דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות אורטופדיות- קורות העץ המיוחדות 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2372 פעמים ]

מיטות אורטופדיות- קורות העץ המיוחדות

תעשיית השינה העולמית עם גדש על פתרונות שינה חכמים גדלה ומתפתחת בקצב מסחרר על מנת להעניק איכויות שינה בפרקי זמן קצרים המאפיינים את אורך החיים המודרני הלחוץ והמסייעות בתחום היופי של חדרי השינה שלנו. מיטות אורטופדיות הן מענה על צרכים בריאותיים הולכים ומשתנים. אנשים כיום נוהגים לשבת יותר מידי זמן על כסאות מול מחשב ובכך פוגעים בשלד.אנשים לא עוסקים מספיק בפעילות גופנית על בסיס יומיומי וגורמים לעצמם נזקים מצטברים. המיטות האורטופדיות מנסות לתת מענה לכל אותן בעיות ולספק את כל התמיכה האפשרית לשלד. אורח החיים שלנו שמאופיין בשינה לפרקי זמן קצרים יחסית מחייבת התייחסות לאיכות השינה. שינה על מיטות אורטופדיות תגרום לכם לקום עם כאבים ומחושים בפרקי הגוף ובשרירים. בפרקי הגוף. מיטות אורטופדיות תאפשרנה פיזור נכון של עומסי הגוף על גבי המזרון מה שיגרום לפחות התעוררויות בלילה. שינה טובה תייצר יום עבודה רגוע ופחות מעייף. אלו אם כן הסיבות העיקריות לתעשיית המיטות האורטופדיות הענפה . במיוחד הושם דגש על תכנון המבנה ועל פיתוח בסיסי מיטה חדשים על מנת שיפיקו את המרב מהמזרון ומהמיטה . הגיעו למסקנה כי שינה טובה מתחילה קודם כל במיטה טובה ולמעשה, עוד לפני טיב המזרון.
במסגרת השינויים הנרחבים בתחום מיטות אורטופדיות , עוצבו בסיסי המיטות על מנת לתת מענה אורטופדי מקסימאלי ולאפשר ספיגת זעזועים באופן האופטימאלי , וכל זאת מבלי לפגוע בתנוחות השינה השונות. לצורך זה פותחו קורות העץ הקפיציות שפכו להיות הפתרון האידיאלי להורדת המאמצים ופיזור המשקל לאורך ורוחב המיטה .פתרון זה הוא למעשה מענה לשילוב בין הנוחות שבמזרון הקפיצים לבין הקשיחות הבסיסית של המיטה, השילוב הזה שומר על עמוד השדרה שלנו ישר ונטול מאמצים בזמן השינה.

מיטות אורטופדיות בעלות קורות עץ קפיציות

מספר חברות בעולם, פתחו מיטות אורטופדיות בהן משולבות קורות עץ אשר מעוצבות באופן ארגונומי (שהוא מדע העוסק בחקר יחסי הגומלין שבין בני אדם לסביבה, למוצרים הטכנולוגיים בעולם).
קורות העץ הללו אינן קשיחות אלא קפיציות ומיוצרות בתאם לתקנים הקיימים . קורות העץ הקפיציות עשויות במידות המתאימות ובגמישות הנכונה .הקורות הללו עשויות מעץ מלא, שעבר טיפולים מיוחדים על מנת לשמר את גמישותו ולהאריך את אורך חייו. לקורות העץ, רדיוס כיפוף קבוע אשר משפיע על יכולת הגמישות שלהן ועל רוחב אחיד, כל זאת על מנת לבלום זעזועים בצורה מוגברת. הקורות מחוברת למיטה האורטופדית באמצעות תפס המגביר את גמישות הקורה, מקבע אותה ומספק נוחות נוספת בשינה. מיטות אורטופדיות אלו עשויות מחומר מיוחד שמתכוונן לגוף בזמן השינה וכך מאפשרת שינה נוחה ובריאה יותר. מיטות אלו למעשה מקבלות את מבנה בגוף של מי ששוכבת עליהן, ולכן לא מומלץ לקנות מיטות יד שנייה מסוג זה. אם אתם סובלים מבעיות גב, מיטות אורטופדיות יכולות לעזור לכם לקבל תמיכה למבנה הגב הייחודי שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב