דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עובדות חשובות על עבודה מהבית 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2956 פעמים ]

חושב לזכור שגם עבודה מהבית מחייבת אותנו בתשלום מיסים כחוק, ומי שיש לו עבודה נוספת, קבועה (או לא) צריך לעשות תיאום מס, להתייעץ עם מס הכנסה ועם רו"ח לגבי תשלומים שונים: ביטוח לאומי, מע"מ, מס הכנסה ומיסים שונים. עבודה מהבית דרך האינטרנט טומנת יתרונות מבחינה זו על פי החוק, אך יש להתייעץ עם רו"ח לגבי כל סכום כסף שעליכם לשלם, על מנת שלא תהיינה הפתעות בהמשך. מה לעשות, מיסים צריך לשלם, גם כשמרוויחים כסף באינטרנט וגם בכל סוג אחר של עבודה מהבית.
אחד היתרונות הבולטים של עבודה מהבית, היכולת להרוויח כסף בלי לצאת מהבית, בשעות גמישות שנוחות לכם, ובעיקר - ללא בוס על הראש. כלומר, עבודה מהבית מאפשרת לנו להיות אדון לעצמנו.
כל היתרונות של עבודה מהבית עלולים באחת להפוך לחסרונות:
עבודה בשעות גמישות פירושה פעמים רבות כי עלינו לעבוד מאוחר בלילה, מוקדם בבוקר, ולמעשה - כל שעה פנויה עלולה להפוך לשעה של עבודה מהבית. לא, זה לא בדיוק דומה לחופש. אם לא נתמיד בעבודה, נרוויח פחות כסף, ואת זאת נראה ביחס ישר, בניגוד לעבודה כשכירים או לפי שעות, שאז נקבל תמיד את אותה משכורת. בכל סוג של עבודה מהבית נרוויח בדרך כלל לפי התפוקה שלנו: אם אנו עובדים עבור מישהו אחר כפרילנסרים, הרי שנקבל כסף עבור כמות עבודה שהצלחנו לבצע. למשל, תכנות, כתיבה, קלדנות, מכירות וכדומה. אם אנו עובדים עבור עצמנו, עבור עסק שלנו מהבית, אזי ככל שנעבוד יותר כך יש יותר סיכוי שנכניס יותר כסף ונרוויח יותר. אם נתרשל בעבודה, מי שירגיש זאת בכיס לא יהיה הבוס שלנו, אלא אנחנו עצמנו שנרוויח פחות כסף בסוף החודש.
בעיה נוספת: עבודה מהבית פירושה שאין לנו בוס. גם אם יש לנו בוס שמשלם לנו כסף, כמו בחלק מהמקרים, הרי שהבוס לא צמוד אלינו במשך יום העבודה שלנו בבית. נכון, זה יתרון. אבל משמעות היתרון הזה הוא שאנו צריכים להיות הבוס של עצמנו, וזה לא תמיד דבר קל לעשות.
אמנם כל סכום כסף שאנו מרוויחים הולך אלינו ולא אל החברה שעבודה אנו עובדים, אבל גם כל הוצאה וכל סכום כסף שיוצא - יוצא ישירות מכיסנו. למשל, חשבונות, פרסום, ציוד וכדומה - כל ההוצאות עלינו, ולא כל אחד יכול לעמוד בהן. חשוב להקצות מראש סכום כסף שמצוי ברשותנו כדי שיכסה את מירב ההוצאות ההתחלתיות, ולברר היטב מראש ולערוך חישובים מוקדמים של כל ההוצאות הצפויות, לקבל תמונה ברורה של כמה כסף צריך להשיג מראש. כדי להוציא לפועל כל רעיון שבחרנו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב