דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברק אובמה- הנשיא והאישיות בראי הנומרולוגיה והכלים הקבליים מאת ציונה אבירם. 

מאת    [ 04/05/2009 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 2285 פעמים ]

כשמו כן הוא : מבריק וחכם עם יכולת לבחון בקלות מצבים ולהגיב בהתאם. אובמה מתחבר לאנשים אינטליגנטיים וחכמים, מהיר לשון עם חדות מילולית גבוהה מאד. החשיבה שלו קולחת עם הבנה עמוקה , שכל חריף, ובעל תפיסה מהירה. ברק אובמה נולד בתאריך 4.8.1961. מה שאומר שמספר יום הלידה ארבע מצביע על אדם שמאד זקוק לאמון המשפחתי. מאמין בתהליך החיים ויודע לקחת את הידע וליישם אותו בחיי היום יום. אובמה מאד מקצועי ואפשר לסמוך עליו במלוא מובן המילה. מידיי פעם מתפרץ מתוכו יצר המרדנות. זה כאשר קורים דברים שלא לרוחו. כמו כן עלול הוא להיות רגיש מידיי לביקורת ולסמכות .

 

לפי נומרולוגיה  מספר הגורל של אובמה 29=20=11=2 מסביר איזה דרך ארוכה,

וכמה תיקונים עליו לעשות עד שיגיע לייעודו האמיתי שהוא מספר 2. אישיותו של אובמה מורכבת משני טיפוסים : נערת גוגו ודוס. כלפי חוץ הוא מאד סוער אולם בתוך נשמתו פנימה הוא מאד שמרן. המאפיין החשוב ביותר של מספר 29 הוא היושר, החוכמה, שיתוף פעולה ובדיקת החוסן הפנימי.אובמה אדם שלוקח אחריות על חייו. מטרתו בחיים היא להפיץ ידע תוך חיבור ליושר הפנימי. דרך בת הזוג - מישל, הוא לומד על עצמו. עליו מאד להיזהר לא לעבוד עם האגו( 11) ולהיות קשוב גם לדעות של אחרים . אם לא הוא עלול לצבור כעסים ולהרגיש קורבן. חשוב מאד שלא ידחיק אגרסיות וזאת - על מנת שלא יהיו לו התפרצויות פתאומיות לא מבוקרות. בסופו של דבר- אם אובמה מאמץ את הפן הבונה של ייעודו בחיים ( מספר 2) הרי שבסופו של דבר כל דרך ופעולה שתעשה על ידו תהיה תוך איזון, שיתוף פעולה והרבה אמפטיה.

 

לפי נומרולוגיה שאיפתו הפנימית של אובמה היא להגיע לביטוי רגשי מקסימאלי מעומק הלב .

 להיות יצירתי, טבעי וספונטאני ולחיות את הילד שבתוכו. הצורך לבטא את עצמו מחזק את כושר הביטוי שלו מתוך פרשנות השם ברק. וזו הסיבה שיכולת השכנוע והאמינות שהוא משדר מאד חזקים. דרך החיים הטובה ביותר על מנת להגשים את הייעוד שלו בחיים היא באמצעות נתינה לקהילה. מילת הקסם היא: להגיע להרמוניה דרך איזון של נתינה וקבלה . באמצעות דרך זו - יש לו את היכולת לפשר בין עמים ולהשליט סדר והרמוניה בעולם. מבחינה קבלית- הכריזמה של אובמה נובעת מתוך שורש הנשמה . האיש היה מלך בגלגול קודם. הוא בא ללמד אותנו שאהבה היא רוחב לב ואילו הוא צריך ללמוד שאהבה היא גם ענווה ולא לעבוד עם אגו.כוכב מארס השולט בעולמו של אובמה מסייע לו לדחוף את עצמו קדימה ולהגיע להישגים מבורכים בחייו. כוכב זה מסמל את האש המפעמת בתוכו. מקנה לו אומץ וכושר מנהיגות. רואה מטרה ומסתער עליה ללא פחד ומורא. הוא חבר נלהב שאוהב לתמוך ולעזור. בנוסף הוא ילדותי שזקוק לתשומת לב מהסביבה הקרובה לו. בגלגולים קודמים אובמה כנראה חווה מצבים של תוקפנות ואגרסיות מצד אחד ההורים. על מנת לא להיפגע - בגלגול זה הפך להיות צופה מהצד . זו הסיבה שמאד רגיש הוא לאגרסיות ולתוקפנות .התיקון שלו כיום הוא להיות הכוכב של עצמו!צריך ללמוד ליהנות מהחיים וללכת אחר התשוקות והמאוויים שלו.

הקשר הזוגי בין ברק אובמה ואשתו מישל הוא טוב.

יש ביניהם התאמה והשלמה מאד מעניינים. אובמה יותר רגיש עם אינטואיציות מאד מבורכות .לעומתו מישל יותר קרה ומחושבת. שילוב זה יוצר מצבים מאתגרים בחיי הזוג. אם לומדים הם להסתדר עם המעלות והחסרונות אחד של השני- ההתאמה עשויה להיות מושלמת.

בתאריך 5.11.2008 נבחר ברק אובמה לנשיא ארה"ב. ואומנם- מבחינה נומרולוגית ,החל מ-8.2008 עד 8.2009 נמצא הוא בתקופה של הנחת יסודות. שנה טובה של יציבות ואחריות. שנה שמזוהה בחדשנות ובמבט לעתיד ומתאפיינת בהתנתקות מהישן וקפיצה לעבר הקדמה. לסיכום: לפנינו ברק אובמה נשיא ארה"ב . אדם בעל כריזמה של מלך מגלגול קודם. ישר, חכם ועם כושר ביטוי ואבחנה מעולים. האיש חדור מוטיבציה , ספונטאני, יצירתי וטבעי לחלוטין. המייחד את האיש זה השילוב מדהים של אדם הבוגר עם הילד שבו. אין לו מעצורים. יש לו את האומץ לעלות על בריקאדות ולהילחם למען היושר והצדק בעולם. ואומנם, אם ישים את האגו בצד, יידע להקשיב ויאציל מסמכויותיו - בטוחני שכל העולם יצא נישכר....

ציונה אבירם - נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, נישואין ומערכות יחסים.

 

 

עיצוב גרפי Fresh Studio

ציונה אבירם, נומרולוגית, מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות . בוגרת "מעגלים", מכון לטיפול וייעוץ פסיכולוגי. מעבירה סדנאות, ייעוצים אישיים לזוגות במשבר, פו"פ והתאמת שותפות בעסקים. מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" . http://www.asimon.co.il/forumpage.aspx?fid=74&pageID=649&del=44494>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב