דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי: עיצוב פנים למשרד 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2925 פעמים ]

ריהוט משרדי: עיצוב פנים למשרד


אנשים רבים פונים כיום לעבר קריירה עצמאית משנית, ופותחים עסק קטן בבית. מצב זה מחייב הכנסתו של משרד קטן הביתה. בין אם מדובר במשרד המצוי בבית משרדים גדול או במשרד הביתי ,עדיין יש לשים לב לכל הנוגע לעיצוב הפנים , שהרי אחרי הכל הוא זה שאמור להשפיע על רוח העבודה ואף לקבל אליו לקוחות פוטנציאלים. אם כן חשיבה ותכנון של פרטי הריהוט המשרדי יעזרו לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר. על המשרד האידיאלי להיות נוח, נגיש, פונקציונאלי ובעל מראה מושך. כל פריט רהוט משרדי נמצא במקומו המדויק כדי לקבל יעילות מקסימאלית ונוחות שימוש.

קיימות גישות עיצוביות רבות באשר ל-ריהוט משרדי, אך אתם אמורים להתאימו לטעמכם האישי והמיוחד. ריהוט משרדי האמור להימצא בקליניקה ישא אופי בייתי יותר ויהיו בו רהיטים חמים יותר. משרדים ביתיים שהם לא יותר מחמ"ל קטן ירוהטו בפרטי ריהוט במראה נקי והייטקי המשדר עסקים ודינאמיות. דגש רב יושם על בחירת השולחן למשרד שהוא האלמנט העיצובי החשוב ביותר. השולחן הוא למעשה לב ליבו של הריהוט המשרדי בעיקר כאשר מדובר בחלל בייתי קטן יחסית. במידה שהמשרד שלכם משמש גם כסוג של קליניקה, או מקום קבלת קליינטים רצוי שיהיו בו פתרונות אחסון אשר יסייעו בשמירה על אסתטיות ודיסקרטיות. עומס ויזואלי במשרד מפריע לעיתים לבהירות מחשבה ולכן רצוי לבחור ריהוט בעל מגירות או מדפים חבויים. עיצוב פנים מודרני יהיה בחירה טבעית עבור משרדי היי-טק ועסקים דינאמיים בחזית הטכנולוגיה, פשוט כי הדבר מייצג את תדמית החברה והתקדמותה בתחומה. בדומה, עיצוב קלאסי יותר יכול להתאים למשרדים של עסקים מסורתיים יותר.

תהליך ההחלטה על סגנון הריהוט המשרדי: עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים לפני שמחליטים על עיצוב, אביזרים או כל דבר הקשור לעיצוב פנים משרדי. למשל: סוג העבודה או השירות שייעשו במשרד, גודל השטח הזמין על הרצפה ובאיזה ציוד אמורים לתמוך פרטי הריהוט. עליכם לתת את הדעת לגבי הגעתם של קליינטים למשרד, ואם כן הרי שישי לשים דגש על בחירת כסאות נוחים ומשרדיים ושולחן לא ראוך מידי שיאפשר קיום דיאלוג משני צידיו. ככל שתהיינה במשרדכם יותר נקודות חשמל כך יפחת העומס הוויזואלי הנגרם מחוטים הנמשכים מרחקים ארוכים.

המשרד כידוע משקף את העסק שלכם ולכן חיוני כי יהיה מרשים אך יתמוך בכל צורת העבודה שלכם. המשרד האידיאלי צריך להיות נקי ומסודר עם תבניות צבעים עדינות שאינן מושכות את תשומת הלב מהעבודה שיש לעשותה.גם אם מדובר במשרד בייתי רצוי לרכוש כסא מנהלים מרשים שיהווה את מרכז הכובד של המשרד. כסא אורטופדי וגדול הוא שיכניס את הלוק המשרדי. אסור למשרד הביתי להפריע במהלך החיים הטבעי בבית ועל כן מומלץ כי החלל ימוקם כמה שיותר רחוק ממרכז הבית. בנוסף רצוי לדאוג לכמה שיותר פתרונות אחסון לניירת וקלסרים . השוק מציע לכם פתרונות מעוצבים ויוצאי דופן בדמות שידות מגירות ספריות מודולאריות ועוד. ספריות כחלק מריהוט משרדי מוסיפות נופך רציני ומאפשרות גם הכנסתם של חפצי אומנות שיצבו על מדפים נבחרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב