דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע משתנה- שאלות נפוצות ותשובות 

מאת    [ 04/05/2009 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 3416 פעמים ]

לאחרונה נתקלתי בשאלות רבות בנוגע לצורך בשימוש במידע משתנה ולגבי הדרכים בהם ניתן להשתמש במידע המשתנה לצרכים שונים. איגדתי כאן את השאלות הנשאלות ביותר ואני מקווה שהתשובות יבהירו מעט מאי הבהירות סביב הנושא.

מה זה מידע משתנה?

תוכנת המידע המשתנה מאפשרת לך לפנות באופן ישיר לאנשים בכלל או ללקוחות בפרט, במידה ואתה בעל עסק. התוכנה מאפשרת לך לפנות ללקוחות שלך באופן אישי. קודם כל על ידי הדפסת שמם בראש הדף או על גבי המעטפה שאתה ממען אליהם. כמו כן, ניתן להגדיר את הפנייה ללקוחות בלשון זכר או נקבה, וכן ניתן להציג גרפיקות לפי פילוח שנעשה מראש. את הנתונים עליך להכין מראש בטבלת אקסל פשוטה, וכאשר אתה שולח את הנתונים, בית דפוס שיש לו תוכנה של מידע משתנה ידפיס לך את הדיוור על גבי מעטפות, דפים, גלויות וכדומה.

למה כדאי להשתמש במידע משתנה?

אם אתה בעל עסק, אתה יודע היטב מה החשיבות שבפילוח לקוחות. זה נעשה כדי שתדע מה כל לקוח שווה לך, כמה הוא מכניס לעסק ואילו מוצרים כדאי לנסות ולמכור לו. אם תשלח דיוורים ללקוחות שלך מבצעים והנחות בהתאם לצרכים ולרצונות שלהם, הרי שהסיכוי שהם יגיבו לפרסום שלך, גדול יותר. מעבר לכך, הלקוחות שלך יעריכו את הפנייה האישית באמצעות שמם, והפנייה אליהם בלשון זכר או נקבה. זה הופך את העניין לאישי וממוקד יותר והם לא יזרקו את הפרסום שלך באותה קלות שזורקים פרסום שמופץ לעשרות או מאות אלפי אנשים ללא פילוח מוקדם. למידע משתנה יש יתרון מובהק בזכות העובדה שהוא מאפשר לך להתמקד ולשלוח את הפרסום הנכון לאדם הנכון כדי למקסם את ההשקעה שלך.

אילו קריטריונים ניתן להכניס במידע משתנה?

ניתן להכניס במידע משתנה קריטריונים כמו: שם פרטי, שם משפחה, כתובת, פנייה בזכר ונקבה, טקסטים, גרפיקות ועוד. את הקריטריונים בית הדפוס מגדיר כך שלכל שם ברשימה יש את ההדפסה המתאימה לו ביותר לפי מה שהגדרת מראש.

על מה ניתן להדפיס את המידע המשתנה?

המידע המשתנה הוא כמו כל הדפסה אחרת, וניתן להדפיסו על דפים, מעטפות, גלויות הזמנות, פליירים, קטלוגים כרטיסי ביקור ועוד. נקודות על מקוריות ייזקפו לזכותך. אתה יכול "לשחק" עם האופן שבו אתה רוצה לפנות ללקוחות שלך. אתה יכול לרשום קופון הנחה על שמם, לשלוח אליהם הזמנה, מכתב או קטלוג המיועד אישית אליהם.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב