דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפתיים ענוגות 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2832 פעמים ]

שפתיים ענוגות

שפתיים מהוות סמל פיתוי

נטע לי בר אור
פורסם: 05/04/09 01:47

למעשה, השפתיים הם איבר שכל אישה מקדישה להן זמן איכות רב. מריחת אודם, שרטוט קוו מתאר, עיבוי בסיליקון כל זאת ועד כדי להשיג את המראה הנחשק.


נשים שהתברכו בשפתיים יפות נוהגות להדגיש את השפתיים על ידי איפור באודם. בשוק יש מגוון של שפתונים. שפתון אדום למראה חושני, שפתון ורוד למראה בתולי, שפתון חום למראה דומיננטי ושפתון בצבע נטורל למראה טבעי. השפתון בעצם מהווה שגרה בחייה של האישה. רוב הנשים נוהגות לסחוב עימם שפתון בתיק האיפור ואף משקיעות כסך רב בקנייה של שפתון מוצלח.

אך מהו שפתון מוצלח? ובכן שפתון טוב נבחן בעמידותו לאורך זמן. כל החברות הרי מציעות שלל צבעים וזה כבר בחירה של טעם, אך חשוב לבחור שפתון שלא יתאדה רגע אחר משיכתו על השפתיים.

כיום, יש מבחר רב של שפתונים שמבטיחים עמידות לאורך זמן ובנוסף, מסנני קרינה וחומרים מטפחים. חשוב לבחור שפתון עמיד עם מסנני קרינה . השמש הקופחת בארצנו יכולה לגרום נזק לשפתיים כמו יובש ועוד. לכן חשוב לבחור שפתון שיגן עלינו מפני השמש הקופחת ומנגד יעניק לנו לחות.

נשים רבות אינם מסתפקות רק בשפתון ומוסיפות עפרון תוחם לשפתיים. עפרון תוחם לשפתיים מדגיש את קווי המתאר של השפה. במידה ושפתותייך אינם סימטריות או שאת רוצה להעניק לשפתיים מראה מלא, רצוי להשתמש בעפרון תוחם.

יש נשים שבוחרות במראה הנטורל ומורחות ליפ גלוס בלבד על שפתותיהן. הליפ גלוס מעניק מראה זוהר ובריא. כיום יש בשוק מבחר רב של ליפ גלוסים שמעניקים זוהר וחיוניות לשפתיים. מאפרות מקצועיות ממליצות למרוח ליפ גלוס על השפתון כדי ליצור מראה זוהר ומושלם.

יש נשים שהטבע העניק להם שפתיים צרות וא סימטריות שאף שפתון או תוחם לא יכול לתקן את הפגם האסתטי. אז מה עושים? ובכן כיום יש מס'' אופציות למילוי שפתיים. ניתן לעשות זאת ע"י סיליקון כדוגמת מירי בוהדנה או אנג''לינה גולי, או לחילופין לבחור בעיבוי שפתיים ע"י איפור קבוע.

איפור קבוע מומלץ לשפתיים של אישה בוגרת. עם הגיל השפתיים מאבדות מהנפח והחיוניות וקוו המתאר מטושטשים. נשים מבוגרות בוחרות באופציה של איפור קבוע כדי להדגיש את השפתיים ולהעניק מראה חושני.

התהליך הוא פשוט ואינו כרוך בכאבים, אולי בתחושה של עקצוץ קל והנפיחות חולפת כעבור זמן. כמו כן, כמו שצוין הנ"ל אפשר לבחור בסיליקון. הסיליקון בעצם מהווה חומר מילוי ובד"כ ממלאים שפה אחת כדי לשמור על תחושה סימטרית. יש נשים שמגזימות עם הזרקת הסיליקון והתוצאה היא שפתיים נפוחות, מלאכותיות שאינן נראות טבעי. חשוב מאוד לא להגזים ולבחור בחומר מילוי טוב. בשוק יש מבחר אופציות למילוי סיליקון. רצוי להתייעץ עם המנתח הפלסטי ולבחור את החומר המילוי האידיאלי ביותר עבורך.

כך או כך, אם בחרת באיפור או באמצעים אחרים להדגיש את השפתיים, חשוב לזכור שהשפתיים צריכות טיפוח יום יומי. שפתיים נוהגות להתייבש או להתקלף או שיכולים להופיע פצעי חום על השפתיים. לכן, חשוב לבחור בחומר הזנה לשפתיים. בשוק יש היצע נרחב של חומרי טיפוח לשפתיים. ניתן לבחור באין ספור מוצרים שמכילים חומרי טיפוח לשפתיים. חשוב לזכור שהבריאות של השפתיים הם מעל לכול. במידה והשפתיים יבשות או פצועות, אף מוצר איפור לא יוכל לכסות זאת וגם לא חומרי מילוי למיניהם. לכן חשוב לשמור על שפתיים בריאות במיוחד בתקופת החורף, הזמן הכי קריטי עבור השפתיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב