת כתמי שמש, יש גם לחילופין משחות נגד כוויות וכן משחות נגד טחורים אולם נחזור לענייננו למוצרי העור. מוצרי העור ברובם הם מוצרי טיפוח שונים לעור ברמות שונות ובמספר סוגים. מוצרי עור מטפחים את העור ומשמשים ליציאות לאירועים שונים. עורה של האישה חשוב בעיניה יותר מכל דבר אחר. העור הוא הדבר שעימו היא נמצאת כל ימי חייה ולכן היא רואה לעצמה חובה לטפח אותו היטב היטב. העור כיום בעידן המודרני חשוב לזיהומים, מפעלי התעשייה יוצרים זיהומים באוויר ואילו הזיהומים הללו חודרים לעיתים לים ואף למי השתייה שלנו. זיהומים בעור יכולים לגרום לסיבוכים רפואיים אם הם לא מטופלים כמו שצריך. מוצרי עור אחראיים בין השאר למראה בריא וחיוני של העור בכל שעות היממה. יש את הקרמים של היום לשעות היום ויש את הקרמים ללילה כלומר לשעות בערב. הקרמים לשעות היום פועלים בעיקר לחסימת קרינה מהשמש ואילו הקרמים ללילה פועלים למען ערנות של אלו העושים בהם שימוש בשעות הערב.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב