הסיבה העיקרית שנבחר לשלם עבור התנועה שמוזרמת אלינו לאתר או למוצר היא שמאוד קשה למשוך תנועה חינמית ולהופיע במקום איכותי בתוצאות החיפוש האורגניות במיוחד כשמדובר במילות מפתח מאוד נפוצות ובאתר שהוא חדש יחסית ולא מקבל מספיק תנועה של מבקרים.
לעומת זאת, כשאנו מפרסמים בשיטת Pay Per Click, תשלום לפי לחיצה, אנו יכולים לדאוג לכך שהפרסומת שלנו תוצג באופן כמעט מיידי בתוצאות החיפוש של גוגל ( לרוב, תוך כ- 5 דקות ) ולבחור עבור אילו חיפושים אנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע תוך כדי כוון החשיפה למיקום איכותי יחסית. לדוגמא: אם אנחנו מפרסמים מדריך לאילוף כלבים, אנו יכולים לבחור שבכל פעם שמישהו יחפש את המילה "מדריך לאילוף כלבים", המודעה שלנו תופיע, חשוב רק לקחת בחשבון שהעמוד הראשון הוא זה שמקבל את רוב החשיפות והמבקרים ולכן כדאי מאוד להתאים ולמקד כמה שיותר את מילות החיפוש והסכום אותו מוכנים לשלם על כל קליק על מנת לזכות במיקום איכותי למודעה.
בנוסף שימוש בשיטת הפרסום בגוגל הנקראת "אדוורדס" מאפשרת לנו לדאוג לכך שהאתר שלנו ייקבל את החשיפה הרצויה וברגע שמכמות המבקרים באתר תהיה גדולה והמערכת של גוגל תסרוק את האתר שלכם ותבחין בכך, היא תקדם את אתרכם בתוצאות החיפוש האורגני באופן משמעותי עד למצב בו תוכלו לוותר על הפרסום הממומן ולהמשיך לקבל חשיפות אך ורק מתוצאות החיפוש האורגני.
אם בכל זאת תבחרו לנסות לקבל פרסום חינם, אל תשכחו לבצע תהליכי אופטימיזציה לאתר, שייאפשרו לגוגל להעריך את שוויו ולהציג אותו בתוצאות החיפוש האורגניות אך התהליך יכול להימשך זמן רב, מצריך תחזוקה שותפת ועלול להיות קשה ומסורבל במיוחד לכל מי שתחום השיווק באינטרנט חדש לו.
אז מדוע אנשים נמנעים מלפרסם את העסק שלהם או המוצר שלהם בגוגל?
ראשית, מאחר ותהליך הפרסום בגוגל מצריך למידה של תפעול מערכת ה"אדוורדס" וכלי עזר נוספים הקיימים בשוק ומסייעים ביצירת מודעות איכותיות וממוקדות כגון " אדוורדס אדיטור".
שנית, מאחר והרבה מאוד אנשים חוששים מהכניסה לעולם זה ומעדיפים לבזבז את זמנם בחיפוש מקורות פרסום אחרים, רובם אף בתשלום גבוה יותר מזה שיאלצו לשלם על כל קליק בגוגל, על מנת להזרים תנועה לאתר שלהם.
ושלישית, עסקים קטנים בעיקר, נמנעים מלפרסם באינטרנט כי הם עדין לא הבינו כמה כוח יש לעולם הזה.
אז במקום לבזבז עוד זמן, התחילו עוד היום ללמוד כיצד ניתן לפרסם באמצעות גוגל והתחילו לחסוך משמעותית בעלויות הפרסום ולקבל תנועה רבה לאתר אותו אתם משווקים.
חשוב לי לציין כי כל מה שהצגתי בפניכם מתאים ביותר גם לאלו מכם שעוסקים בשיווק- משנה או קידום תוכניות שוטפים באינטרנט.
ולאלו מכם שחוששים להיכנס לתחום, ניתן למצוא היום לא מעט מדריכים מקצועים שינחו אותכם כיצד לבצע את צעדכם הראשונים.
בהצלחה.
לעומת זאת, כשאנו מפרסמים בשיטת Pay Per Click, תשלום לפי לחיצה, אנו יכולים לדאוג לכך שהפרסומת שלנו תוצג באופן כמעט מיידי בתוצאות החיפוש של גוגל ( לרוב, תוך כ- 5 דקות ) ולבחור עבור אילו חיפושים אנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע תוך כדי כוון החשיפה למיקום איכותי יחסית. לדוגמא: אם אנחנו מפרסמים מדריך לאילוף כלבים, אנו יכולים לבחור שבכל פעם שמישהו יחפש את המילה "מדריך לאילוף כלבים", המודעה שלנו תופיע, חשוב רק לקחת בחשבון שהעמוד הראשון הוא זה שמקבל את רוב החשיפות והמבקרים ולכן כדאי מאוד להתאים ולמקד כמה שיותר את מילות החיפוש והסכום אותו מוכנים לשלם על כל קליק על מנת לזכות במיקום איכותי למודעה.
בנוסף שימוש בשיטת הפרסום בגוגל הנקראת "אדוורדס" מאפשרת לנו לדאוג לכך שהאתר שלנו ייקבל את החשיפה הרצויה וברגע שמכמות המבקרים באתר תהיה גדולה והמערכת של גוגל תסרוק את האתר שלכם ותבחין בכך, היא תקדם את אתרכם בתוצאות החיפוש האורגני באופן משמעותי עד למצב בו תוכלו לוותר על הפרסום הממומן ולהמשיך לקבל חשיפות אך ורק מתוצאות החיפוש האורגני.
אם בכל זאת תבחרו לנסות לקבל פרסום חינם, אל תשכחו לבצע תהליכי אופטימיזציה לאתר, שייאפשרו לגוגל להעריך את שוויו ולהציג אותו בתוצאות החיפוש האורגניות אך התהליך יכול להימשך זמן רב, מצריך תחזוקה שותפת ועלול להיות קשה ומסורבל במיוחד לכל מי שתחום השיווק באינטרנט חדש לו.
אז מדוע אנשים נמנעים מלפרסם את העסק שלהם או המוצר שלהם בגוגל?
ראשית, מאחר ותהליך הפרסום בגוגל מצריך למידה של תפעול מערכת ה"אדוורדס" וכלי עזר נוספים הקיימים בשוק ומסייעים ביצירת מודעות איכותיות וממוקדות כגון " אדוורדס אדיטור".
שנית, מאחר והרבה מאוד אנשים חוששים מהכניסה לעולם זה ומעדיפים לבזבז את זמנם בחיפוש מקורות פרסום אחרים, רובם אף בתשלום גבוה יותר מזה שיאלצו לשלם על כל קליק בגוגל, על מנת להזרים תנועה לאתר שלהם.
ושלישית, עסקים קטנים בעיקר, נמנעים מלפרסם באינטרנט כי הם עדין לא הבינו כמה כוח יש לעולם הזה.
אז במקום לבזבז עוד זמן, התחילו עוד היום ללמוד כיצד ניתן לפרסם באמצעות גוגל והתחילו לחסוך משמעותית בעלויות הפרסום ולקבל תנועה רבה לאתר אותו אתם משווקים.
חשוב לי לציין כי כל מה שהצגתי בפניכם מתאים ביותר גם לאלו מכם שעוסקים בשיווק- משנה או קידום תוכניות שוטפים באינטרנט.
ולאלו מכם שחוששים להיכנס לתחום, ניתן למצוא היום לא מעט מדריכים מקצועים שינחו אותכם כיצד לבצע את צעדכם הראשונים.
בהצלחה.
רוצים ללמוד עוד על שיווק שותפים? http://www.g4m.co.il
כשמצב השוק לא נראה מזהיר ומבטיח, זה הזמן להתחיל לבנות עסק שירוויח !
כשמצב השוק לא נראה מזהיר ומבטיח, זה הזמן להתחיל לבנות עסק שירוויח !