דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה- הפונקציות השונות של חדרי השינה 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3604 פעמים ]

חדרי שינה- הפונקציות השונות של חדרי השינה



חדרי שינה ממלאים אחר פונקציות רבות. הם מקום לשינה ומנוחה, אך גם מרכז בידור וחלל הלבשה ואיפור.

חדרי שינה מודרניים הם בעלי מראה מוקפד ואלגנטי, ממש כמו חלל הסלון או המטבח הביתי.

לפני שקונים רהיטים לחדרי שינה, יש לערוך רשימה של השימושים הריאליים של הריהוט בחלל. שימושים ריאליים כוללים את הדברים שתאם נוהגים לעשות בתדירות גבוהה, כמו צפייה בטלוויזיה, סידור ארונות ועוד.

פתרונות אחסון מתקדמים בחדר שינה הם חשובים ביותר. מערכת ארונות רגילים או ארונות קיר יקבעו במידה רבה את אופי הסגנון. ארונות קיר לחדרי שינה חוסכים במקום רב, ומשאירים לכם חלל גדול ונוח לתזוזה. ארונות קיר בחדרי שינה אמורים להתאים לשאר הרהיטים המאכלסים אותו. גוף המיטה צריך להתאים לארונות ולשידות, החומרים צריכים להיות דומים הן בטקסטורות והן בגוונים. אין הכוונה שתרכשו מערכת ריהוט לחדרי שינה שהיא הומוגנית ומשעממת אלא שהרהיטים יהיו בעלי מוטיבים דומים. ניתן להכניס לחדרי שינה בסגנון מודרני, כורסא בסגנון עתיק שיש לה ריפוד מעניין והיא נהנית מצבעוניות עזה. הכורסא תעצים את כוחם של הרהיטים אחרים באמצעות הניגוד שהיא יוצרת.

כיום טרנדי להכניס לחדרי שינה תמונות ענק או טפטים בעלי מוטיבים ענקיים. קירות חדרי השינה כבר אינם נשארים חשופים אלא צבעוניים ומעניינים יותר.

שפע של שידות בעיצובים מרהיבים ומגוונים עד מאד, מוצעים לכם בחנויות. שידות כידוע הן פריט ריהוט הכרחי, הן מצויות משני צידי המיטה, וכן במקומות אחרים כמו שידות טואלט שחשוב שתהיינה מעודנות מראה ובעלות מגירות ,מראה וכורסא מתאימה.

חדרי שינה הם חלל שאמור להשרות עלינו אוירה של רוגע וסדר. אוירה בחדרי שיה ניתן לייצר באמצעות ריצוף נכון, בחירת צבעוניות מתאימה ופרטי ריהוט משלים.

רצפת פרקט מאד מתאימה לחדרי שינה, היא יוצרת תחושה של חום וביתיות ובעיקר מייצרת קונטרסט לצבעי הרהיטים. חדרי שינה בעלי רצפת פרקט הם ללא ספק מזמינים יותר ועושים חשק להיכנס אליהם.

ארונות חדרי שינה קיימים כיום בעיצובים מרהיבים , חלקם בעלי מראה מוסווה, עדין שכמעט ואינו מורגש, ואחרים מעלי מראה עשיר עם דלתות מראה מפוארות ושילובי חומרים המקנים להם חזות מוקפדת ומסוגננת.

אף אחד לא קבע שחדרי שינה צריכים להיראות אותו דבר אצל כולם. אם יש לכם חדרי שינה בעלי שטח גדול יחסית אתם יכולים להתאים אליו רהיטים גדולי ממדים, מנורות מרשימות, תמונות גדולות וכל פריט אחר שמעיד על סגנונכם האישי.

פתרונות תאורה לחדרי שינה הם חשובים משום שחללים אלו אמורים לשרת אותנו גם במצבים רומנטיים. גוף תאורה יחיד במרכז חדר השינה לא יספיק, רצוי לדאוג למנורות עומדות או לספוטים מסוגים שונים, ניתן להוסיף אהילים המשרים מצבעם על החדר.

פתרונות הצללה לחדרי שינה הם קריטיים ביותר. הם מיצרים חושך אך גם יכולים לשלוט בכמות האור הנכנסת לחדר. כיום ישנו מגוון עצום של פתרונות הצללה לחדרי שינה. עליכם להקפיד כי השימוש בוילונות הוא נוח וקל, ויכול באמת ליצור את רמת ההחשכה הרצויה לכם.

לסיום: חדרי שינה בעלי חלונות רבים וגדולים, הם חללים שניתן להכניס אליהם צמחייה שמאד מעשירה את המראה. עציצים גדולים משרים אוירה חמה ובייתית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב