דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1835 פעמים ]

ארונות



יש את היועץ הטוב ביותר שעימו תפגשו והוא נראה לכם מבין גדול מאוד בתחום ארונות, זהו שהדגש הוא על נראה לכם, בכל דבר כולל בתחום ארונות בחנו את הדברים או ארונות בשבע עיניים. המפתח להצלחתו של מנהל המכירות בתחום ארונות הוא שהוא שואל את השאלות המטומטמות ביותר, למרות שהוא אחד האנשים המבריקים ביותר שפגשת חשוב לנבור בכל פרט בתחום ארונות אם אנחנו מחפשים איכות ועיצוב חדשני.



לבוסים, ליועצים המשתכרים סכומי עתק ולבוגרי בתי ספר למנהל עסקים שעיניהם בורקות מחידושים יש בעיה מטרידה אחת והיא: רובם משוכנעים שהם אמורים לדעת את התשובות. הסתכלו בבוס גדול המסתובב במפעל, רק לעתים רחוקות תשמעו אותו שואל שאלה מעניינת ביותר ולא הגיונית בעליל. הם חוששים להכתים של התדמית שלהם בעיני עצמם. הם שוכחים ששרשרת שלמה של שאלות בתחום ארונות כמו מה זה הסוג הזה זה נראה כמו ארונות סטנדרטיים? היא שתוליך אתכם אל השורש של כל בעיה בתחום ארונות. העובדים בשטח, כמו כולנו, שמחים לשוחח על מה שהם עושים בתחום ארונות וכן סתם לשוחח כבני אדם, הם מכבדים מאוד את העובדה שיש לכם תבונה כדי לשאול את השאלות הנאיביות חסרות התקנה האלה וזהו סוד הצלחתם הם תמיד תוהים על הדברים ושואלים.



גם אם אתם חושבים שאתם יודעים חשוב להניח שאתם לא יודעים כי באמת בתחום ארונות למעשהאתם לא יודעים כלום בתחום ארונות. מה לעשות שיש תחומים בהם אתם טובים ויש תחומים שבהם אתם לא כל כך מוצלחים. לא תמיד אתם מהווים את מסמר המסיבה, וגם לא עמדתם בראש מועדון הוויכוחים בבית הספר התיכון שלכם, ופתרון משוואות מתמטיות מרגש אתכם הרבה יותר מהאזנה להקלטה חורקנית של השיחות מול הטלוויזיה של מרי פופינס והעוגיות הנחמדות שלה.



שום דבר מאלה לא יחסום בפניכם קריירה נוצצת בתחום ארונות. גם כמובן ‏היכולת להגיש כמה מצגים או פרזנטציות מבריקים לסיטונאים ללא ספק תשפר את מצבכם לבלי הכר. כולנו זקוקים לכישורי שכנוע טובים כדי לגייס תומכים בתחום ארונות מפעם לפעם. יש אפוא חשיבות חיונית לכישרון לתקשר מול קהל בציבור, בין שזה מוצא חן בעיניכם ובין שלא. ‏אין אדם שלא עובד קשה למען רווח. הנה כמה עצות: התרגול משפר את הביצועים. זה נשמע אמנם מובן מאליו, אך רבים מדי מתעלמים מזה. יש רק מעט מאוד מלחינים, שחקני גולף או נהגי מרוצים טבעיים. ולמשל אין שום נואמים טבעיים.



אפשר לשפר את הדיבור אם מדברים בלי סוף. צריך 10 ‏שנים של אימונים קשים כדי להיות פיזיקאי שכיר או נגר טוב או בתחום ארונות בתור סוכן מכירות. בתחום ארונות בתור סוכן מכירות אתה רוצה ללמוד על פי תחושה את הכישורים המתוחכמים הדרושים למצגת כדי להעביר את המסרים שלך הלאה ולכן שדר מקצועיות ותקצור את הפירות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב