דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול נכון במקרן 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 3038 פעמים ]

אם יש לכם מקרן ואם יצא לכם לשלוח אותו לשירות תיקון מקרן יכול מאוד להיות ששמעתם מהטכנאי במקום שהייתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה כסף אם רק הייתם מטפלים בו כמו שצריך. אז בשבילכם ובשביל מי שעוד לא עשה טעות בשימוש במקרן שגרמה לו לקלקול, להלן מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם להאריך את חיי המקרן שלכם.

אחד מהקלקולים הנפוצים יותר הוא עומס חום. המקרן ממוקם במיקום שלא מאפשר לו אוורור מספיק ולאחר הפעלה ממושכת הוא פשוט מפסיק לעבוד או מתחיל לזייף. בחירת המיקום של המקרן הוא אולי דבר שכדאי לעשות עוד לפני שרכשתם אותו. הכלל העיקרי שצריך לשמור עליו הוא מרחק של כחצי מטר מפתח האוורור של המקרן. במידה ויש יותר מפתח אוורור אחד יש להתחשב בכולם. בדרך כלל הם נמצאים בחלק האחורי או העליון של המקרן.

בהרבה מקרים המקרן ממוקם בקומה התחתונה ששימשה עד כה כממ"ד או מקלט. במידה וזה אכן המקרה יש לדאוג לאוורור מספיק בזמן הפעלת המקרן וכן לדאוג שהטמפרטורות בחדר לא מגיעות לשיאים לא שיגרתים גם במצב בו המקרן כבוי.

ניקיון, ניקיון וניקיון. אי אפשר להדגיש מספיק כמה הניקיון חשוב על מנת לשמור על המקרן. בדומה מאוד למחשב, מקרן שצבר הרבה אבק צפוי לשבוק חיים בשלב כלשהו. ישנם תרסיסים מיוחדים שמיועדים למחשבים המכילים אוויר בלחץ גבוה וניתן לנקות עימם בקלות את המקרן גם בלי לפרק אותו לגמרי.

אל תבזבזו - לא לבזבז חשמל כבר שמעתם מההורים שלכם ואח"כ מהחברה לאיכות הסביבה ואפילו עשו בשביל זה יום עולמי של כיבוי אורות להזדהות עם כדור הארץ המתחמם שלנו. במקרה של מקרנים זה אפילו חשוב עוד יותר. זכרו שלמקרן יש חיי מנורה שמתבטאים במספר שעות הפעולה שלה. אם אתם לא צופים במקרן כבו אותו.

לחלקכם טיפים אלו ייראו קצת בנאליים ואפילו מיותרים. אולם לכם אני אומרת - אין לכם מושג כמה אנשים מביאים את המקרן שלהם לתיקון בגלל סיבות שהיו יכולות להימנע בקלות. אלו מכם שנעזרו פעם בשירות השכרת מקרן יוכלו להעיד שאלו הם חלק מהחוקים שהמשכיר מתעקש עליו על מנת שהמקרן שלו יחזור אליו בשלמות. לא רשמתי פה הערות כמו - אל תשפכו עליו מים, אל תציתו אותו באש או אל תשליכו אותו בעוצמה לכיוון הרצפה. אני מקווה שהוראות תפעול מהסוג הזה מספיק ברורים עבורכם.

נטלי אינטרדב, כותבת תכנים בחברת אינטר-דב, חברה לקידום אתרים באינטרנט, עבור ארקו ויז'ואל, ייבואנית וייצואנית של מקרנים מבית סניו ושארפ המספקת שירות תיקון מקרן והשכרת מקרן.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב