דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיליקון בתעשיית הניתוחים 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2240 פעמים ]

סיליקון בתעשיית הניתוחים

סיליקון ומוצריו הם הדבר הבא בתעשיית הניתוחים הפלסטיים בתחום

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

סיליקון

סיליקון ומוצריו הם הדבר הבא בתעשיית הניתוחים הפלסטיים בתחום והגדלת חזה הוא ניתוח פלסטי מבוקש. ניתוח סיליקון הוא כירורגיה פלסטית ונעשה בידי רופאים פלסטיים מומחים בתחום. את ניתוחי הסיליקון רובנו מכירים ממאמרים שונים בעיתונים המספקים מידע רפואי וכן בחוות דעת של רופאים שונים או מנתחים פלסטיים וכן מתוכניות טלוויזיה שונות העוסקות בייעוץ באמצעות רופאים פלסטיים שעולים לשידור. יש גם מכוני קוסמטיקה וכן ייעוץ בקליניקה עצמה בעניין והדמיה ממוחשבת שנעשית למטופלת על מה שלפני ומה שאחרי, כך היא יכולה לבחור לעצמה את סוג הניתוח ורמת הניתוח בו היא מעוניינת.

ניתוח הסיליקון נעשה כיום לניתוח פופולארי בתעשייה. נשים רבות באות להגדלת חזה בכדי ליצור לעצמם תדמית סקסית. חזה גדול הוא סימן לעוצמה ולנשיות. סילקון משמש במספר וריאציות החל מהזרקת סיליקון נוזלי לחזה או החדרת שתלי סיליקון מוכנים מראש לפי הזמנה שנערכת אחרי מדידת החזה של האישה בקליניקה. התאמת שתל החזה למידת החזה חשובה ביותר כדי לא ליצור עיוותים בניתוח וכדי ליצור התאמה מושלמת של השתל לחזה. סיליקון משמש גם בהגדלת שפתיים אולם איננו נעדר תופעות לוואי. המטופלת שנכנסת לחדר הניתוח בדרך כלל חותמת על היותה מודעת לתופעות הלווי של הסיליקון רוב תופעות הלוואי הם נדירות אולם כאשר הם פורצות מגיע נזק בלתי הפיך.

מנתחים פלסטיים בבואם לבצע ניתוחים פלסטיים עושים שימוש מושכל בחומר סיליקון ובמוצריו. השימוש הוא מושכל בחומרים הכי עדכניים ומודרניים. האישה נהנית מחזה גדול בסופו של חשבון וכן מהערכה עצמית גדולה בתום הניתוח.

סיליקון נוזלי הינו מסוכן ועלול לזלוג לחלקים אחרים בגוף כמו לכבד ולטחול ולכן בחלק ממדינות העולם נאסר השימוש בסיליקון נוזלי והשתלים תפסו תאוצה גם אם הסיליקון הנוזלי מוזרק במחט ולא מתבצע כאן ניתוח כירורגי. הסיליקון הנוזלי לא מחזיק מעמד ומסוכן לבריאות לפי רופאים מחו"ל. בארץ מקובל לעשות שימוש רב בשתלים כאשר החיתוך נעשה בתחתית השד על מנת למנוע את מראה החתך הגלוי או מסביב לפטמה שם מוחדר השתל ונתפר מסביב כאשר במראה אופטי אין שום הבחנה לגבי חיתוך או תפרים במקום ובכך התהליך נהיה כמעט בלתי נראה. מוצרי הסיליקון חייבים בבדיקות תקינה של משרד הבריאות לגבי הבטיחות שבשימוש בהם. ההחלמה מהניתוח מחייבת מעקב של רופא ונמשכת כשבוע כאשר החזה מתחיל לרדת מצבעו הכחול וממה שהניתוח השאיר את רשמו הקשה עליו ומתחיל להראות תוצאות מוחשיות. בהמשך הסיליקון הופך לחלק בלתי נפרד מהחזה, חלק אינטגראלי ממנו. אחרי הניתוח כאמור נערך מעקב במרפאה לגבי זיהומים מאחר שמדובר בניתוח כירורגי יסודי. הבריאות של המטופלת חשובה לכל קליניקה ויש מעקבים תקופתיים בתחום. כל מקרה של זיהום גורר ניתוח נוסף ופתיחת המקום ואם המרפאה מסרבת יש את נושא תביעות הרשלנות שיכולות להגיע למיליוני שקלים כיום מאחר שעם הכסף מגיע האחריות. התשלום הכספי עבור הניתוח הוא גבוה ומגיע כיום לסכומים של 15 או 20 אלף שקל. מדובר בסכומים גבוהים אולי סכומים שלא עוצרים את הנשים בכל הגילאים להגיע לניתוחי הסיליקון כולל נערות בגילאים צעירים ואפילו נערות בגילאים צעירים מאוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב