דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת היא הזדמנות טובה לפרסומת... 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 1960 פעמים ]

יום הולדת לילד? יום הולדת ללקוח או עובד? אל דאגה היום כבר אין כל צורך לשבור את הראש על מתנה יפה שתשמש לא רק לחמש דקות של הנאה עבור המקבל אלא גם כתזכורת נצחית מהמעניק למקבל. ימי הולדת הן פסגת השנה של כל אחד. מרביתנו מבקשים להרגיש ביום ההולדת חשובים ומיוחדים במיוחד, לא כל שכן בעני המשפחה. אבל דמיינו לעצמכם שליום ההולדת שלכם הייתם מקבלים מתנות יום הולדת גם מהחברות בהן אתם נוהגים לקנות?
עכשיו תאר לעצמך את האפקט שתוכל ליצור אצל הלקוחות שלך אם רק תשקיע מעט בבחירת מתנות יום הולדת ההולמות כל גיל ומזכירות באמצעים מיוחדים ממי ניתנו?
מתנות שאף פעם לא נס קסמן
החוכמה בהענקת מתנות יום הולדת ללקוחות טמונה בשלושה אלמנטים עיקריים - רכישת כמות מתנות גדולה המתאימה לכל גיל, בחירת המתנה השימושית ביותר עבור כל גיל, והמוטיב העיקרי, שילוב שם החברה או לוגו החברה במתנה עצמה, באופן כזה שיאפשר למקבל המתנה להזכר כל יום ממי קיבל את המתנה השימושית הזאת.
דוגמאות למגוון מתנות יום הולדת
לא, אין בושה בהענקת מתנות יום הולדת לאדם שאינך מכיר, יש כאן אפילו נקודת חוזק ששובה את לב המקבל. אם ניקח לדוגמא רשתות למכירת מזון מהיר, מבין כל הרשתות ישנה אחת הנותנת לילדים מתנה חינם עם הצהרה על יום הולדת. אין ספק כי זהו אחד הגורמים האחראיים על הצלחת הרשת בכל העולם. אז איזה עוד מתנות אפשר לתת ללקוחות כמו מתנות יום הולדת?
חולצות עם הדפס משעשע ובמקביל לוגו החברה הנותנת - מתנות אלו ניתן להחזיק כסטוק בכל גודל
ובכל מידה וצבע. היתרון של חולצות עם הדפס משעשע בתחום ימי ההולדת הוא בכך שהן נשמרות לאורך זמן רב ואילו הלובש אותן עושה לעסק שלך פרסום חינם. גם שעון יד עם חריטה לאיחולי מזל טוב, יכול להיות מתנה מקורית ונעימה מאוד.
כמובן שעלייך כבעל עסק ליצור גם קישור אינטואיטיבי לעסק שלך. כך למשל מוכר של מוצרי מחשוב, כדאי שיעניק מתנה מתחום זה. בכל מקרה מתנות יום הולדת חייבות להינתן עם כל הלב, תעשה כך ותצליח. בעיקר בעסקים...
סתיו מוצרי פרסום בע"מ-החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב