דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצר איפור 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2449 פעמים ]

מוצר איפור

כיום, יש אין ספור מוצרי איפור בכל קשוות גווני הצבעים

נטע לי בר אור
פורסם: 05/04/09 03:41

מוצרי האיפור נמכרים בדרך כלל בפרפומריות או בסופרפארמים למינהם. בשוק יש היצע נרחב של מוצרי איפור לסוגיהם ממבחר של יצרניות איפור. מוצרי איפור הם מוצרים נדרשים כי כל אישה מקפידה לרכוש מוצרי איפור . מוצרי האיפור כוללים שפתון, תוחם, סומק, רימל, איליינר, עפרון לשפתיים, צלליות לעיניים , עפרון צבע לגבות, מייק אפ פודרה ועוד.

בנוסף, מוצרי האיפור כוללים מבחר צבעים ומרקמים שונים. למשל במייק אפ ניתן לבחור במייק אפ סמיך או קליל. כמו כן, עם פודרה. צליליות לעיניים ניתן לבחור במראה מט או מבריק. שפתונים כיום מספקים לא רק צבע אלא גם מסנני קרינה וחומרים מטפחים.

אך איך ניתן לבחור מכול ההיצע? מלאכה לא פשוטה. בדרך כלל בכל פרפומריה או פארם יש יועצת יופי שתפקידה להתאים איפור. אך אל נהיה תמימי דעת. יועצות היופי לרוב עובדות בשביל חברה מסויימת, לכן היא תמליץ רק על המוצרים של החברה.

לכן, לא מומלץ לשמוע לדעתה לש המאפרת, רק בהקשר של התאמת האיפור. אם אתן רוצות לבחור איפור מחברה אחרת אתן צריכות להקפיד על כללים מסוימים בבחירת מוצר האיפור.

ראשית, חשוב שמוצר האיפור יהיה עמיד. כדי לבחון את עמידות האיפור את יכולה לערוך טסט עצמאי. הניחי את האיפור על כף היד ותנסי להסירו, אם הוא מוסר בקלות מוצר האיפור אינו עמיד. פרמטר חשוב נוסף, הוא החומרים המטפחים הנלווים למוצרי האיפור. למשל מייק אפ מהווה כיום יותר מרק מוצר איפור. רוב המייק אפים מכילים מסנני קרינה וחומרים מטפחים. חשוב לבחור במוצר איפור שמכיל מסנני קרינה {גם בשפתונים] ובעצם מגן על העור.

מוצרי איפור איכותיים עולים לרוב יותר, אך ניתן למצוא גם מוצרי איפור טובים של חברות טובות שאינם עולים יקר. כמובן, שזה החלטה שלך. האם לרכוש מוצר מחברה ידועה ומובילה, או לרכוש מוצר מחברה טובה, שאינה כל כך אופנתית אך מוצריה טובים. כמובן שזה תלוי גם ביכולת הכלכלית של כל אישה ואישה.

התאמה לעור הפנים הוא פרמטר חשוב נוסף. לכל אחת יש עור שונה. עור יבש, עור שומני, עור מעורב וכו''. חשוב לערוך התאמה בין מוצר האיפור לעור הפנים. למשל עור שמן יש לו נטייה לבהוק ובנוסף לספוג את האיפור. במקרה כזה חשוב לבחור מוצר איפור שיהיה עמיד. לנשים בעלות עור יבש חשוב לבחור מוצר איפור שמכיל לחות כדי להבטיח את עמידותו של מוצר האיפור.

החברות של מוצרי האיפור יודעות שנשים חושקות באיפור עמיד לאורך זמן. אך לרוב מוצרי איפור עמידים אינם מכילים חומרי טיפוח ונוצרת הרגשה לא נוחה. חשוב לבחור מוצר איפור שגם מחזיק לאורך זמן וגם מכיל לחות. חברות קוסמטיקה מקצועיות משלבות בין שני פרמטרים אלו.

התאמה אישית לגוון עורך- בבואך לבחור מוצר איפור חשוב לערוך התאמה לגוון עורך. יש צבעים שפשוט לא יראו במידה ואת ברונטית. או לחילופין אם הינך בהירה צריך לבחור מוצרי איפור שיתאימו לגוון עורך, מאפרת מקצועית תדע לערוך התאמה לעורך ולתווי פנייך. מומלץ לערוך טסט פעם אחת אצל מאפרת מקצועית כדי לדעת מהם מוצרי האיפור שאת צריכה לרכוש. כמו כן, לאחר הרכישה חשוב לשמור על מוצרי האיפור ולא לחשוף אותם לשמש וגם להחליף מדי פעם, כי גם למוצרי עור יש תאריך הפוגה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב