דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים- עולם מופלא של אפשרויות 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1997 פעמים ]

חדרי ילדים- עולם מופלא של אפשרויות



חדרי ילדים הם עולם מופלא של אפשרויות . חדרי ילדים משתנים בכל מספר שנים עקב גדילתו של הילד והעיצוב משתנה בהתאם כך מקובל בחברת ברזילי ששומרת מזה שנים על הסטנדרט המותאם אישית ללקוח.

ניתן לקנות רהיטים לחדרי ילדים שיש להם מראה קלאסי , כך שהם בהחלט יכולים לגדול עם הילד, ולעבור סוגים שונים של שדרוגי מראה. שינוי מראה של רהיטים לחדרי ילדים יכול להיות שינוי צבע הרהיט, שינוי סוגי ידיות, והסרה של חלקים שאינם נחוצים עוד.

חדרי ילדים מעוצבים ומוקפדים יכולים לתרום להרגשתו של הילד, על רמת הריכוז שלו, רמת הנינוחות והשמחה.

עיצובים מודרניים של חדרי ילדים מתייחסים לילד כאל "חיה אלקטרונית" שמאכלסת את החדר במכשירים אלקטרונים, כמו משחקי מחשב, מחשב אישי, טלוויזיה מערכת סאונד ועוד. לכל אלו אנו אמורים הרהיטים להתאים. שולחן בחדר הילדים הוא רהיט קריטי וחשוב מאין כמוהו. גודלו, ואפשרויות האחסון שבו ישפיעו על חזות החדר כולו. שולחנות לחדרי ישלים אמורים להיות נוחים ובעלי אלמנטים ארגונומיים. כסאות שמתאימים לשולחן גם הם חשובים מאד ויש לבחור אותם בקפידה. כבאות נוחים או אורטופדיים מגיעים בעיצובים נפלאים ומעוררי התפעלות ותורמים לבריאות השלד. ישיבה נוחה ובעלת תמיכה מרבית מאפשרת יכולת ריכוז לאורך זמן רב. צבעוניות לחדרי ילדים היא כמובן עניין של טעם אישי, רק שעליכם לזכור כי מחקרים הוכיחו כי צבעים משפיעים על המוח. לפני שאתם נגשים לצבוע את חדר הילדים מומלץ כי תקראו מעט על איכויות הצבעים וכיצד הן משפיעים על ריכוז, ערנות ורוגע. רק לאחר שבחרתם את הצבעים לחדרי הילדים, תוכלו להתחיל בתהליך בחירת הרהיטים.

רהיטים לחדרי ילדים יכולים להיות רגילים וללא אלמנטים חזותיים מעניינים במיוחד ויכולים לשאת מראה עליז, רך ושמח באמצעות עיצובים צבעוניים, רהיטים שעליהם ציורים הלקוחים מעולמות התוכן של הילדים ועוד.

בחירת טקסטיל לחדרי ילדים היא בעלת משמעות חשובה. יש לבחור בקפידה את הוילונות שיתאימו לאווירה הכללית. אם למשל מדובר בחדרי ילדים מתבגרים, הרי באופי החלל צריך להיות מעט בוגר וללא סממנים ילדותיים מידי. וילונות גלילה ונציאנים יכולים בהחלט להתאים.

בחירה של מיטות זוגיות או מיטה וחצי לחדרי ילדים אף היא צריכה להילקח בחשבון, כך שיש להתאים את ממדי הרהיטים האחרים לרהיט המיטה הגדול.

חדרי ילדים מלווים אותנו שנים רבות, ואנו עורכים בהם שינויים רבים עם הזמן. אתן יכולים בקלות לשדרג או לבגר מראה של חדרי ילדים באמצעות פרטי ריהוט משלים.

ריהוט משלים כולל שידות, אמצעי אחסון מתקדמים, תמונות, שטיחים, כריות, וילונות מנורות ועוד.

אם אתם מעט מבולבלים, רצוי שתגלשו לאחרי חברות שהמתמחות בחדרי ילדים ותתרשמו מהקולקציות המוצעות לכם. חדרי ילדים הם גם מקום אירוח ויש להתחשב גם בנתון זה. אתם יכולים להכניס לחדרי ילדים ספות של 2, שיכולות להכיל שני יושבים, לקנות שולחן קפה קטן, מנורה קטנה לאווירה נעימה ועוד.

פינות רביצה לחדרי ילדים הם עניין טרנדי מאד. ילדים אוהבים להשתרע על פופים וכריות, וניתן לעצב פינת רביצה שכזו שתהיה גולת הכותרת של החדר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב