דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המכללה לעיצוב רהיטים 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1810 פעמים ]

המכללה לעיצוב רהיטים


מנהלי המכללה ל-עיצוב רהיטים גורסים כי עדיף לשבח את הכללים המקובלים, להוציא אחד בנוגע לביטחון העצמי שלנו במוצר שאנחנו משווקים ללקוח. למען האמת, רוב הכללים בנוגע להשמעת נאומים ולשכנוע הלקוח הם כמו אל תכניס ידיים לכיסים, אל תגמגם התחל עם איזה שורת מחץ או בדיחה מפולפלת, זה לא שטויות. אבל יש כלל זהב אחד : היצמד לנושאים החשובים לך באמת, ושההתלהבות שלך לא תהיה מכופתרת בתוך המקטורן. הדבר שמדליק את קהל המאזינים יותר מכל הוא התלהבות נראית לעין של הדובר. וזה נכון כשמתאמצים למכור מערכת מחשב יקרה להחריד בדיוק כמו שזה נכון במסע להצלת איכות הסביבה. אם יש לך גישה פושרת לנושא מסוים פשוט סגור את הפה.



‏סיפורים, סיפורים ועוד סיפורים. לתרשימים ולגרפים יש מקום משלהם, ומקום מכובד למדי במצגים עסקיים לא מעטים. אף על פי כן, קהל מאזינים הנוטה להתעמק בניתוחים יזכור הערה עוקצנית של אחד המשתתפים בסקר כמו למשל החברה הזאת בכלל לא שמה על אנשים כמונו, זמן רב ויקלקל את האווירה. כדאי שתדעו שגם בכלי התקשורת יש אנשים חסרי רגישות או מקצועיות. יש גם לקוחות נודניקים, וכתבים חורשי רע. זה מטופש לגבש דעה כללית על סמך אידיוט אחד או שניים.



מנהלי המכללה לעיצוב רהיטים גורסים כי העידן המודרני הביא עימו את מקצוע יחסי הציבור והשיווק בשפה עממית עסקי אוויר. בעבר היהודים כאילו נועדו מראש לשמש למטרה כזו. תחום המחזור, בו שכנו עמדות הכוח הכלכלי שלהם, הולך ונעלם. צורתם הליבראלית של העסקים וצמיחת האוניברסיטאות ובכללם המכללה לעיצוב רהיטים אפשרו למרכזי העושר המפוצלים להפעיל השפעה פוליטית מסוימת. עתה מוסגרים אלה, שאך לא מזמן זכו לאמנציפציה, לכוחות ההון הגדול שהתמזגו עם מנגנון המדינה והתגברו על ההתחרות. ללא קשר לתכונות היהודים עצמם הרי תדמיתם, כעם שהתגברו עליו, נושאת קווי אופי שהשלטון הטוטאליטרי בעבר הקפיד להדגיש אותם לטובת עצמו כמובן, הוא שונאם בהכרח שנאת מוות ‏של אושר בלי עצמה, של שכר בלי עבודה, של מולדת בלי ציוני גבול, של דת בלי מיתוס. אפיונים אלה שנואים בעיני השלטון, מאחר שהנשלטים מייחלים להם בסתר לבם. השלטון יכול להתקיים רק כל עוד הופך העם הנשלט את המטרות המיוחלות האלה לצורות השנואות של הרשע. הדבר מצליח בידם באמצעות ההשלכה של הפגמים שלך על האחר, שכן אפילו השנאה מוליכה אל התמזגות עם המושא בהשמדה. היא תשליל הפיוס.



מנהלי המכללה לעיצוב רהיטים גורסים כי הפיוס הוא המושג העליון של היהדות ומלוא משמעותה היא הציפייה וכן הלימוד של החידושים המודרניים במכללות ובכללם המכללה לעיצוב רהיטים. המרצים ואנשי הסגל של המכללה לעיצוב רהיטים סבורים כי מחוסר יכולת לציפייה נובע דפוס התגובה הלא רציונאלית חדורת פחד מיצירתיות וחידושים. האנטישמים עוסקים בהגשמתו של השלילי המוחלט שלהם בכוחותיהם שלהם. הם הופכים את העולם לתופת, אשר בה דימו עצמם שרויים מאז ומעולם. המפנה תלוי בכך אם הנשלטים, נוכח הטירוף המוחלט, ישתלטו על עצמם ויבלמו את הטירוף המוחלט הזה. רק כשחרור המחשבה מן השלטון, בביטול האלימות, יוכל להתפתח הרעיון של השחרור המחשבתי מקיבעונות ולהביא את חניך המכללה לעיצוב רהיטים לידי מושלמות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב