דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים- כמה כסף להשקיע? 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2252 פעמים ]

מזרונים- כמה כסף להשקיע?

מזרונים חברים, הם עניין של בריאות ! מזרונים טובים אחראיים על שינה טובה שמבטיחה לכם תפקודי מוח תקינים, רמת ריכוז גבוהה, הפרשות הורמונים תקינות וזרימת דם תקינה לכל האיברים. מזרונים אם כן מספקים מענה לפעילות תקינה של הגוף ומשפיעים ישירות על איכות חיינו. מזרונים הם תחום שהתפתח מאד בשנים האחרונות ומיושמות בו טכנולוגיות חדישות שחלקן פותח בנאס"א. מזרונים נחלקים לכמה סוגים עיקריים: קיימים מזרונים בעלי קפיצים, מזרונים המבוססים גל גומי כמו לטקס, ומזרונים המכונים " גומאוויר". בבואכם לרכוש מזרונים, עליכם להתחשב בנתוני הגיל שלכם ובסגנון חייכם. בנוסף , לכל אחד מאיתנו מתאים סוג אחר של מזרון. מזרונים עם קפיצים לא מתאימים לכולם , ממש כמו שמזרונים מלטקס טהור אינם תמיד יכולים לספק מענה משולם. בכל מקרה דעו כי מזרונים איכותיים יכולים לעשות לא מעט כסף, אך גם זה לא הכרחי. זכרו כי רכישת מזרונים, אינה מתרחשת לעיתים קרובות, ומזרונים אמורים להחזיק מעמד כ 10 שנים ואף יותר, ומכוון שמדובר בבריאות הגב ובאיכות השינה שלנו , רצוי להכיר מקרוב את האפשרויות, ולקבל החלטה מושכלת! השקעה כלכלית בהחלפת מזרונים היא עניין של הכרח, וככל שתדחו את הקנייה כך תסבלו זמן רב יותר מכאבים בשלד ובצוואר, ובאיכות שינה ירודה. החלפת מזרונים אמורה להתבצע, בממוצע בכל 8 שנים, אלא אם כן אתם חשים בכאבים והומלץ לכם אחרת. מזרונים עם קפיצים יכולים לעיתים לסבול משקעים בנקודות מסוימות הנגרמים מלחץ תדיר של חלקי גוף מסוימים. כאשר אתם חשים בשקערוריות שכאלו עליכם לשקול החלפת מזרון. טיפ חשוב בטרם יצאתם לחנויות: מזרונים הם אינם פריטים דקורטיביים, הם עניין טהור של בריאות, ולכן אל לכם להתפשר ולקנות מזרונים זולים. כאשר אתם מגיעים לחנות חובה עליכם לשכב מספר דקות ובכמה תנוחות על המזרונים הפוטנציאלים שהמוכרים מציעים לכם. עדיפים מזרונים מזרן בעלי דרגת קושי גבוהה לתמיכה מלאה ולאורך זמן.
מבחינת כסף- תווך המחירים בתחום המזרונים הוא רחב ומתחיל מ 800 ש"ח ועד ל10,000 ש"ח . במקרה זה אין מקום למיתוס כי הזול יוצא יקר, כיוון שגם מזרונים העשויים ספוג בלבד בהחלט יכולים להספיק ולהעניק לשלד תמיכה מלאה.
האם להחליף את גוף המיטה בעקבות החלפת המזרון? ובכן ,אומר כי זה יהיה נכון רק במקרים בהם אתם מגלים ליקויים במשטח שעליו מונח המזרון. לעיתים שוכבים המזרונים על גבי רצועות אלסטיות אשר מאבדות מחוזקן והופכות עם הזמן לרופפות. במקרים בהם המיטה מרעישה בעת תזוזות קלות יש לשקול את החלפתה. אורך חיים של מזרונים משתנה בהתאם לסוגים השונים ולאופני השימוש- בכל מקרה יש להקפיד ולהפוך אותם מידי 3 חודשים ובכך תמנעו יצירת לחץ ושחיקה מיותרת. מזרונים חייבים לנשום ולכן הקפידו על מזרונים שבצידיהם חרירי אוורור.
השוק מציע לכם מזרונים יקרים במיוחד כיוון שהם עשויים מלטקס למשל, ויש בהם טכנולוגיות תמיכה מתקדמות, אך זכרו כי החשוב ביותר הוא לשכב על המזרון ולקבל את התחושה לבד. קיימים כיום מזרונים שיש בהם פטנטים השומרים כל טמפרטורה קבועה מה שמאפשר שינה נעימה גם כאשר חם וגם כאשר קר. מזרונים אלו יקרים במיוחד ואני לא בטוחה שהם באמת עושים את העבודה. לפני שאתם ניגשים לחנויות , עשו מחקר מקדים באינטרנט, וקראו חומר על מזרונים. יצרני מזרונים מספקים מידע רב באתרים שלהם ויכינו אתכם לתהליך קנייה מושכל ונבון.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב